De eerste hit op Google is een of ander likeur van 30% in een 0,7 literfles. Lekker doorgewerkt dusquote:
Ga je nou genders assumen?quote:Op zondag 26 december 2021 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Tracy is wel écht een jongensnaam
Oorspronkelijk wel ja, tegenwoordig niet meer normaal gesproken.quote:Op zondag 26 december 2021 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Tracy is wel écht een jongensnaam
Lekker kruidenbittertje.quote:
Ik eigenlijk alleen Blauwe dagen en Het voelt alsof ik vlieg..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar niet deze Engelstalige Racoon...quote:Op zondag 26 december 2021 18:26 schreef DecoAoreste het volgende:
Engelstalige Racoon
Nederlandstalige Racoon
De houdbaarheid van 1 editie van SR inderdaadquote:Op zondag 26 december 2021 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit mag er ook wel eens uit. Hoor je precies 1x per jaar.
In het Nederlands is ook zeker goedquote:Op zondag 26 december 2021 18:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik eigenlijk alleen Blauwe dagen en Het voelt alsof ik vlieg..
quote:Op zondag 26 december 2021 18:26 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Ik vind Lucky All My Life heel mooi. Maar die staat er nooit in.quote:Op zondag 26 december 2021 18:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja maar niet deze Engelstalige Racoon...
Top2000 manipulatiequote:
mag nog wel veel lager, 534 plaatsen of zoquote:
roken kan de gezondheid van u en uw naasten schadenquote:
Die nummers die ik noemde waren Engelstalig. Ik vertaalde het alleen naar het NL...quote:
Min of meer dezelfde grapquote:Op zondag 26 december 2021 18:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
roken kan de gezondheid van u en uw naasten schaden
Wat een asociale ovenquote:Op zondag 26 december 2021 18:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
roken kan de gezondheid van u en uw naasten schaden
uhuhquote:
nou idd laat hem ff lekker naar buiten lopenquote:
Echt zo.quote:
quote:Op zondag 26 december 2021 18:29 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind deze van Bon Jovi niet echt bijzonder.
Ik ga een lofrede schrijven over het album Ocean Eyes met de kanttekening dat het zonde is dat juist een van de minste nummers van dat album zo'n grote hit is geworden.quote:Op zondag 26 december 2021 18:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga wegzappen bij vuurvliegjes. Nu al zin in.
gewoon je dekbedje over je heen doen op de bank. bevalt mij ook prima aangezien ik het vertik de verwarming aan te zetten met die huidige prijzenquote:Op zondag 26 december 2021 18:30 schreef DecoAoreste het volgende:
Overigens is het hier binnen frisjes, mijn verwarming is naar de kloten en de monteur komt morgenmiddag pas.
Heb gelukkig een elektrisch kacheltje geleend van mijn moeder voor noodgevallen.
Hier bij mijn ouders kan raam van mijn kamer niet meer volledig dicht om een of andere reden, had mn pa gevraagd of ie het kon fixen voor Kerst, maar hij heeft er niet echt iets aan gedaanquote:Op zondag 26 december 2021 18:30 schreef DecoAoreste het volgende:
Overigens is het hier binnen frisjes, mijn verwarming is naar de kloten en de monteur komt morgenmiddag pas.
Heb gelukkig een elektrisch kacheltje geleend van mijn moeder voor noodgevallen.
Lekker manquote:Op zondag 26 december 2021 18:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Echt zo.
En 5 halve liters HJ en twee flesjes HJ Grand Prestige.
Dat is Jon Boviquote:
Ja doe ik ook vaak, maar dan moet ik Fok!ken op mijn telefoon. Doe het liever vanaf mijn pc (laptop heb ik niet behalve werklaptop)quote:Op zondag 26 december 2021 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon je dekbedje over je heen doen op de bank. bevalt mij ook prima aangezien ik het vertik de verwarming aan te zetten met die huidige prijzen
je dekbed kun je ook prima mee slepen naar je stoel hoorquote:Op zondag 26 december 2021 18:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja doe ik ook vaak, maar dan moet ik Fok!ken op mijn telefoon. Doe het liever vanaf mijn pc (laptop heb ik niet behalve werklaptop)
Dat doe ik denk ik nog wel straks jaquote:Op zondag 26 december 2021 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
je dekbed kun je ook prima mee slepen naar je stoel hoor
James kan iig op social media prima omgaan met z'n hatersquote:Op zondag 26 december 2021 18:34 schreef datismijnmening het volgende:
Deze is mooi.![]()
Haters gaan haten
verstandigquote:Op zondag 26 december 2021 18:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat doe ik denk ik nog wel straks ja
Als het moment daar is verandert hij z'n achternaam in Blut.quote:
Nee, gewoon neequote:Op zondag 26 december 2021 18:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Owl City moet veel vaker in de lijst.Met veel betere nummers.
Die van Don en Phil van een nachtegaal is een prima keuze jaquote:Op zondag 26 december 2021 18:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon On The Wing als vrije keuze invoeren. Tegen beter weten in.
Snap ikquote:Op zondag 26 december 2021 18:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wouter vindt het ook niks zo te zien
Die tweede is er helaas uitquote:Op zondag 26 december 2021 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit intro doet altijd denken aan Het Werd Zomer en Terug Naar de Kust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |