Dacht dat die maar 1 nr hadden. Ben je geil of wil je een koekjequote:
quote:Op zondag 26 december 2021 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zal niet in het openbaar vertellen dat ik dit nummer wel een lekkere vibe vind hebben.
Goed verwoord.quote:Op zondag 26 december 2021 23:08 schreef Kopiko het volgende:
Ik denk dat velen dit aangenaam vinden kibbelen.
Vind ik ook.quote:Op zondag 26 december 2021 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zal niet in het openbaar vertellen dat ik dit nummer wel een lekkere vibe vind hebben.
Het zou zomaar eens zo kunnen zijn dat dit klopt.quote:Op zondag 26 december 2021 23:08 schreef cafca het volgende:
Niet de beste van UB40, maar wel de beste die in de lijst staat, denk ik
Dit is wel een goede representatie van hoe m'n therapiesessies meestal gaanquote:Op zondag 26 december 2021 22:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoe voelde je je toen je Last Christmas voor de derde keer draaide. En wat dacht je toen?
Had je ook een constructievere gedachte kunnen bedenken? Of kunnen uitspreken wat de muziek met je deed?
Dat is je huiswerk voor volgende week.
Dat is dan 65 euro.
Neeeeeeequote:Op zondag 26 december 2021 23:10 schreef cafca het volgende:
UB40 is één van dei vele bands die na 1 of 2 albums wel hadden mogen stoppen
Dat is een goede vraag, maar ik denk dat Cee het antwoord heeft.quote:Op zondag 26 december 2021 23:10 schreef Fred_B het volgende:
Waarom staat het vrij onbenullige Red Red Wine eigenlijk bijna 1000 plaatsen hoger dan dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |