Kijk, dat is nou echt goed plannenquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maar schoonouders komen eten, en oom en tante van mevrouw Pippen. En met Corona en de huidige huizenprijzen en een erfenis in het verschiet doe je toch een beetje extra je best.
pen en papier voor het ondertekenen van het testament liggen klaar?quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maar schoonouders komen eten, en oom en tante van mevrouw Pippen. En met Corona en de huidige huizenprijzen en een erfenis in het verschiet doe je toch een beetje extra je best.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sta ook al even te koken hierquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:02 schreef PippenScottie het volgende:
Ik sta verdorie al drie uur in de keuken. Het is nu wel een beetje mooi geweest.
kijk een echte man!quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Sta ook al even te koken hier
…10 minuten…nu zit ik weer. Even de vrouw helpen met dingen aangeven
Botje in het eten dat toevallig bij de schoonouders in het eten zit?quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
pen en papier voor het ondertekenen van het testament liggen klaar?
Ach..ik kan er gewoon niks van en ben dus het keuken hulpje. Ik mag afwassen, aangeven, roeren, en luisteren naar de commando’s.quote:
Jazeker. Maar pas na de biertjes, aperitiefjes, wijntjes en digestiefjes.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
pen en papier voor het ondertekenen van het testament liggen klaar?
of rauwe kipquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Botje in het eten dat toevallig bij de schoonouders in het eten zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |