Klinkt als een vrouw..quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:55 schreef Viv het volgende:
[..]
But now I've gotta find my own
I don't know where I belong
But I'll be moving on
If you don't, if you won't
Slecht plan om iets te gaan vinden als je niet weet waar je het moet zoeken.
BILLquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:54 schreef BillDauterive het volgende:
Ow wacht. De top 2000 is begonnen.
Eens luisteren
quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wat hierna komt is niet echt beter
(geintje, geintje)quote:
oh ja, Rick, die heb ik ook totaal niet gemist dit jaar.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wat hierna komt is niet echt beter
Zeker weten! De lijst duurt nog zo lang, maar over precies een week zal ik vast een of andere emotionele post maken hoe fijn het weer met jullie was en hoe snel alles weer gingquote:
klinkt gewoon als Let It Bequote:Op zaterdag 25 december 2021 01:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een generieke achtergrondmuziek
Welk biertje drink jij?quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een generieke achtergrondmuziek
Diaan en ik zijn er als het goed is een stuk minderquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker weten! De lijst duurt nog zo lang, maar over precies een week zal ik vast een of andere emotionele post maken hoe fijn het weer met jullie was en hoe snel alles weer ging
Van Inkelen XLquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:57 schreef Evenstar het volgende:
Dit jaar hebben wij Jeroen van Inkel shotjesspel harder nodig dan vorig jaar, want hierna komt Rick
Om dat te overleven heb je wel drank nodig.
Ik ben op whiskytje overgegaan. Johnny Walker, Black Label. Kerstcadeau. Maar eerder op de dag had ik zelfgebrouwen bier. Blondje. Smaakte niet slecht moet ik zeggen.quote:
Door zn dochter?quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:59 schreef Kopiko het volgende:
Ricks airfryer en frituurpan worden nu de studio binnengerold.
Jij brouwt zelf bier?quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben op whiskytje overgegaan. Johnny Walker, Black Label. Kerstcadeau. Maar eerder op de dag had ik zelfgebrouwen bier. Blondje. Smaakte niet slecht moet ik zeggen.
Scorp gaat van Blond naar Black. Wat een manquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben op whiskytje overgegaan. Johnny Walker, Black Label. Kerstcadeau. Maar eerder op de dag had ik zelfgebrouwen bier. Blondje. Smaakte niet slecht moet ik zeggen.
Ja, ik las het ergens, maar ik weet niet meer waarom. Ach, zonder FOK! kan de laatste week van het jaar vast ook wel leuk zijnquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Diaan en ik zijn er als het goed is een stuk minder
quote:1975 Thank U Alanis Morissette 7
1974 Looking Too Closely Fink ?
1973 Heartbreak Warfare John Mayer 5,5
1972 It's Raining Again Supertramp 6,5
1971 I Sat By The Ocean Queens Of The Stone Age ?
1970 Sylvia Focus 5,5
1969 This Is My Life Shirley Bassey 5
1968 Zondag Rob de Nijs 4,5
1967 Working Class Hero John Lennon 5
1966 Dance Monkey Tones And I ?
1965 Cowboy Like Me Taylor Swift ?
1964 Blue Hotel Chris Isaak 8
1963 Heaven Can Wait Meat Loaf 7,5
1962 Why Annie Lennox 8
Trustequote:Op zaterdag 25 december 2021 02:00 schreef Limoentjuh het volgende:
Mooie tijd om het voor nu af te sluiten![]()
![]()
Veeel plezier jullie en slaap lekker straks![]()
Weet even niet meer hoe hij is. Maar ik heb vier stemnummers in zijn uren.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:57 schreef Evenstar het volgende:
Dit jaar hebben wij Jeroen van Inkel shotjesspel harder nodig dan vorig jaar, want hierna komt Rick
Om dat te overleven heb je wel drank nodig.
QotSAgenot.quote:
Luid, irritant, zit constant te eten, schreeuwt, vindt zichzelf te leuk. Gewoon kut dus.quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet even niet meer hoe hij is. Maar ik heb vier stemnummers in zijn uren.
Welterustenquote:Op zaterdag 25 december 2021 02:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het ook een mooi moment om te gaan slapen. Veel plezier nog en slaap lekker voor straks
Experimentje. Natuurlijk geen kwaliteit zoals in de winkel maar toch zeer drinkbaar en voor herhaling vatbaar. Middagje werk, valt best mee (6 weken geledne gebrouwen, nu drinken)quote:
Rick is nogal vol van zichzelf, en denkt dat iedereen hetzelfde over hem denkt. Ergerlijk tot en metquote:Op zaterdag 25 december 2021 02:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet even niet meer hoe hij is. Maar ik heb vier stemnummers in zijn uren.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:00 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Scorp gaat van Blond naar Black. Wat een man
wanneer kunnen we die kopen?quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Experimentje. Natuurlijk geen kwaliteit zoals in de winkel maar toch zeer drinkbaar en voor herhaling vatbaar. Middagje werk, valt best mee (6 weken geledne gebrouwen, nu drinken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |