Ik vind het altijd jammer dat er zoveel discussie is over de definitie van lockdown. De één kan er makkelijker omheen werken dan de ander, zo is dat nu eenmaal. Dat betekent niet dat het ineens niet bestaat ofzo.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb trouwens liever dat er wat beleidsmakers Za gelijk geven. Ik had Za's back al.
Zodat ze deze niet lockdown kunnen opheffen omdat sommige mensen 24 u in een bubbelbad zitten maar er helaas nog steeds mensen zonder werk zitten. Wat zo mooi illustreert waarom het voor elk mens anders uitpakt.
De zorg heeft het inmiddels ook drukker met de kerstpakketten en Gommers is living the dream dus open met die bende.
Dat zat ik vanmorgen ook te bedenkenquote:Op zaterdag 25 december 2021 07:58 schreef chratnox het volgende:
Ik vind het wel zo eerlijk om even te zeggen dat @:Za (zoals het nu lijkt) gelijk heeft gehad dat deze variant milder is. Toen ie net opkwam verklaarden we Za voor gek omdat de data op een andere manier geïnterpreteerd werd
De term lockdown is echter wel aan inflatie onderhevig.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik vind het altijd jammer dat er zoveel discussie is over de definitie van lockdown. De één kan er makkelijker omheen werken dan de ander, zo is dat nu eenmaal. Dat betekent niet dat het ineens niet bestaat ofzo.
Yorick pissedquote:
quote:
quote:Maar ga niet op kerstavond mijn avond lopen verpesten door net te doen alsof ze in België dalen, ook zonder maatregelen.
Dus de vraag ‘waarom dalen we al voor de avondlockdown’ is terecht, maar Yorick weet wel zeker dat de avondlockdown de reden is dat de cijfers dalen?quote:
"Stay home, stay safe"quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Zijn kerstavond verstieren.
Zie! Zie! Dit doet corona met mensOn.
En wat moet ie wel doen dan?quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dus de vraag ‘waarom dalen we al voor de avondlockdown’ is terecht, maar Yorick weet wel zeker dat de avondlockdown de reden is dat de cijfers dalen?
Tipje voor Yorick. Als je niet wilt dat je kerstavond verpest wordt, leg je telefoon weg en zet je laptop/pc uit.
Kerstavond vieren? Home alone kijken?quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:55 schreef Molo het volgende:
[..]
En wat moet ie wel doen dan?
Dit ís zijn leven
Mja, de feestdagen hebben een deel van hun charme verloren door die grote covid-19 donderwolk boven ons hoofd.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:55 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Een gezellig zelftestweekend toegewenst
En vergeet niet bij een snotneus thuis te blijven, want je wilt niet als moordenaar in de boeken komen te staan
Mn dochter heeft een snotneus, oma van mijn vrouw: “Joh stel je niet aan, ik heb ook die derde prik toch gehad? Als ik in de lift sta bij al die oudjes kan ik ook een snotneus krijgen, dus ik ben er gewoon”quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:55 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
En vergeet niet bij een snotneus thuis te blijven, want je wilt niet als moordenaar in de boeken komen te staan
Met zijn moeder Ria zekerquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
Kerstavond vieren? Home alone kijken?
quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:01 schreef chratnox het volgende:
[..]
Mn dochter heeft een snotneus, oma van mijn vrouw: “Joh stel je niet aan, ik heb ook die derde prik toch gehad? Als ik in de lift sta bij al die oudjes kan ik ook een snotneus krijgen, dus ik ben er gewoon”
94 jaar…
En vergeet niet je zelftest te vervalsen als je geen zin hebt om naar je schoonouders te moetenquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:55 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Aldus de vraagsteller.quote:Toch keren steeds meer Nederlanders zich tegen de corona-aanpak van het demissionaire kabinet, blijkt uit onderzoek van het RIVM.
Want hij heeft even bij al die 17 miljoen Nederlands geïnformeerd.quote:"Het draagvlak voor de maatregelen stijgt juist. Als ik sommige media mag geloven, dan zijn een paar duizend mensen symptomatisch voor alle zeventien miljoen Nederlanders."
Zo'n figuur op zo'n positie is echt gevaarlijk, als je het mij vraagt.quote:"Als steeds meer mensen zich niet aan de maatregelen houden, waarom zijn de straten dan zo leeg? Waar zijn die ondernemers die hun winkels en horeca toch opengooien? Hoe pijnlijk zo'n sluiting ook is, voor het over- over- óvergrote deel houdt men zich daaraan."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |