quote:
Einde van Corona…aint gonna happen, maar tochquote:Op zondag 26 december 2021 23:31 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag nr 2 van vanavond:
Waar kijken jullie het meest uit volgend jaar?
Weer een keer naar een concert!quote:Op zondag 26 december 2021 23:31 schreef ok01 het volgende:
Geen idee, het is nog een soort van volledig blanco.quote:Op zondag 26 december 2021 23:31 schreef ok01 het volgende:
De Top 2000quote:Op zondag 26 december 2021 23:31 schreef ok01 het volgende:
grappig genoeg is 'wie' in het Spaans bijna hetzelfde (Quien)quote:
Ik ben daarmee gestopt.quote:Op zondag 26 december 2021 23:31 schreef ok01 het volgende:
dat duurt nog een paar jaar iddquote:Op zondag 26 december 2021 23:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Einde van Corona…aint gonna happen, maar toch
S10 die het ESF wint?quote:Op zondag 26 december 2021 23:31 schreef ok01 het volgende:
Samen met Kings van Ava Max.quote:Op zondag 26 december 2021 23:31 schreef MTheBassman het volgende:
Queen, hebben we die al gehad in de lijst?
Het leven.quote:Op zondag 26 december 2021 23:31 schreef ok01 het volgende:
eindelijk van de fucking studie af hopelijk.quote:Op zondag 26 december 2021 23:31 schreef ok01 het volgende:
Ik ga sinds 2014 al naar een evenement waar ik veel mensen heb leren kennen.quote:Op zondag 26 december 2021 23:31 schreef ok01 het volgende:
#metoo (de vrijdag)quote:Op zondag 26 december 2021 23:33 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ook! Ik heb zelf kaartjes voor Pinkpop
Ik ook, hopelijk wordt het iig wat draaglijkerquote:Op zondag 26 december 2021 23:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Einde van Corona…aint gonna happen, maar toch
Als elk nummer waarvan ik deze week gelezen heb dat die in de lijst hoort, er daadwerkelijk in komt, begint die volgende week alquote:
Van Inkel moet nog komen.quote:Op zondag 26 december 2021 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
Zo ff uitbuiken hier.
Zijn we al dronken?
quote:Op zondag 26 december 2021 23:29 schreef LTVDK het volgende:
Toch wel knap dat Giel er zowel uit ziet als een oud vrouwtje en als de zwerver die het oude vrouwtje beroofd.
Nee, werken is leukquote:Op zondag 26 december 2021 23:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
eindelijk van de fucking studie af hopelijk.
Gewoon met een open instelling erin gaanquote:Op zondag 26 december 2021 23:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Geen idee, het is nog een soort van volledig blanco.
Oef dat wordt een ongezond jaar danquote:Op zondag 26 december 2021 23:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Als elk nummer waarvan ik deze week gelezen heb dat die in de lijst hoort, er daadwerkelijk in komt, begint die volgende week al
quote:
Zal zo even mijn tweede halve liter HJ pakken (heb rond etenstijd twee Tripel Karmeliet op). Nee dus.quote:Op zondag 26 december 2021 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
Zo ff uitbuiken hier.
Zijn we al dronken?
Ze hebben ook een themakanaal kun je continu luisteren https://playerservices.st(...)edirect/SRGSTR08.mp3quote:Op zondag 26 december 2021 23:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Sky radio gaat gewoon door tot 12 april toch
Beide mooie antwoordenquote:Op zondag 26 december 2021 23:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
S10 die het ESF wint?
Nee geen idee, ik plan liever niet. Anders zou het een vakantie zijn waarschijnlijk.
Heb vannacht mijn hele fles juttersbitter opgezopen, dus waar moet ik nou mee shotten.quote:
Dit klinkt heel stom maar ik durf eigenlijk nergens meer naar uit te kijken. Heb al zo veel dingen niet door zien gaan en fout zien gaan. Ik kijk er gewoon naar uit om ergens naar uit te kijken, zonder ‘bang’ te zijn dat de kans groot is dat het allemaal niet doorgaat.quote:Op zondag 26 december 2021 23:31 schreef ok01 het volgende:
Nou ja aan de andere kant ook niet echt dingen om naar uit te kijken... Werk is het enige vastigheidjequote:Op zondag 26 december 2021 23:34 schreef ok01 het volgende:
[..]
Gewoon met een open instelling erin gaanje weet nooit wat er dan uitkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |