Ja ik had al medelijden met die prikkers daar. (Tikfout met "medelijken" toch maar even aangepast)quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah ziel. moet je je voorstellen dat je vandaag moet werken...
ik mag allemaal mensen blij maken met mijn telefoontjequote:Op zaterdag 25 december 2021 09:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja ik had al medelijden met die prikkers daar. (Tikfout met "medelijken" toch maar even aangepast)
Oeps, daar had ik toch niet gerekend dat we OMICRONNED zouden worden.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie heeft die TT bedacht?
Nee post. Niet stem. Maar het is vroeg.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Mijn eerste heb ik al gemist.![]()
Was tussen 5 en 6 uur.
Maar gelukkig volgen er nog 28.
moet je ff terug zoeken wanneer de OP oor het eerst zo is aangepast dan zie je het vast wie het bedacht heeftquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uh, ja.Het is nog vroeg.
regeren is vooruitzien...quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oeps, daar had ik toch niet gerekend dat we OMICRONNED zouden worden.
Maar het nummer is nog niet klaar met jou.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:43 schreef peaceman het volgende:
Pffff dit nummer ben ik wel klaar mee
Ja, dit klinkt als veel werk.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je ff terug zoeken wanneer de OP oor het eerst zo is aangepast dan zie je het vast wie het bedacht heeft
klopt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dit klinkt als veel werk.
Al besproken.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zippin' whiskey out the butthole
Not thinking bout tomorrow
De stier, neem ik aan?quote:
Het is een COMPLOT!quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:44 schreef Zorro het volgende:
Ik zie nu de TT pas.
Wel toepasselijk dat dat inderdaad het eerste was wat ik hoorde uit de Top2000
Ah zo!quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee post. Niet stem. Maar het is vroeg.
ook iets met prikken en een kaartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |