Kom vechten dan!quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:31 schreef PippenScottie het volgende:
Deze Beyoncé is lekker. En ik ga vechten met iedereen die het niet met me eens is
Beter doet ze wat anders on topquote:
Geweldig nummerquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:31 schreef PippenScottie het volgende:
Deze Beyoncé is lekker. En ik ga vechten met iedereen die het niet met me eens is
Dat is na 2 uur...quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:30 schreef Isorden het volgende:
Godver, zit onderhand al te pitten, maar wil het eigenlijk nog rekken tot Panama....
Niks mis met een Bottom zijnquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Beter doet ze wat anders on top
Kutnummer.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:31 schreef PippenScottie het volgende:
Dag PiKaFaquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik ga in ieder geval weer slapen voor vandaag, heb een drukke 1e Kerstdag gehad
quote:
Nah, we hebben al wat meuk gehad hoor vanmiddag.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:31 schreef MTheBassman het volgende:
Ik denk dat dit voor mij wel met afstand het matigste uurtje is deze editie tot nu toe
ik vind dat nummer samen met Kendrick Lamar wel goedquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:32 schreef Fred_B het volgende:
Beyoncé’s populariteit in de lijst is gelukkig niet bepaald gestegen dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |