"dit mannetje" "de baby" ? Heeft ie ook nog een naam? Of is het een assecoire?quote:
Oh jéé Gina moet me hier aan denkenquote:
Geen enkel ideequote:Op vrijdag 31 december 2021 15:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wat heeft dit met een pandemic baby te maken dan?
WB Poezewoesquote:Op maandag 3 januari 2022 10:54 schreef Poezewoesie16 het volgende:
Beste wensen Pullup, ben weer terug op fok, nieuwe pc en gegevens kwijt van Poezewoes.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:54 schreef Poeziewoes het volgende:
De liefde van Jessie is geloof ik nu al over, zie hem alleen nog met zijn dochter op de foto,s, en met zijn mamma en Pappa, wel er snel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrik van dit bericht, Noah die in Utopia zat, is overleden.![]()
https://www.facebook.com/(...)sts/5492681827424876
[ Bericht 4% gewijzigd door DaniqueV op 04-01-2022 23:01:43 ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Ja zeg dat wel, het spookt ook nog steeds door mijn gedachten, 29 jaar, dan sta je nog maar zo kort in het levenquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:32 schreef Kanaroe het volgende:
Wat verdrietig, zo'n jong leven zomaar weg....
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrik van dit bericht, Noah die in Utopia zat, is overleden.![]()
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)sts/5492681827424876
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ja ik ga het ook kijken. Prettige stem heeft hij toch ook, hij zou wat voor de radio of zo moeten gaan doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen vliegschaamte dus, ga wel kijken.
Onwaarschijnlijk, ik post nog niet een kwart van wat hij allemaal post.quote:
Je zou toch denken dat hij dat ondertussen wel door zou hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:44 schreef Flow3r het volgende:
Husband material, yeah natuurlijk, goede baan en zij maar uitgeven
shes a good fkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat hij dat ondertussen wel door zou hebben
Wat is Billy aan het poetsen geweest op haar insta?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:12 schreef pullup het volgende:
Lol![]()
[ afbeelding ]
Dat is pech bankpasje weg
Huh?quote:Op zondag 16 januari 2022 17:34 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Wat is Billy aan het poetsen geweest op haar insta?
Nog maar weinig foto's erop en bij haar info beschrijving staat helemaal niets meer?
Zelfs Chris is niet meer vermeld.
Ja en alleen op stap. met de trein en nu heeft Pullup haar betrapt dat ze geen bankpas terug krijgt.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:40 schreef Flow3r het volgende:
Billy en poetsen![]()
Er zal wel weer een vriendin in diskrediet gevallen zijn, een ruzie met haar kerel of ontslag bij een baantje, geen geld van een promotie, noem het maar op
Maar poetsen ? Nee
Bij wie andersquote:Op zondag 16 januari 2022 17:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja en alleen op stap. met de trein en nu heeft Pullup haar betrapt dat ze geen bankpas terug krijgt.
Zal het al drama bij haar zijn?
Jammer dat er nu geen beelden te zien zijnquote:
Ja die vieze tattoo's krijgt ze niet zomaar weg gepoetstquote:
Het was vast de muur waar zij tegenaan is gelopenquote:Op zondag 16 januari 2022 17:59 schreef pullup het volgende:
Dat is wel heel opvallend.
No more Chrisje Staring
Haha ja die is er maar druk meequote:Op zondag 16 januari 2022 18:04 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Het was vast de muur waar zij tegenaan is gelopen
Ahhh ik wil ook zo'n huisdier![]()
Eerlijk is eerlijk, vind dit wel heel schattig bij Ruud. (oké zei ik dat over Ruud? euhhh yes)
Ahwww wat is die leukeuhmm Bix dan hé!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ik was hem even kwijt maar inderdaadquote:Op zondag 16 januari 2022 18:23 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
En gaat maar ermee door![]()
[ afbeelding ]
Ja dat lees ik net ook, miljoenen bedrijfquote:Op zondag 16 januari 2022 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was hem even kwijt maar inderdaad
[ afbeelding ]
Zijn verhuisbedrijf is een miljoenen bedrijf geworden?
Ja joh, die Jessie flest de boel, die maakt gewoon hoop filmpjes en smeert ze uit over de dagen dat hij niet bij MIkky isquote:Op maandag 17 januari 2022 07:01 schreef pullup het volgende:
Zo af en toe krijg ik toch het gevoel dat er 2 van die Mikkies zijn
[ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf die Giorgio niets aan vinden, gewoon viezig overkomen, als ik een foto van hem zie denk ik al.......die stinkt in het echt![]()
madiliasarwary
Het is echt een hele opgave om een leuke foto te krijgen als je 2 kleintjes hebt die niet altijd meewerken. Gelukkig waren mijn schoonouders mee om ons te helpen
[ Bericht 1% gewijzigd door DaniqueV op 17-01-2022 13:25:43 ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Oh zo waar, vieze vuns is hetquote:Ik blijf die Giorgio niets aan vinden, gewoon viezig overkomen, als ik een foto van hem zie denk ik al.......die stinkt in het echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zit he nu met Chris en Billy ?![]()
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2022 15:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Oh zo waar, vieze vuns is het
Die chris he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zit he nu met Chris en Billy ?![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:Op maandag 17 januari 2022 15:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Oh zo waar, vieze vuns is het
Tsjoek vreet gewoon doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zit he nu met Chris en Billy ?![]()
![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Goeie cap, zo zie ik hem graagquote:Op maandag 17 januari 2022 16:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Tsjoek vreet gewoon door![]()
[ afbeelding ]
Met plakplaatjesquote:
Iets met een ventquote:
quote:
Ze heeft nog een foto overgelaten op haar Insta. Ik post hem for old times sakequote:
Lolol, she did it againquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze heeft nog een foto overgelaten op haar Insta. Ik post hem for old times sakemaar zelfs de mention aanklikken werkt niet meer hij is foetsie van Insta
[ afbeelding ]
126 weken geleden
Wie weetquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:15 schreef Flow3r het volgende:
oh wacht,hij heeft zijn hele insta verwijderd ? Mischien andere reden![]()
De hond, daar is ook alles van verdwenenquote:
zoek het uit, zoek het uitt aub, ik wil het wetennnnnquote:Op donderdag 20 januari 2022 00:05 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
De hond, daar is ook alles van verdwenen
Zo'n schattig tasje van 279 euro bijvoorbeeld komt niet vanzelf haar handjes binnen gelopen. Die gaat nog wel even reclame blijven makenquote:Op donderdag 20 januari 2022 13:10 schreef Flow3r het volgende:
En maar reclame maken![]()
Tja zal toch zelf aan de bak moeten zonder kerel die ze kan uitbuiten
Ik doe mijn best haha, als ik iets vind plaats ik het 😉quote:Op donderdag 20 januari 2022 01:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zoek het uit, zoek het uitt aub, ik wil het wetennnnn![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:38 schreef Flow3r het volgende:
en we weten allemaal wát voor een styliste![]()
hahaha, ikhoudervan
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:38 schreef Flow3r het volgende:
en we weten allemaal wát voor een styliste![]()
hahaha, ikhoudervan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door DaniqueV op 20-01-2022 23:08:11 ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is nu wel grappig in het Metoo tijdperk bij Big Brother : midden in de nacht als het stelletje Dimitri en Vera een beetje aan he voelen en foezelen zijn, komt ineens die BB stem "Gaat alles goed Vera ? " ze had geen duimpje omhoog gedaan waarschijnlijk en schrok zich kapot![]()
Ja ik heb toen al filmpjes van Lotus gezien waarin ze dit al aanhaalde. Ben benieuwd of er nu ook meer haar gaan volgen met deze uitspraken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 22:40 schreef Flow3r het volgende:
Tja, de beerputten gaan open
Graag ook aangifte tegen Billy die 2 mannen in een reality programma bespuugd en geslagen heeft![]()
![]()
ja klopt, want 'meisje van 35quote:Op donderdag 20 januari 2022 22:43 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja ik heb toen al filmpjes van Lotus gezien waarin ze dit al aanhaalde. Ben benieuwd of er nu ook meer haar gaan volgen met deze uitspraken.
Billy kwam er elke keer mooi mee weg
Ja als er 1 gehaaid zijn heeft uitgevonden is het Bill wel.quote:Op donderdag 20 januari 2022 22:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja klopt, want 'meisje van 35"en gehaaide bitch dat ze was
ze is heel makkelijk met mensen een warm ( fake ) gevoel te geven "jij bent mijn vriendin, ik hou van jou, oprecht, kusje "etc etc, maar níets is gemeendquote:Op donderdag 20 januari 2022 22:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja als er 1 gehaaid zijn heeft uitgevonden is het Bill wel.
Ben benieuwd of er snel weer een andere lover opduikt bij haar
Daarom nu ook des te opvallender, ineens wilt ze dingen gaan doen waar zij gelukkig van wordt, ineens is hij van haar FB verdwenen tot aan de hond toe. Ineens weer veel dingen delen en plaatsen waar ze lange tijd heel zuinig mee was, , wat ik je brom, ergens moet er weer een hoop rommelen in Bill der levenquote:Op donderdag 20 januari 2022 22:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze is heel makkelijk met mensen een warm ( fake ) gevoel te geven "jij bent mijn vriendin, ik hou van jou, oprecht, kusje "etc etc, maar níets is gemeend![]()
Helaas hebben mensen dat pas veel later door dat ze gebruikt zijn omdat iedereen wel gevoelig is voor complimentjes , deed ze heel slim want zo stemde niemand op haar terwijl de kijker vanaf de eerste dag al schreeuwde : weg met dat mens @!![]()
wat later is bijgedraaid toen de kijker door had dat het veel leuker was om naar geflipte Billy te kijken dan naar de saaie rest![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:22 schreef mootie het volgende:
Brain was dan ook wel het scherpste potloodje.
wotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik nu zelf ookquote:Op maandag 24 januari 2022 07:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wotow dat is gek, als ik je quote kan ik het wel zien
![]()
Ontbreekt .png in je fotolinkquote:Op maandag 24 januari 2022 07:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik nu zelf ook![]()
Denk dat het iets met Insta is, als ik dat bezoek laden de plaatjes ook beroerd.
Kijk vanmiddag wel even of het is opgelost
Thnx, heb het hersteldquote:Op maandag 24 januari 2022 11:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ontbreekt .png in je fotolink
gyazo.com/93fc2774077393417d0a4394a235baaf(.png)
lol!!quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:27 schreef spapaars het volgende:
Toeval dat dit verschijnt?
[ afbeelding ]
Vreselijk zo'n kuttenlikkertjequote:Op vrijdag 28 januari 2022 06:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar is ie toch nog![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
hahahaha, ik vind het ook niks, maar dat mag je niet zeggen, weet dat beest veel.....................quote:
Nee joh, het is die rare Isabella die denk dat ze er nog zo uitziet als een jaar of 10 geleden toen ze een keer zwaar wasopgemaaktquote:
quote:Op maandag 31 januari 2022 22:13 schreef mario390 het volgende:
nieuwes van Manon, liet Fotos maken
[ afbeelding ]
Is dat Danny?quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:06 schreef r0ydr het volgende:
Off topic ex vriend van lotus van utopia op te sbs6
Weet niet of Danny de ex is, of het gaat over haar vorige ex?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ja, wat een ongemakkelijk persoon. Snapte al niet wat ze met hem deed
Oke, dank je Donna1000 , dan ga ik die aflevering nog proberen terug te kijken. Dus Lotus woont niet meer op Gran Canaria? Zag nog wel foto's dat zij in Spanje was, ik kijk er wel van op dat het uit met Danny is.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:50 schreef Donna1000 het volgende:
Danny is de ex van Lotus ja. heb de aflevering van steenrijk/straatarm gezien maar heb het idee dat die relatie met die Nandine nep is, weet niet waarom, maar een jaartje geleden was hij nog met Lotus en echt geen miljonair hoor, gewoon een makelaar die europa rond reisde en een huurapp op grand canaria had.
Bedankt voor de samenvatting, ga morgen de aflevering terugkijken. Hoop verder dat het goed met Lotus gaat. Zal kijken of dat er nog recente filmpjes of foto's zijn gepost.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:11 schreef Donna1000 het volgende:
Hij heeft t uitgemaakt omdat hij te vaak onderweg is en dat wilde hij Lotus niet aandoen, Lotus woont in Spanje maar is net 2 maanden in Nederland geweest, Vond Danny in de aflevering steenrijk overkomen als iemand die erg onzeker is (heel anders dan in de filmpjes van Lotus) Lotus woont niet meer Op grand canaria maar in Malaga geloof ik.
quote:
Bats zo goed met woorden, jammer dat het helemaal NIKS betekentquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:01 schreef pullup het volgende:
Vooral als Batsy post
[ afbeelding ]
Charlotte is 30 geworden
Ja, FvD retoriek.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:03 schreef pullup het volgende:
Cemal aan de Russische propaganda
[ afbeelding ]
En natuurlijk Breitbart filmpjes
[ afbeelding ]
quote:
het is uit en toen heeft ze onder invloed die troep geplaatst? ze gaat namaak merkkleding aansmeren of zo?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:01 schreef pullup het volgende:
Grote dingen gaande bij Bats
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
namaak of niet, wat een troep!quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:01 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
het is uit en toen heeft ze onder invloed die troep geplaatst? ze gaat namaak merkkleding aansmeren of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |