Mooie stadquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:44 schreef MTheBassman het volgende:
Wenen wil ik ook wel eens een keertje heen.
wat een skatjequote:Op zaterdag 25 december 2021 20:44 schreef Gretzl het volgende:
Ik heb een van de kittens Billie genoemd (wel met ie)
[ afbeelding ]
Omg CUTEquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:44 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:44 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
en piano man staat veel te hoogquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:45 schreef Fred_B het volgende:
River Of Dreams schittert helaas nog steeds door afwezigheid.
Jep, maar ook vooral een genderneutrale naam (want ben nog niet 100% zeker van het geslacht haha)quote:
Voor mij liever het origineel van The Frayquote:
Dat geldt ook voor een aantal FOK!ers...quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jep, maar ook vooral een genderneutrale naam (want ben nog niet 100% zeker van het geslacht haha)
Ik heb mijn hond naar Joey Ramone vernoemd.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:44 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ben ik de fout ingegaan. Dacht dat het een vrouwtje was, was het een mannetje., Hij heet Divaquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jep, maar ook vooral een genderneutrale naam (want ben nog niet 100% zeker van het geslacht haha)
Mooie stad ja, waar ik achteraf gezien veel te kort ben geweest in 2019. Moet ik zeker nog eens naar terugquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:44 schreef MTheBassman het volgende:
Wenen wil ik ook wel eens een keertje heen.
Een van de betere mm welquote:
Gelukkig heb ik als we het over Donausteden hebben Boedapest wel gezien, tot nu toe nog steeds de mooiste stad die ik gezien hebquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mooie stad ja, waar ik achteraf gezien veel te kort ben geweest in 2019. Moet ik zeker nog eens naar terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |