Matijn. Ik denk dat je die bedoelt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind die Martijn of Mathijs of hoe die ook heet zo irritant, die nieuwslezer die zichzelf te graag hoort praten en dan ook nog altijd zo een beetje schor klinkt. Geen prettige stem voor een nieuwslezer.
tja hij neuriet ook wel mee met Stevie Wonder, dus dat compenseert een beetjequote:Op zaterdag 25 december 2021 22:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Oei, toch ergens een fout gemaakt peace....
Toen hoorde je ook kutmuziek zeg maar.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:33 schreef tong80 het volgende:
Ik moet denken aan de tijd 40 jaar geleden dat ik nog in hooibergen neukte.
Ja, of niet.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je zit wel lekker in een sekssentiment vanavond of niet?
Ook van die koeiengeloei.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toen hoorde je ook kutmuziek zeg maar.
Woord van het jaar, niets meer aan doen.quote:
Nou dat bedoel ik dan ook al. Wie heet er nu Matijn!quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:33 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Matijn. Ik denk dat je die bedoelt.
Ach. Jezus en zo en stijf in het kruis.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je zit wel lekker in een sekssentiment vanavond of niet?
Matijn is een baasquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou dat bedoel ik dan ook al. Wie heet er nu Matijn!
nameshaming als je zelf Yashaaaaa heet...quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou dat bedoel ik dan ook al. Wie heet er nu Matijn!
Autobahn. Nog naar hun reunie geweest in de Evoleon ?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:35 schreef LTVDK het volgende:
Heb nog maar 1 nummer van mijn stemlijst gehad, wel gemist omdat die vannacht tussen 3 en 4 wasKraftwerk
Godendrank. Proost Dago!quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
Gerard, wij danken u voor het gouden HJ-bier en alles dat onze kant op komt. Amen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |