Tot morgen MMquote:Op maandag 27 december 2021 00:16 schreef MadMaster het volgende:
Voor hen die op vakantie gaan/vakantie hebben, have fun.
Voor hen die moeten werken: Hou vol, hou vast!
Tot morgen…
Ik rek em tot Eve of the War... en dan snel slapenquote:
Ik kijk er nu al naar uitquote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 27 december 2021 00:13 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel posts gehad op een dag![]()
Ik weet niet zo goed of ik trots op mezelf moet zijn
Tot morgen MM!quote:Op maandag 27 december 2021 00:16 schreef MadMaster het volgende:
Tot morgen…
Trustequote:Op maandag 27 december 2021 00:16 schreef MadMaster het volgende:
Tot morgen…
ik moet er al om 6 uur uitquote:Op maandag 27 december 2021 00:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik rek em tot Eve of the War... en dan snel slapen
Ik erger me iets meer aan het Amsterdamse accent eerlijk gezegdquote:Op maandag 27 december 2021 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
Dat ronkende van die Van Inkel, daar krijgt een mens uitslag van.
Dat was hip in de jaren ‘80quote:Op maandag 27 december 2021 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
Dat ronkende van die Van Inkel, daar krijgt een mens uitslag van.
neen, van Sabrina haar geweldige nummerquote:
Dacht dat ze gestopt waren ofzo, of laatste concert in Nederland paar jaar geleden? Weet niet meer precies.quote:Op maandag 27 december 2021 00:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Praat wel over zeker 15 jaar geleden. Nu durf ik het ook niet meer te zeggen of ze nog goed zijn live
Vroeger was Van Inkel een instituut, nu hoort hij in een instituutquote:
Als dat geen lekker slapen wordt danquote:Op maandag 27 december 2021 00:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
neen, van Sabrina haar geweldige nummer
Als we die maar overleven lolquote:Op maandag 27 december 2021 00:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik kijk weer uit naar Dodenrit genot
keihard slapen...quote:Op maandag 27 december 2021 00:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Als dat geen lekker slapen wordt dan
Ja dacht Concert at Sea jaar of 2 terug. Zegt eigenlijk al genoegquote:Op maandag 27 december 2021 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dacht dat ze gestopt waren ofzo, of laatste concert in Nederland paar jaar geleden? Weet niet meer precies.
Shots firedquote:Op maandag 27 december 2021 00:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vroeger was Van Inkel een instituut, nu hoort hij in een instituut
Laat me raden: Vodkanenquote:Op maandag 27 december 2021 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
Heb nog een klein flesje Finse vodka gevonden.
Ligt eraan, waren er dit jaar veel wolven op de Veluwe? Heb het nieuws niet zo gevolgdquote:Op maandag 27 december 2021 00:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als we die maar overleven lol
Fan van Frans Duits?quote:Op maandag 27 december 2021 00:20 schreef Martinello het volgende:
Een beetje Frans en Duits op zijn tijd is best fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |