die uitgekiende butwijven altijdquote:Op zondag 26 december 2021 12:49 schreef PippenScottie het volgende:
Mevrouw Pippen was pas om 7 uur in slaap gevallen. Dat zal wel betekenen dat ik heen en terug moet rijden naar ZWOLLE en overdag niet kan drinken
Kan ze heen niet in de auto slapen, zodat ze genoeg energie heeft om terug te rijden?quote:Op zondag 26 december 2021 12:49 schreef PippenScottie het volgende:
Mevrouw Pippen was pas om 7 uur in slaap gevallen. Dat zal wel betekenen dat ik heen en terug moet rijden naar ZWOLLE en overdag niet kan drinken
Bijna alle nummers op RAM zijn leukerquote:Op zondag 26 december 2021 12:49 schreef DW457 het volgende:
[..]
Oei, nou....dat is wel discutabel hoor.
Sterktequote:Op zondag 26 december 2021 12:49 schreef PippenScottie het volgende:
Het ergste is dat ze een waterleiding raken en je hele onderverdieping overstroomt en je twee maanden bij je ouders moet blijven en je kat naar huis loopt en verdwaalt.quote:Op zondag 26 december 2021 12:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb alle mogelijke worst case scenario’s al in mijn hoofd gehad en ben mentaal dus op alles voorbereid. …Denk ik.
Moeten ze die eerst maken hequote:Op zondag 26 december 2021 12:49 schreef Zorro het volgende:
Hier had ook gewwon een mooie van Susan en Freek kunnen staan.
quote:Op zondag 26 december 2021 12:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het ergste is dat ze een waterleiding raken en je hele onderverdieping overstroomt en je twee maanden bij je ouders moet blijven en je kat naar huis loopt en verdwaalt.
Dus, boeien.
Maar serieus. Succes!
Vergeet niet om eieren te kopen.quote:Op zondag 26 december 2021 12:50 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga hierna maar even boodschappen en andere zaken doen, moet even die vrieskou in helaas
Overhypte kut plaat is datquote:
Niet mee eens dus?quote:Op zondag 26 december 2021 12:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Overhypte kut plaat is dat
Iets minder queen mag welquote:Op zondag 26 december 2021 12:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En weer een overbodige van Queen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |