dat is wat anders dan wat je in je vorige post steldequote:Op zaterdag 25 december 2021 10:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik hou me vooral aan de maatregelen omdat ik geen zin heb in gezeik. Niet omdat ik ze steun.
En ik denk dat dat voor het gros geldt, inmiddels.
het is toch besmettelijker, heviger maar korterquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:24 schreef Zwansen het volgende:
Wat als omikron toch niet besmettelijker is dan Delta, kan Delta dan nog een keer weer de overhand krijgen? Of is die strijd al gestreden?
Omikron is sowieso besmettelijker. Dus het zal Delta overal wegconcurreren.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:24 schreef Zwansen het volgende:
Wat als omikron toch niet besmettelijker is dan Delta, kan Delta dan nog een keer weer de overhand krijgen? Of is die strijd al gestreden?
Wel knap, de meeste deuren van de kroegen en niet-essentiële winkels zijn juist niet openquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)aalden-de-kerst-niet
[..]
De NOS had nog wat open deuren gevonden.
Bijzonder inderdaad. Ik neem aan dat de man ook wel persvoorlichters heeft die zijn uitspraken checken voordat er gepubliceerd wordt. Dit is echt tegen het zere been van veel mensen, zelfs op Nu.nl in de reacties.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:53 schreef Spablauw214 het volgende:
Het is imo ook niet zo handig om dit stuk, waarin het gaat over termen als “revolutie” enzo juist te publiceren tijdens een kerstfeest wat (alweer) in zwaar uitgeklede vorm moet plaatsvinden en veel bedrijven gedwongen dicht zijn.
En dan op zo’n toon. Onbegrijpelijk.
ze schieten wel lekker op of komt dat omdat er weinig animo is?quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:55 schreef Jor_Dii het volgende:
1971-1972-1973 mogen zo de afspraak voor de booster gaan maken
“Ga niet mijn kerstavond verpesten door mij op mijn ongelijk te wijzen” zegt ie eigenlijk letterlijkquote:
Ze willen iedereen voor 7 januari opgeroepen hebben dus dan moet je wel 2 of 3 jaren per dag open zetten.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze schieten wel lekker op of komt dat omdat er weinig animo is?
Scheelt wel dat de infra er al grotendeels lag, er efficiënter geprikt wordt met mobiele prikkarren die gewoon de stoelen langsgaan ipv al die loketjes, en natuurlijk geen tweede prikken die de capaciteit zo goed als halveerden de vorige prikcampagne.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen dat dreigde te gebeuren ging Nijmegen zo ongeveer op slot waarbij zelfs de marechaussee werd ingezetquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:00 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Bruls is wel echt een eikel.
Je zou ene kant bijna hopen dat de revolutie wel uit breekt na dat soort domme opmerkingen.
Je hebt slecht geluisterd, hij heeft ook wat gezegd over de momenten van de afspraken.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:00 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ze willen iedereen voor 7 januari opgeroepen hebben dus dan moet je wel 2 of 3 jaren per dag open zetten.
Dat de laatsten vervolgens pas eind februari hun prik krijgen doet er niet toe. Hugo heeft in elk geval zijn woord gehouden.
We bungelen anders nog steeds lekker onderaan in het lijstjequote:Op zaterdag 25 december 2021 11:01 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Scheelt wel dat de infra er al grotendeels lag, er efficiënter geprikt wordt met mobiele prikkarren die gewoon de stoelen langsgaan ipv al die loketjes, en natuurlijk geen tweede prikken die de capaciteit zo goed als halveerden de vorige prikcampagne.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:04 schreef pullup het volgende:
[..]
We bungelen anders nog steeds lekker vrijwel onderaan in het lijstje
https://www.volkskrant.nl(...)og-niet-in~b27af61f/
Het animo is juist hoog van wat ik begrepen heb. Ze schalen ook als een malle op momenteel dus tempo!!quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja, ook veel te laat begonnen iddquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:04 schreef pullup het volgende:
[..]
We bungelen anders nog steeds lekker onderaan in het lijstje
https://www.volkskrant.nl(...)og-niet-in~b27af61f/
Als er volgende week een politiecontainer voor z’n huis staat, weten we dat hij ongelijk had.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:00 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Bruls is wel echt een eikel.
Je zou ene kant bijna hopen dat de revolutie wel uit breekt na dat soort domme opmerkingen.
Eens. Het is jammer dat FvD is verworden tot zo’n smerige bruinhemdenclub waar geen weldenkend mens iets mee te maken wil hebben. Maar met die analyse van “het partijkartel” zaten ze wel goed. De traditionele 4 partijen verdelen onderling de stoeltjes en de rest wordt van tafel geweerd, afgezien van een paar gelegenheidscoalities.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:09 schreef OProg het volgende:
Bruls is precies waarom een groot deel van Nederland klaar is met de politiek. Een volgevreten CDA’er van middelbare leeftijd die eigenlijk nooit ergens direct is verkozen en al tientallen jaren via het netwerk en lobbycircuit - zeg maar de baantjescarousel - zich in allerhande functies voortbeweegt. En dan ook nog eens uit de hoogte gaan zitten blaten dat hij een soort van de stem en het geweten van ‘het volk’ is.
Ik denk dat het erger is zelfs. Op alle niveaus ook in het bestuursrecht zijn de belangen van onschuldige burgers geschonden. Naar mijn mening verkeert de rechtsstaat in een crisis.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:11 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Eens. Het is jammer dat FvD is verworden tot zo’n smerige bruinhemdenclub waar geen weldenkend mens iets mee te maken wil hebben. Maar met die analyse van “het partijkartel” zaten ze wel goed. De traditionele 4 partijen verdelen onderling de stoeltjes en de rest wordt van tafel geweerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |