quote:Op zondag 26 december 2021 15:13 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ze zijn bewezen effectief: https://www.nrc.nl/nieuws(...)et-veel-toe-a4065136
Maar dat zal natuurlijk ook wel propaganda zijn toch? de NRC zit immers ook in het complot met Hugo de Jonge, de WEF en Tupac.
Ja, want mondkapjes zullen veel helpen wanneer je al op 1,5m van mensen loopt.quote:Op zondag 26 december 2021 15:10 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het duurt natuurlijk alleen maar langer tot het afgelopen is als iedereen zo moedig in verzet komt..
Noord-Korea?quote:Op zondag 26 december 2021 15:38 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Een keer raden welk land
Japan.quote:Op zondag 26 december 2021 15:38 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Een keer raden welk land
Eén van de olifanten in de kamer dit. Generieke maatregelen schijnen in de hogere kringen vrij populair te zijn, anders hadden we inmiddels wel anders gezien. Tekenend hiervoor is ook het OMT dat zich opeens geroepen voelde zich uit te spreken over de wenselijkheid van bijv een 2G.quote:Op zondag 26 december 2021 15:09 schreef popje het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat ik naar de Action moet omdat mijn kaarsen op zijn, maar die is dus dicht van de week. Eigenlijk bizar dat elke keer al die winkels dicht moeten omdat een aantal ongevaccineerden zich niet wil laten prikken en we te weinig ziekenhuisbedden hebben. Hoe lang moet de hele samenleving hier nog voor boeten met zijn allen?
Uh, in Portugal zijn ze al gewoon bezig met boosters hoor. Op 1 december was 11% al gevaccineerd met een derde prik en daarna is het alleen maar sneller gegaan.quote:Op zondag 26 december 2021 15:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
In gidsland Portugal zijn de boosters nog niet uitgerold en zijn de omstandigheden ook veranderd door de Omicron-variant. Zo raar is dat dus niet.
Ik erger me er ook echt mateloos aan. Het gaat absoluut nergens meer over dit.quote:Op zondag 26 december 2021 15:09 schreef popje het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat ik naar de Action moet omdat mijn kaarsen op zijn, maar die is dus dicht van de week. Eigenlijk bizar dat elke keer al die winkels dicht moeten omdat een aantal ongevaccineerden zich niet wil laten prikken en we te weinig ziekenhuisbedden hebben. Hoe lang moet de hele samenleving hier nog voor boeten met zijn allen?
Die one size fits all maatregelen zijn inderdaad altijd irritant geweest.quote:Op zondag 26 december 2021 15:47 schreef galantis het volgende:
[..]
Eén van de olifanten in de kamer dit. Generieke maatregelen schijnen in de hogere kringen vrij populair te zijn, anders hadden we inmiddels wel anders gezien. Tekenend hiervoor is ook het OMT dat zich opeens geroepen voelde zich uit te spreken over de wenselijkheid van bijv een 2G.
dat is het niet, landen met een volledige vaccinatie zitten ook in een lockdown.quote:Op zondag 26 december 2021 15:13 schreef popje het volgende:
[..]
Het gaat niet om het feit dat ik kaarsen wil kopen, dat kan op meerdere plekken. Het gaat om de gedachte dat winkels dicht moeten omdat mensen zich niet willen laten prikken en dat de hele maatschappij daar last van heeft.
paarden race, dus UKquote:Op zondag 26 december 2021 15:38 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Een keer raden welk land
Welke dan? Nederland heeft op dit moment de strengste lockdown van Europa.quote:Op zondag 26 december 2021 16:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is het niet, landen met een volledige vaccinatie zitten ook in een lockdown.
Portugal, Gibraltarquote:Op zondag 26 december 2021 16:28 schreef popje het volgende:
[..]
Welke dan? Nederland heeft op dit moment de strengste lockdown van Europa.
Wat onderdelen waar ik me in kan vinden; sommige alinea's kan ik me dan weer minder in vinden.quote:
Daar zit wel wat in.quote:Bovendien heb ik weinig vertrouwen in de farmaceutische industrie. Zo vind ik het ongelooflijk dat de vaccinproducenten het voor elkaar hebben gekregen dat ze niet aansprakelijk zijn voor mogelijke bijwerkingen, terwijl zij er wel klauwen met geld aan verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |