en houdjemond en bill en zorroquote:Op zondag 26 december 2021 00:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
in elk geval zoiets. met skype hebben we goede ervaringen, vandaar dat ik die noem.
ik zal tzt het hier nog wel eens vragen.
Heb in elk geval Scorpion even genoteerd als deelnemer.
Of hij heeft het zelf niet door.quote:
quote:Op zondag 26 december 2021 00:43 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het was dit jaar even spannend, maar ik blijf nog wel een tijdje
Hij wil er gewoon niet over praten.quote:Op zondag 26 december 2021 00:44 schreef MTheBassman het volgende:
Hij benoemt ook even niet eens dat ie een foutje heeft gemaakt
als ik niks zeg heeft niemand t doorquote:Op zondag 26 december 2021 00:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil hij er niet over praten.
Het is niet gebeurd.quote:Op zondag 26 december 2021 00:44 schreef MTheBassman het volgende:
Hij benoemt ook even niet eens dat ie een foutje heeft gemaakt
Oh, wij kwamen Motörhead ooit per ongeluk op ieder festival wel tegen, na een tijdje pas écht gaan waarderen.quote:Op zondag 26 december 2021 00:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Over een paar dagen alweer 6 jaar geleden. Nooit live gezien
quote:Op zondag 26 december 2021 00:43 schreef ok01 het volgende:
[..]
Paar keer live gezien. Eigenlijk ben ik Motorhead pas gaan waarderen toen ik ze toevallig live had gezien bij Rock Am Ring in 2008.quote:Op zondag 26 december 2021 00:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Over een paar dagen alweer 6 jaar geleden. Nooit live gezien
ik verwacht je ook bij de quiz hoorquote:Op zondag 26 december 2021 00:43 schreef ok01 het volgende:
[..]
ik ging naar Neil Young in Hyde Park en de week ervoor of erna trad Motörhead, Black Sabbath, Soundgarden en Faith No More op. Verdomme. Had er gewoon een week aan moeten plakken.quote:Op zondag 26 december 2021 00:45 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh, wij kwamen Motörhead ooit per ongeluk op ieder festival wel tegen, na een tijdje pas écht gaan waarderen.
Awwwwwquote:Op zondag 26 december 2021 00:46 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vind je opmerkingen te leuk om te missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |