Ander forum bij voorkeurquote:Op maandag 27 december 2021 02:11 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik denk dat je in een ander topic (of werelddeel) moet zijn.
Gamla Uppsala! Daar ligt een partij historie.quote:Op maandag 27 december 2021 02:12 schreef Evenstar het volgende:
@:PippenScottie Zitten voor nu in Enköping, maar willen ten noorden van Uppsala gaan wonen.
HOU JE BEK VETKLEP FFS, KUT RICK
Ik luister nog liever naar Rick die eet, denk ik, stil maar weer.quote:Op maandag 27 december 2021 02:12 schreef Rumboonenrumboon het volgende:
Ons eigen volk de boeren. De Engelsen zijn allemaal maat aan het pochen met hun mensen.... Maar zelf hebben we ook een groot volk . Een enorme uitwas hebben we uitgebracht.
Bowie is goed ja.quote:Op maandag 27 december 2021 02:13 schreef PippenScottie het volgende:
BOWIE GOOOOOD!
God is nu bij David Bowie
Ik hoop eigenlijk Sean Bean, duurt het tenminste niet zo lang.quote:Op maandag 27 december 2021 02:13 schreef Kopiko het volgende:
Als er ooit een biografische film over Rick moet komen, dan is John Goodman de aangewezen hoofdrolspeler.
Ik ken alleen de Nirvana versie.quote:Op maandag 27 december 2021 02:13 schreef MTheBassman het volgende:
ik ben er nog steeds niet uit welke versie ik beter vind, ze zijn alletwee geniaal
Je hoeft niet te kiezen.quote:Op maandag 27 december 2021 02:13 schreef MTheBassman het volgende:
ik ben er nog steeds niet uit welke versie ik beter vind, ze zijn alletwee geniaal
De Coen broertjes zijn nu al het script aan het schrijven.quote:Op maandag 27 december 2021 02:13 schreef Kopiko het volgende:
Als er ooit een biografische film over Rick moet komen, dan is John Goodman de aangewezen hoofdrolspeler.
ook een hele goeie cover, heeft het goed haar eigen gemaakt.quote:
Vind ze ook allebei prachtigquote:Op maandag 27 december 2021 02:13 schreef MTheBassman het volgende:
Zeker. En jij bent het resultaat. Piet Retief en Paul Kruger draaien zich om in hun graf.quote:Op maandag 27 december 2021 02:12 schreef Rumboonenrumboon het volgende:
Ons eigen volk de boeren. De Engelsen zijn allemaal maat aan het pochen met hun mensen.... Maar zelf hebben we ook een groot volk . Een enorme uitwas hebben we uitgebracht.
Uh? origineel is dezequote:
Niemand alhier boeit dit.quote:Op maandag 27 december 2021 02:12 schreef Rumboonenrumboon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |