Ach ja, NPO Radio 2 harkt in deze week genoeg binnen met de commercialtarieven.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wel zonde van al dat geld elke keer, die hele top2000 studio bouwen en afbreken voor een week zonder publiek
Ik ben nog aan het twijfelen. Misschien dat ik anders zo wel n Glen Talloch of een Ben Bracken ga.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:42 schreef Isorden het volgende:
Ik ga de fles Bunnahabain nog maar ff pakken
quote:
Ja bedankt Hansquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Ultravox is beter
Ze nemen er ook A Go Go op.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wel zonde van al dat geld elke keer, die hele top2000 studio bouwen en afbreken voor een week zonder publiek
Doen! Heel mooi en leuke stad.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:44 schreef MTheBassman het volgende:
Wenen wil ik ook wel eens een keertje heen.
Eilish?quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:44 schreef Gretzl het volgende:
Ik heb een van de kittens Billie genoemd (wel met ie)
[ afbeelding ]
Mooie stadquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:44 schreef MTheBassman het volgende:
wat een skatjequote:Op zaterdag 25 december 2021 20:44 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Omg CUTEquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:44 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:44 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
en piano man staat veel te hoogquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:45 schreef Fred_B het volgende:
River Of Dreams schittert helaas nog steeds door afwezigheid.
Jep, maar ook vooral een genderneutrale naam (want ben nog niet 100% zeker van het geslacht haha)quote:
Voor mij liever het origineel van The Frayquote:
Dat geldt ook voor een aantal FOK!ers...quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jep, maar ook vooral een genderneutrale naam (want ben nog niet 100% zeker van het geslacht haha)
Ik heb mijn hond naar Joey Ramone vernoemd.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:44 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ben ik de fout ingegaan. Dacht dat het een vrouwtje was, was het een mannetje., Hij heet Divaquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jep, maar ook vooral een genderneutrale naam (want ben nog niet 100% zeker van het geslacht haha)
Mooie stad ja, waar ik achteraf gezien veel te kort ben geweest in 2019. Moet ik zeker nog eens naar terugquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:44 schreef MTheBassman het volgende:
Een van de betere mm welquote:
Gelukkig heb ik als we het over Donausteden hebben Boedapest wel gezien, tot nu toe nog steeds de mooiste stad die ik gezien hebquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mooie stad ja, waar ik achteraf gezien veel te kort ben geweest in 2019. Moet ik zeker nog eens naar terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |