Hier komt zo te zien geen storm.quote:Op zondag 26 december 2021 12:59 schreef DW457 het volgende:
[..]
Het zou wel eens kunnen gaan regenen...
[ afbeelding ]
De immer tevreden en gretige Ilsequote:Op zondag 26 december 2021 12:59 schreef D. het volgende:
[..]
Een uurtje met Ilse lijkt me best gezellig
- Matthijs van Nieuwkerkquote:"Cuntry radio is iets anders dan cuntry cuntry"
Voor volgende jaar alvast:quote:Op zondag 26 december 2021 13:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben wel blij dat Tutu niet tijdens de stemperiode is overleden. Stel dat ie toch in de top 10 was gekomen..
Ze moeten dicht.... maar ze weigeren dicht te gaanquote:Op zondag 26 december 2021 13:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
moet je daar wel qr hebben?wil nog wel spiderman gaan kijken
tis maar wat je helden noemt..quote:Op zondag 26 december 2021 13:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze moeten dicht.... maar ze weigeren dicht te gaan
Gebroeders Ko op 1.quote:Op zondag 26 december 2021 13:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben wel blij dat Tutu niet tijdens de stemperiode is overleden. Stel dat ie toch in de top 10 was gekomen..
Met All The Things She Said bedoel je?quote:Op zondag 26 december 2021 13:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik spuugde een slok drinken uitquote:
Op naar de zon!quote:Op zondag 26 december 2021 13:08 schreef peaceman het volgende:
zow.. koffer is bijna volledig ingepakt
Ja wat is het nou? Vol of ledig?quote:Op zondag 26 december 2021 13:08 schreef peaceman het volgende:
zow.. koffer is bijna volledig ingepakt
eerst nog een dagje op fokquote:
Muggen Hier, Muggen Daar is wel een leuker covertquote:
Dan vind ik Edwin Evers zn cover leukerquote:Op zondag 26 december 2021 13:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Muggen Hier, Muggen Daar is wel een leuker covert
Schoonouders?quote:Op zondag 26 december 2021 13:10 schreef PippenScottie het volgende:
Laatste zelftest van het jaar. Even kijken of ik thuis mag blijven
heb er zo ook nog even 1 gedaan voor de zekerheid. Negatiefquote:Op zondag 26 december 2021 13:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben sinds een maand of twee vooral fan van Lucas BOSquote:Op zondag 26 december 2021 13:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan vind ik Edwin Evers zn cover leuker
quote:Op zondag 26 december 2021 13:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ben sinds een maand of twee vooral fan van Lucas BOS
Een extra rood streepje is makkelijk te photoshoppen.quote:Op zondag 26 december 2021 13:10 schreef PippenScottie het volgende:
incredible is het juiste woord hiervoorquote:Op zondag 26 december 2021 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
So Incredible stond ooit nog op 134![]()
![]()
Peppi en Kokki. Tutu Beng Beng.quote:Op zondag 26 december 2021 13:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb de memes gezien.quote:Op zondag 26 december 2021 13:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Een extra rood streepje is makkelijk te photoshoppen.
Ik ook niet en dat zeg ik dadelijk nog steeds want 10 seconden na afloop ben ik het alweer vergeten.quote:
FOK!quote:
quote:Op zondag 26 december 2021 13:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Klinkt een beetje alsof Lange Frans erover zou willen rappen
Oke tong of Tong80quote:
Positief nieuwsquote:Op zondag 26 december 2021 13:12 schreef PippenScottie het volgende:
Maar ik ben negatief. Fijn om mijn ouders en zussen weer te zien vandaag!
IC what you did there.quote:Op zondag 26 december 2021 13:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is positief getest op niet in angst te leven
Of je "denkt" dat C voor Corona staat en niet voor controle.quote:Op zondag 26 december 2021 13:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Een extra rood streepje is makkelijk te photoshoppen.
OMK > OMTquote:Op zondag 26 december 2021 13:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
OscarMopperkont kent het verschil niet tussen de zorg niet onnodig willen belasten en bang zijn.quote:Op zondag 26 december 2021 13:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit is een feit. En tevens een tegel(tje).quote:Op zondag 26 december 2021 13:17 schreef Zorro het volgende:
Die Nederlandstalige meuk in de tijd van Frank Boeijen, Goede Doel, Toontje Lager ed was toch een heel stuk beter dan de ellende die tegenwoordig.voor Nederlandstalig moet doorgaan.
is dit Nederlands dan?quote:Op zondag 26 december 2021 13:17 schreef Zorro het volgende:
Die Nederlandstalige meuk in de tijd van Frank Boeijen, Goede Doel, Toontje Lager ed was toch een heel stuk beter dan de ellende die tegenwoordig.voor Nederlandstalig moet doorgaan.
Mwah, ik vind dit gebrabbel ook weinig aan.quote:Op zondag 26 december 2021 13:17 schreef Zorro het volgende:
... Anakquote:Op zondag 26 december 2021 13:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De volgende plaat is beter te verstaan dan deze.
je verwacht het niet he?!quote:Op zondag 26 december 2021 13:17 schreef laxus13 het volgende:
Een van mij favoriete Nederlandstalige nummers
Pippen kent het feit niet dat de zorg al jaren onder druk staat en dat dat niet door Corona komtquote:Op zondag 26 december 2021 13:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
OscarMopperkont kent het verschil tussen de zorg niet onnodig willen belasten en bang zijn.
En dat is een beetje jammer, Grouchie
Nee, en daar zijn vast andere topics voor...quote:Op zondag 26 december 2021 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zullen we hier aub geen discussie over coronamaatregelen en coronabeleid gaan houden? Ik heb daar geen zin in.
Ik ook niet. Anders moet ik weer sorryantivaxxer punt com gaan lezen om tot rust te komenquote:Op zondag 26 december 2021 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zullen we hier aub geen discussie over coronamaatregelen en coronabeleid gaan houden? Ik heb daar geen zin in.
Godver, bijna bier tegen mn beeldschermquote:Op zondag 26 december 2021 13:19 schreef Cee het volgende:
Lalalalalalalala
Apache voor de sfeer voor de sfeer
@Cee is een beetje van het Apache afquote:Op zondag 26 december 2021 13:19 schreef Cee het volgende:
Lalalalalalalala
Apache voor de sfeer voor de sfeer
Tenzij het over de band gaat, maar die staat volgens mij niet in de lijst.quote:Op zondag 26 december 2021 13:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, en daar zijn vast andere topics voor...
Tsjaa, als wij al een generatie lang VVD stemmen in dit land, krijg je dat. Maar dat vind ik geen excuus om geen steentje bij te dragen om hier niet erger te maken dan het is.quote:Op zondag 26 december 2021 13:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Pippen kent het feit niet dat de zorg al jaren onder druk staat en dat dat niet door Corona komt
Beetje jammer pippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |