Nee, ik ook niet hoor. Hij heeft wel een bepaalde status natuurlijk (en klasse). Maar deze was erg flauw.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:48 schreef peaceman het volgende:
Ja Van Inkel is flauw, maar kan geen hekel aan hem hebben
Nee maar dat komt door zijn enorme staat van dienst in het verleden. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:48 schreef peaceman het volgende:
Ja Van Inkel is flauw, maar kan geen hekel aan hem hebben
Ow echt? We hebben je wel 4 tot 5x gezien.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:50 schreef Dagoduck het volgende:
Krijg net appje van festivalmaatje dat ik te zien was.
Ja dit ga ik niet meer overtreffenquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:50 schreef Kopiko het volgende:
Willen jullie weten wat ik van Marvin?
Beeldvullend zelfs. We hoorden Eddie, we zagen Dagoquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:50 schreef Dagoduck het volgende:
Krijg net appje van festivalmaatje dat ik te zien was.
jonge 6 seconden verschil, cut me some slack herequote:
Terecht, niemand playbackt Eddie zoals ik doe.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Beeldvullend zelfs. We hoorden Eddie, we zagen Dago
Nou vooruit omdat jij et bentquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
jonge 6 seconden verschil, cut me some slack here
mijn geboortejaar was Jealous Guy, dat past opzich wel bij mequote:
Komt James Brown ook zo ja?quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:52 schreef peaceman het volgende:
Sexmachine komt ook nog deze nacht.... het is een COMPLOT!
Niet zo, maar wel vannachtquote:
Ik luister niet naar Beyoncé, ik zet haar het liefst op mute.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:53 schreef Evenstar het volgende:
LISTEEEENNNN
Zie je wel @:Viv en @:Diaan73 ..... als zelfs Beyonce het zegt.
LISTEEEEN
Billquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:54 schreef BillDauterive het volgende:
Ow wacht. De top 2000 is begonnen.
Eens luisteren
Who run the world? MEN of coursequote:Op zaterdag 25 december 2021 01:53 schreef Evenstar het volgende:
LISTEEEENNNN
LISTEEEEN
quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Who run the world? MEN of course
But now I've gotta find my ownquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:53 schreef Evenstar het volgende:
LISTEEEENNNN
LISTEEEEN
Doe maar liever niet.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:55 schreef MTheBassman het volgende:
Deze is intens kut, maar doe dan maar liever nu dan op dag 3 of zo.
Oh ja, toch wel?quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
AwLeuk je weer te zien! En ook leuk om de rest weer te zien
Wat hierna komt is niet echt beterquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:55 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn we alweer aan het einde van Van Inkel deze nacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |