Nee joh, het is die rare Isabella die denk dat ze er nog zo uitziet als een jaar of 10 geleden toen ze een keer zwaar wasopgemaaktquote:
quote:Op maandag 31 januari 2022 22:13 schreef mario390 het volgende:
nieuwes van Manon, liet Fotos maken
[ afbeelding ]
Is dat Danny?quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:06 schreef r0ydr het volgende:
Off topic ex vriend van lotus van utopia op te sbs6
Weet niet of Danny de ex is, of het gaat over haar vorige ex?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ja, wat een ongemakkelijk persoon. Snapte al niet wat ze met hem deed
Oke, dank je Donna1000 , dan ga ik die aflevering nog proberen terug te kijken. Dus Lotus woont niet meer op Gran Canaria? Zag nog wel foto's dat zij in Spanje was, ik kijk er wel van op dat het uit met Danny is.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:50 schreef Donna1000 het volgende:
Danny is de ex van Lotus ja. heb de aflevering van steenrijk/straatarm gezien maar heb het idee dat die relatie met die Nandine nep is, weet niet waarom, maar een jaartje geleden was hij nog met Lotus en echt geen miljonair hoor, gewoon een makelaar die europa rond reisde en een huurapp op grand canaria had.
Bedankt voor de samenvatting, ga morgen de aflevering terugkijken. Hoop verder dat het goed met Lotus gaat. Zal kijken of dat er nog recente filmpjes of foto's zijn gepost.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:11 schreef Donna1000 het volgende:
Hij heeft t uitgemaakt omdat hij te vaak onderweg is en dat wilde hij Lotus niet aandoen, Lotus woont in Spanje maar is net 2 maanden in Nederland geweest, Vond Danny in de aflevering steenrijk overkomen als iemand die erg onzeker is (heel anders dan in de filmpjes van Lotus) Lotus woont niet meer Op grand canaria maar in Malaga geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |