Ja ik had al medelijden met die prikkers daar. (Tikfout met "medelijken" toch maar even aangepast)quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah ziel. moet je je voorstellen dat je vandaag moet werken...
ik mag allemaal mensen blij maken met mijn telefoontjequote:Op zaterdag 25 december 2021 09:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja ik had al medelijden met die prikkers daar. (Tikfout met "medelijken" toch maar even aangepast)
Oeps, daar had ik toch niet gerekend dat we OMICRONNED zouden worden.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie heeft die TT bedacht?
Nee post. Niet stem. Maar het is vroeg.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Mijn eerste heb ik al gemist.![]()
Was tussen 5 en 6 uur.
Maar gelukkig volgen er nog 28.
moet je ff terug zoeken wanneer de OP oor het eerst zo is aangepast dan zie je het vast wie het bedacht heeftquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uh, ja.Het is nog vroeg.
regeren is vooruitzien...quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oeps, daar had ik toch niet gerekend dat we OMICRONNED zouden worden.
Maar het nummer is nog niet klaar met jou.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:43 schreef peaceman het volgende:
Pffff dit nummer ben ik wel klaar mee
Ja, dit klinkt als veel werk.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je ff terug zoeken wanneer de OP oor het eerst zo is aangepast dan zie je het vast wie het bedacht heeft
klopt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dit klinkt als veel werk.
Al besproken.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zippin' whiskey out the butthole
Not thinking bout tomorrow
De stier, neem ik aan?quote:
Het is een COMPLOT!quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:44 schreef Zorro het volgende:
Ik zie nu de TT pas.
Wel toepasselijk dat dat inderdaad het eerste was wat ik hoorde uit de Top2000
Ah zo!quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee post. Niet stem. Maar het is vroeg.
ook iets met prikken en een kaartquote:
Goedemorgen ouwe reus.quote:
ah deel 2 is ook aanwezig. moggequote:
Niet geheel verrassendquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:45 schreef laxus13 het volgende:
Dit vind ik wel een lekker nummer trouwens
Maar daar hoor je ze niet over he, die hoge heren uit Den Haag!quote:
Dat mag, maar heb nog steeds de rechtenquote:
het enige recht dat jij hebt is het aanrechtquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat mag, maar heb nog steeds de rechten
Was je oren stukquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:45 schreef laxus13 het volgende:
Dit vind ik wel een lekker nummer trouwens
Alleen Thierry hoor je daaroverquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar daar hoor je ze niet over he, die hoge heren uit Den Haag!
quote:
komen die nu al?quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:46 schreef Zorro het volgende:
Ik besluit hierbij dat ik eerst nog even Deep Purple aflusiter. Het moet niet zo gek worden dat ik dat ga missen door zon prikje.
ok, boomerquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:46 schreef Zorro het volgende:
Ik besluit hierbij dat ik eerst nog even Deep Purple aflusiter. Het moet niet zo gek worden dat ik dat ga missen door zon prikje.
Ja Child In Time is wat gezaktquote:
Zeg zeg, niet zo de feiten verdraaien he!quote:
die is juist blijven staan.. zowel hier als in de fok lijstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |