Hadden er twee moeten zijn?quote:Op zondag 26 december 2021 18:21 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn moeder vindt het niet normaal dat ik een fles juttersbitter heb leeggedronken vannacht.
Wij vinden het niet vreemd, we vinden het alleen heel bijzonder.quote:Op zondag 26 december 2021 18:21 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn moeder vindt het niet normaal dat ik een fles juttersbitter heb leeggedronken vannacht.
Nee, dit zijn de Beatlessquote:
Ik weet niet eens wat het is.quote:Op zondag 26 december 2021 18:21 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een ongelofelijke klapper was dat. Hoe kwam dat ook alweer? Clipte hij met zijn voorvleugel de achterkant van Scott Speed?quote:
Hoe sterk is dat?quote:Op zondag 26 december 2021 18:21 schreef Dagoduck het volgende:
het is een vrouw??quote:Op zondag 26 december 2021 18:22 schreef Isorden het volgende:
Heel lang gedacht dat Tracy Chapman een man was op een of andere manier...
Volgens mij zo'n beetje iedereenquote:Op zondag 26 december 2021 18:22 schreef Isorden het volgende:
A boy named Tracy?quote:Op zondag 26 december 2021 18:22 schreef Isorden het volgende:
She was erg woke alquote:Op zondag 26 december 2021 18:22 schreef Isorden het volgende:
Nee, wacht. Speed was volgens mij al uitgevallen en zag het vanaf de kant gebeuren.quote:Op zondag 26 december 2021 18:22 schreef Wertha het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke klapper was dat. Hoe kwam dat ook alweer? Clipte hij met zijn voorvleugel de achterkant van Scott Speed?
Maar Tracy is wel écht een jongensnaamquote:
30%quote:
Je moet je ouders ook niet alles vertellen hé.quote:Op zondag 26 december 2021 18:21 schreef Dagoduck het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |