Was op tvquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kijk je wel naar de goede uurlijst?
Voor mij komen er in ieder honderdtal wel eentje of meerdere voorbij.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eerste stemplaat die de lijst gehaald heeft, moet nog steeds langs komen.
ja maar echt!quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Kwam je na een uur pas achter zeker dat het niet aan je stream/wifi lag
Dopesmokerquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Weet nog de eerste keer dat ik Dopesmoker hoorde, tijdens een eerste dag van de snob en dat ik mn stream drie keer ververst heb en zelfs mn wifi herstart omdat ik dacht dat ie was vastgelopen en steeds t zelfde nr bleef herhalen
Dat zou ook klinken als Serhat’s Santa-na-na.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik dit nummer op mijn gitaar probeer te spelen doe ik Santana
mr mainstreamquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor mij komen er in ieder honderdtal wel eentje of meerdere voorbij.
Ik ging voor 34 stemnummers dit jaar, maar Southern Man is eruit geflikkerd.quote:
Iets met Nederland en smakeloos enzo....quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ging voor 34 stemnummers dit jaar, maar Southern Man is eruit geflikkerd.
1972 -Supertramp - It's Raining Againquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Huh..ik zoe It's raining again van Supertramp in de uurlijst .die was vannacht toch al of welk kibbelend nummer was dat dan?
Mischien 1 van vorig jaar, nummering klopte welquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:09 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Iets dergelijks had ik afgelopen nacht, al dacht ik toen dat het aan de drank lag.
Dat nummer is uit 1982 hoor.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1972 -Supertramp - It's Raining Again
Denk dat straks wat BN ers zich uitspreken via instagram en Twitterquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel een paar doodsbedreigingen voor peaceman. Tegenwoordig kan en mag niets meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |