In de weekenden en vakanties vaak wel, soms wil hij ook graag wat later. Door de week niet hoor. Dan gaat hij vroeger.quote:Op zondag 26 december 2021 22:46 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind tijd voor mezelf altijd zo fijn 's avonds
Gaat hij tegelijk met jullie naar boven?
quote:Op zondag 26 december 2021 22:47 schreef Isorden het volgende:
Origineel van Karsu is beter.
Deze heeft ook wel een harde DBZ bonus zeg.
Denk hierom.quote:Op zondag 26 december 2021 22:47 schreef peaceman het volgende:
Weet iemand waarom Mecano zo enorm gestegen is?
ah oke.. niet gezien, vandaar mijn onwetendheidquote:
Denk meer Karsu in beste zangers.quote:Op zondag 26 december 2021 22:48 schreef Hamlapjes het volgende:
Hijo de la Luna
Met dank aan de ESF SC zo gestegen
De Beste Zangersquote:
Ik heb Frank Boeijen een paar maanden terug nog live gezienquote:Op zondag 26 december 2021 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch hoor ik liever Frank BOeijen. Daar versta ik tenminste nog iets van![]()
![]()
![]()
Hablo un poco de Españolquote:Op zondag 26 december 2021 22:48 schreef Sabata het volgende:
aanstekelijk fluitdeuntje (aangezien ik geen woord spaans ken)
Ah, van dattemquote:Op zondag 26 december 2021 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Terecht zoveel gestegen
Met name door het Karsu-effect lijkt me
Karswie?quote:Op zondag 26 december 2021 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Terecht zoveel gestegen
Met name door het Karsu-effect lijkt me
Komt door de populariteit van het programma Cancións van Marius’ Nuevacasa en Roberto Campos.quote:Op zondag 26 december 2021 22:47 schreef peaceman het volgende:
Weet iemand waarom Mecano zo enorm gestegen is?
Dat en de boeren. En Pokémon.quote:Op zondag 26 december 2021 22:49 schreef cafca het volgende:
Beste zangers is de vloek van de top2000
Frank Boeijen altijd goed.quote:Op zondag 26 december 2021 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch hoor ik liever Frank BOeijen. Daar versta ik tenminste nog iets van![]()
![]()
![]()
Salsa tequila corazonquote:Op zondag 26 december 2021 22:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Vamos a la playa, not tengo di nero, una paloma blanca, me gustas tu!
Dos cervezas por favor.quote:Op zondag 26 december 2021 22:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Elke Spanjaard heeft een snorquote:
Niet zo lang als die van mij.quote:
En dan expres die arme Jody Bernal overslaan hè. Die is al gewend dat ze over hem heen kijken.quote:Op zondag 26 december 2021 22:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Het is op een gegeven moment ook zo met al die covers van 'het zit in Beste zangers dus het is goed'.quote:Op zondag 26 december 2021 22:49 schreef cafca het volgende:
Beste zangers is de vloek van de top2000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |