De rechter toetst aan de hand van wetgeving.quote:Op maandag 27 december 2021 16:27 schreef MarkyMarkyeah het volgende:
Zou het? Nee tuurlijk niet heel het rechtsysteem is omgekocht'
Hm, die link leg ik niet. Zelfmoord is tragisch, maar ik geloof niet dat het aan de buitenwereld ligt.quote:Op maandag 27 december 2021 17:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, dat klopt inderdaad. Maar het is wel een mooi voorbeeld van het inspelen op de emoties van mensen die de maatregelen maar onzinnig vinden en die groep overlapt redelijk met de antivaxxers.
En zondermeer een treurig verhaal.
Dat sowieso. Maar ja, op de hele bevolking is het ruis. En ruis is er altijd.quote:Op maandag 27 december 2021 17:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Men moet zich niet zo aanstellen...
Nou de virologen die kinderen de motor van de pandemie noemen is iets heel anders natuurlijk ...quote:Op maandag 27 december 2021 13:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
De kinderkaart wordt weer getrokken
Vaccineren is zo passéquote:Op maandag 27 december 2021 14:56 schreef Wantie het volgende:
Nee, beter is gewoon vaccineren en boosteren.
Tja, toen kinderen gezien werden als geen verspreiders was het ook niet goedquote:Op maandag 27 december 2021 17:45 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou de virologen die kinderen de motor van de pandemie noemen is iets heel anders natuurlijk ...
Dat laatste zeg ik nergens. Zie het toverwoordje. Zoek je nou een discussie die er niet isquote:Op maandag 27 december 2021 17:35 schreef _I het volgende:
[..]
Hm, die link leg ik niet. Zelfmoord is tragisch, maar ik geloof niet dat het aan de buitenwereld ligt.
Volgens is het een venn diagram, niet een homogene groep. Met je antivaxxers
Nee, dat laatste zeg ik. Er zullen vast antivaxxers tussen zitten, maar je hoeft het niet te zijn om iets van de maatregelen te vinden.quote:Op maandag 27 december 2021 19:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat laatste zeg ik nergens. Zie het toverwoordje. Zoek je nou een discussie die er niet is?
De Zapruder-film is van betere kwaliteit.quote:
gelukkig wordt hier niemand dood geschotenquote:Op maandag 27 december 2021 19:59 schreef nostra het volgende:
[..]
De Zapruder-film is van betere kwaliteit.
en testquote:Op maandag 27 december 2021 20:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
In Frankrijk wordt het ook weer een stuk strenger. Daar kom je over 2 weken heel veel binnenlocaties niet meer in zonder volledige vaccinatie. Dat kan nu nog wel met een negatieve test of herstelbewijs.
vaccinatie+testquote:Op maandag 27 december 2021 20:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)gang-meer-tot-horeca
en kom je het land nog wel in met alleen een test over 2 weken?quote:Op maandag 27 december 2021 20:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
In Frankrijk wordt het ook weer een stuk strenger. Daar kom je over 2 weken heel veel binnenlocaties niet meer in zonder volledige vaccinatie. Dat kan nu nog wel met een negatieve test of herstelbewijs.
Het land kom je dan nog wel binnen, maar heel veel binnenlocaties niet meer.quote:Op maandag 27 december 2021 21:05 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
en kom je het land nog wel in met alleen een test over 2 weken?
Niet alleen gezondheids-organen, ook andere zoals politie en inlichtingen , al jaren maar nu met de pandemic valt het meer op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |