klinkt allemaal goed, wat ik geleerd heb is van afkicken van alcohol is dat herstel in babystapjes moet en het niet zomaar in 1 dag voorbij is, dus vooral niet opgevenquote:Op zondag 26 december 2021 00:28 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat m'n medicatie goed aanslaat. Verder dat m'n vader nog leeft, want daar ging het heel slecht mee. En dat m'n demente opa het iets beter doet
quote:Op zondag 26 december 2021 00:27 schreef PippenScottie het volgende:
Oh, ik heb dit jaar mijn favoriete fokker in het echt ontmoet
oh haha was een grapje, heb verder wel een prima zelfbeeld van mezelf hoorquote:Op zondag 26 december 2021 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet zo matig over jezelf denken dat komt echt wel weer
Komt goed, dankquote:Op zondag 26 december 2021 00:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
klinkt allemaal goed, wat ik geleerd heb is van afkicken van alcohol is dat herstel in babystapjes moet en het niet zomaar in 1 dag voorbij is, dus vooral niet opgeven
ik heb er maandje terug weer een stuk of 12 bij het lijstje kunnen zettenquote:Op zondag 26 december 2021 00:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik behalve Gretzl nog nooit een fokker heb ontmoet denk ik
Fok bordje al gemaakt?quote:Op zondag 26 december 2021 00:29 schreef Dagoduck het volgende:
Ben al bijna op pagina 1 van de zoom!
nicequote:Op zondag 26 december 2021 00:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oh haha was een grapje, heb verder wel een prima zelfbeeld van mezelf hoor
Dat is nog wel een idee ja.quote:
nee zeker niet, ik vond het erg kut toen ze het me over die jongen vertelde maar boos worden heeft nooit zin, moet je gewoon netjes afsluiten.quote:Op zondag 26 december 2021 00:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Good comes to those who waiten als je niet lelijk uit elkaar bent gegaan en geen spijt hebt, alleen maar mooi!
Kwaliteit komt altijd bovendrijven.quote:Op zondag 26 december 2021 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
Je hoort echt die Nederlandse jaren 60-bandjes-vibe. Genot.
X meeten bij festival ofzo wanneer dat weer op gang gaat komen:)quote:Op zondag 26 december 2021 00:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik behalve Gretzl nog nooit een fokker heb ontmoet denk ik
Grootste roofdier van Nederland.quote:
Attentie voor ZoomgoDuck, mensenquote:Op zondag 26 december 2021 00:29 schreef Dagoduck het volgende:
Ben al bijna op pagina 1 van de zoom!
Nee, en ook niet op jezelf betrekken hoorquote:Op zondag 26 december 2021 00:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nee zeker niet, ik vond het erg kut toen ze het me over die jongen vertelde maar boos worden heeft nooit zin, moet je gewoon netjes afsluiten.
Heb op Brainbox en Cuby + The Blizzards gestemd.quote:Op zondag 26 december 2021 00:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Kwaliteit komt altijd bovendrijven.
Dit./Lowlands.quote:Op zondag 26 december 2021 00:30 schreef Berkery het volgende:
Ik ken wat Fokkers uit het popquiz circuit, maar dat is alweer een tijdje geleden.
Schijnen ook pinguïns te verkrachten.quote:
Als je lid wil worden van de Fok!pop!quiz whatsapp groep moet je het laten weten.quote:Op zondag 26 december 2021 00:30 schreef Berkery het volgende:
Ik ken wat Fokkers uit het popquiz circuit, maar dat is alweer een tijdje geleden.
Zeker! En dat we ook dingen met elkaar delen alsof we elkaar al decennia kennenquote:Op zondag 26 december 2021 00:26 schreef Koen66 het volgende:
Een van de toffe dingen van het Radio2000 topic vind ik altijd dat ik er mensen tegenkom die ik weer uit allerlei andere hoeken en gaten van Fok ken
Dat is wat ik zegquote:
En toen Golden Earring dat in de clip van When The Lady Smiles had zitten kon dat ineens niet.quote:Op zondag 26 december 2021 00:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Schijnen ook pinguïns te verkrachten.
Waar quizzen jullie in den lande?quote:Op zondag 26 december 2021 00:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je lid wil worden van de Fok!pop!quiz whatsapp groep moet je het laten weten.
Die Limoncello was geen goed idee he.quote:
Goed bezigquote:Op zondag 26 december 2021 00:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb op Brainbox en Cuby + The Blizzards gestemd.
ditquote:Op zondag 26 december 2021 00:32 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zeker! En dat we ook dingen met elkaar delen alsof we elkaar al decennia kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |