Ik dacht dat het kibbelmuziek was tegenwoordigquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:26 schreef PippenScottie het volgende:
Dit mensen, dit is kabbelmuziek
Maar is het beter dan Rutje Kut. Dat is de vraag.quote:
Kibbelen is een kleine ruzie hebben.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:27 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het kibbelmuziek was tegenwoordig
ja dat zeg ik altijd per ongelukquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:27 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het kibbelmuziek was tegenwoordig
oh dearquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
bij mijn oom gaan dan de racistische praatjes beginne altijd plezier
Patricia is er jaloers opquote:
ja dit dus eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:27 schreef noodgang het volgende:
Ik ken dit niet en ik denk ook dat ik t niet ga onthouden. Dus post ik volgend jaar waarschijnlijk weer precies hetzelfde
Vind ik wel mooiquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja dat zeg ik altijd per ongeluk![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar is het beter dan Rutje Kut. Dat is de vraag.
Ik wel, langzaamaan aftaaien naar bedquote:
Wat? Krijgen we dat prachtige Nightporter nú al??quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:26 schreef Berkery het volgende:
Na Japan ga ik ff de hond uitlaten, en als ik snel ben en niet doodvries ben ik op tijd terug voor Phil Lynott
Kleed je in ieder geval maar dik aan.... het is erg koud!quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:26 schreef Berkery het volgende:
Na Japan ga ik ff de hond uitlaten, en als ik snel ben en niet doodvries ben ik op tijd terug voor Phil Lynott
Ja maar ze gaan stoppen in 2025 he?!quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:28 schreef PippenScottie het volgende:
Wat leuk. Fok toont me advertenties voor Coldplay kaartjes. Dat algoritme kan slimmer.
Bovendien, 129 euro. No.
Ik vind de Sjorsversie 100x erger tbhquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:26 schreef PippenScottie het volgende:
Dit mensen, dit is kabbelmuziek
Voor dat geld kan je ook gewoon naar elke andere band gaanquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:28 schreef PippenScottie het volgende:
Wat leuk. Fok toont me advertenties voor Coldplay kaartjes. Dat algoritme kan slimmer.
Bovendien, 129 euro. No.
Als ze mij betaald valt er over te praten, ben de beroerdste niet vanavondquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Patricia is er jaloers op
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wel, langzaamaan aftaaien naar bed
Denk bij Bonnie Raitt aan de Eagles, maar dan met een zangeres.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:27 schreef noodgang het volgende:
Ik ken dit niet en ik denk ook dat ik t niet ga onthouden. Dus post ik volgend jaar waarschijnlijk weer precies hetzelfde
tja.. Nederland en smaak..quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat? Krijgen we dat prachtige Nightporter nú al??
Trustenquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wel, langzaamaan aftaaien naar bed
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als ze mij betaald valt er over te praten, ben de beroerdste niet vanavond
Bijna als is te koop.. nee flauw, ben gewoon beetje moe en melig.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens wat over je mede-fokkers
Ja met albums maken.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja maar ze gaan stoppen in 2025 he?!
Heb ze twee maal live gezien. Ben niet overtuigd geraakt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja met albums maken.
Hebben ze nog meer tijd om op te treden
We moeten nog Van Inkelen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:30 schreef Isorden het volgende:
Godver, zit onderhand al te pitten, maar wil het eigenlijk nog rekken tot Panama....
dan komen vaak waarheden naar bovenquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Bijna als is te koop.. nee flauw, ben gewoon beetje moe en melig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |