Portugal zit alleen niet in een lockdown; niet vergelijkbaar met die van ons althans. Er zijn wat zaken gesloten, maar veel dingen zijn ook gewoon nog open; restaurants bijvoorbeeld. Al gaat dat niet heel lang meer duren verwacht ik; die schieten januari ook gewoon een lockdown in denk ik.quote:
Japan idd @Zipportal. Iedereen netjes in z’n covid vakje.quote:
Zo zijn er ook landen waar veel minder gevaccineerd is met minder maatregelen.quote:Op zondag 26 december 2021 16:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Portugal zit alleen niet in een lockdown; niet vergelijkbaar met die van ons althans. Er zijn wat zaken gesloten, maar veel dingen zijn ook gewoon nog open; restaurants bijvoorbeeld. Al gaat dat niet heel lang meer duren verwacht ik; die schieten januari ook gewoon een lockdown in denk ik.
Wat bedoel je daar precies mee?quote:Op zondag 26 december 2021 16:46 schreef Za het volgende:
[..]
Wanneer stopt deze onzin?
Lees je in.
Serieus zoveel domheid![]()
Hoe kom je erbij dat dit aan ongevaccineerden zou liggen?quote:Op zondag 26 december 2021 16:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik erger me er ook echt mateloos aan. Het gaat absoluut nergens meer over dit.
De overheid stelt een winkelsluiting en lockdown in om te zorgen dat gevaccineerden niet in het ziekenhuis terecht komen? Volgens mij komen er nog steeds een onevenredig hoog aantal ongevaccineerden in het ziekenhuis terecht.quote:Op zondag 26 december 2021 16:50 schreef Za het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat dit aan ongevaccineerden zou liggen?
De gevaccineerden zijn superspreaders gebleken.
Over de hele wereld is een onevenredig hoog aantal gevaccineerden heden besmet, we zitten op slot om gevaccineerden te beschermen.
Wat een onnavolgbare onzin weerquote:Op zondag 26 december 2021 16:50 schreef Za het volgende:
[..]
we zitten op slot om gevaccineerden te beschermen.
Kijk wat er bereikt is met de vaccinaties, 88% gevaccineerd, en op gegeven moment 25.000 besmettingen per dag, doordat gevaccineerden met een vinkje weer overal de boel vrijelijk konden besmetten, en rondvliegen.quote:
Niet zo hard. Het is geen domheid maar gebrek aan info.quote:Op zondag 26 december 2021 16:46 schreef Za het volgende:
[..]
Wanneer stopt deze onzin?
Lees je in.
Serieus zoveel domheid![]()
Zit je aan de borrel ofzo? Wat is dit voor redenatie joh.quote:Op zondag 26 december 2021 16:53 schreef Za het volgende:
[..]
Kijk wat er bereikt is met de vaccinaties, 88% gevaccineerd, en op gegeven moment 25.000 besmettingen per dag, doordat gevaccineerden met een vinkje weer overal de boel vrijelijk konden besmetten, en rondvliegen.
We zijn on lockdown om gevaccineerden te beschermen.
Ja joh, gevaccineerden zorgen ervoor dat de ziekenhuizen volliggen.quote:Op zondag 26 december 2021 16:54 schreef halfway het volgende:
[..]
Niet zo hard. Het is geen domheid maar gebrek aan info.
Gevaccineerden zijn gevoeliger voor Omicron, dat wordt in elk land gezien.quote:Op zondag 26 december 2021 16:53 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat een onnavolgbare onzin weer
Leg eens uit, waartegen moeten gevaccineerden precies beschermd worden?
Nou ja, dat is niet helemaal bezijdens de waarheid hè.quote:Op zondag 26 december 2021 16:57 schreef popje het volgende:
[..]
Ja joh, gevaccineerden zorgen ervoor dat de ziekenhuizen volliggen.
Ja misschien krijgen ze Omikron maar dan worden ze er nog niet ziek van.quote:Op zondag 26 december 2021 16:57 schreef Za het volgende:
[..]
Gevaccineerden zijn gevoeliger voor Omicron, dat wordt in elk land gezien.
[ twitter ]
Maar waartegen moeten gevaccineerden dan beschermd worden?quote:Op zondag 26 december 2021 16:57 schreef Za het volgende:
[..]
Gevaccineerden zijn gevoeliger voor Omicron, dat wordt in elk land gezien.
[ twitter ]
Gevaccineerden die oud of onderliggend lijden hebben wel, maar alsnog is dat nog niet de helft van de ziekenhuisopnames.quote:Op zondag 26 december 2021 16:57 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, dat is niet helemaal bezijdens de waarheid hè.
Kan wezen maar de stelling dat we in lockdown zitten om gevaccineerden te beschermen is niets anders dan gelul van een dronken aardbei.quote:Op zondag 26 december 2021 16:57 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, dat is niet helemaal bezijdens de waarheid hè.
We kennen jouw riedeltje wel. Dan kunnen we wel weer voor de honderdste keer uitleggen waarom je de plank mis slaat, maar je neemt toch niets van anderen aan.quote:Op zondag 26 december 2021 16:50 schreef Za het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat dit aan ongevaccineerden zou liggen?
De gevaccineerden zijn superspreaders gebleken.
Over de hele wereld is een onevenredig hoog aantal gevaccineerden heden besmet, we zitten op slot om gevaccineerden te beschermen.
Gelukkig is het mild idd.quote:Op zondag 26 december 2021 16:55 schreef Spablauw214 het volgende:
Zit je aan de borrel ofzo? Wat is dit voor redenatie joh.
Gevaccineerden hebben amper kans om klachten te ontwikkelen. Waar precies moeten ze dan tegen beschermd worden?
Tegen ongevaccineerden. Je wil natuurlijk niet schuldig zijn aan de ziekenhuisopname van een ander.quote:Op zondag 26 december 2021 16:53 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wat een onnavolgbare onzin weer
Leg eens uit, waartegen moeten gevaccineerden precies beschermd worden?
Dat vraag ik me af, de meest recente cijfers van het RIVM dateren uit november (toen was het 50/50) en daarna heb je ze er ineens nooit meer over gehoord. Terwijl individuele ziekenhuizen, zoals het Maastricht UMC en het CWZ aangeven dat een ruime meerderheid van de in de kliniek opgenomen patiënten gevaccineerd zijn.quote:Op zondag 26 december 2021 16:59 schreef popje het volgende:
[..]
Gevaccineerden die oud of onderliggend lijden hebben wel, maar alsnog is dat nog niet de helft van de ziekenhuisopnames.
Dat is ook waar.quote:Op zondag 26 december 2021 17:01 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Kan wezen maar de stelling dat we in lockdown zitten om gevaccineerden te beschermen is niets anders dan gelul van een dronken aardbei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |