Ik ken de band omdat ik Magic Man op de radio hoorde terwijl ik langs Oracle Park stadion in San Francisco reed.quote:Op zondag 26 december 2021 15:53 schreef Isorden het volgende:
Heart, nog zo'n artiest die ik voor het eerst leerde kennen via GTA (in dit geval San Andreas)
Mwa, 4 viel vies tegen, en 5 is nogal een mixed bagquote:Op zondag 26 december 2021 15:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Elke soundtrack van gta is puur genieten
Dat mag ze nu nog steeds doen hoorquote:Op zondag 26 december 2021 15:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
had die niet een keer iets naakt ingezongen?
Ik heb de soundtrack van GTA Vice city thuis liggen, helemaal grijs gedraaidquote:Op zondag 26 december 2021 15:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Een van de weinige goede dingen aan dat spel, de soundtrack
Die is vijf dagen ouder dan mijn moederquote:Op zondag 26 december 2021 15:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Net als Susanna Hoffs van de Bangles...
Ook 62 inmiddels.
Inderdaad, kende het niet, maar is zeker fijne muziekquote:Op zondag 26 december 2021 15:54 schreef AgeEll het volgende:
Dit is nou echt een toegevoegde waarde voor de lijst. Er wordt genoeg mooie, nieuwe muziek gemaakt.
VC en SA hebben een paar heerlijke radio stationsquote:Op zondag 26 december 2021 15:54 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb de soundtrack van GTA Vice city thuis liggen, helemaal grijs gedraaid
Is een Woke Variant van de Poema'squote:
Flash Fmquote:Op zondag 26 december 2021 15:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
VC en SA hebben een paar heerlijke radio stations
San Andreas, Vice City, dat is wel lekker hoor. 5 idd mixjequote:Op zondag 26 december 2021 15:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mwa, 4 viel vies tegen, en 5 is nogal een mixed bag
K-DST met Tommy "the Nightmare" Smith aka Axl Rose als DJquote:
Pics van je moederquote:Op zondag 26 december 2021 15:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die is vijf dagen ouder dan mijn moeder
Ik leerde t kennen door Guitar Heroquote:Op zondag 26 december 2021 15:53 schreef Isorden het volgende:
Heart, nog zo'n artiest die ik voor het eerst leerde kennen via GTA (in dit geval San Andreas)
Die ookquote:Op zondag 26 december 2021 15:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
K-DST met Tommy "the Nightmare" Smith aka Axl Rose als DJ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |