quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:58 schreef BillDauterive het volgende:
Bijna tijd voor de kersttoespraak van onze koning! En die komt tegelijkertijd met Mumford & Sons, dus dan heb je nog een goed excuus om daar niet naar te luisteren
Heb je geen vrouw?quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:02 schreef PippenScottie het volgende:
Ik sta verdorie al drie uur in de keuken. Het is nu wel een beetje mooi geweest.
Heb je geen stoel?quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:02 schreef PippenScottie het volgende:
Ik sta verdorie al drie uur in de keuken. Het is nu wel een beetje mooi geweest.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:03 schreef asco het volgende:
[..]
Hahaha, Peaceman is scherp vandaag.
Spannend hoor!quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:57 schreef Viv het volgende:
[..]
We hebben een huurwoning, 3 januari de sleutel ophalen. En ik heb een baan per half januari. Niet bij de IKEA @:peaceman .
Die staat ook al drie uur in de keuken. Wij zijn wat van plan vandaag.quote:
Iedereen zijn voorkeurenquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die staat ook al drie uur in de keuken. Wij zijn wat van plan vandaag.
Nieuwe betegeling?quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon niet dit soort afspraken maken....quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:02 schreef PippenScottie het volgende:
Proberen jullie een kind te maken?quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kerstbevruchtingquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Proberen jullie een kind te maken?
Ah. Jullie staan tegen elkaar aan.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heel klein beetje, maar zijn er wel mee bezig. Heel snel gegaan allemaal, dus wat dat betreft niet perfect kunnen voorbereiden. @Viv werkt wel vooral in het Engels, dat scheelt al en wij zijn allebei wel redelijk snel met taal leren denk ik, dus komt goed.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat klinkt al een stuk beter voorbereid dan de gemiddelde deelnemers aan Ik vertrek.
Spreken/verstaan jullie al een beetje Zweeds?
Maar schoonouders komen eten, en oom en tante van mevrouw Pippen. En met Corona en de huidige huizenprijzen en een erfenis in het verschiet doe je toch een beetje extra je best.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon niet dit soort afspraken maken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |