Ik ben zelf erg gecharmeerd van fool's overture en het meeste van Breakfast In America.quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
school springt er wel bovenuit wmb
Ik vermoed van niet.quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
love rears its ugly head, glamour boys en Solace of you ken je toch wel?
zelf ben ik erg fan van Flying, Cult of personality en This is the lifequote:Op zaterdag 25 december 2021 02:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Solace of Youlekkerste zomerhit evurr
ik vermoed van welquote:
die solo van cult of personality is echt een van mn favorieten. Echt intens goed.quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
zelf ben ik erg fan van Flying, Cult of personality en This is the life
ik vind het album waar dit nummer vandaan komt eerlijk gezegd ook wel beduidend minder, maar Rated R en Songs for the Deaf zijn toch wel echt geweldige albums voor mij.quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:21 schreef peaceman het volgende:
over overgewaardeerde bands gesproken...
Heb je het nu over zijn lunch, zijn diner of zijn avondsnackquote:Op zaterdag 25 december 2021 02:22 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft Rick al een Big Mac menu op?
Era Vulgaris heeft ook nog wel wat unieks voor mij, maar die eerste 3 albums tippen ze m.i. niet meer aan.quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze hadden na de 1e 3 platen wel mogen stoppen
Jaquote:Op zaterdag 25 december 2021 02:23 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Heb je het nu over zijn lunch, zijn diner of zijn avondsnack
Song for the Deaf is echt een bazenalbum.quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik vind het album waar dit nummer vandaan komt eerlijk gezegd ook wel beduidend minder, maar Rated R en Songs for the Deaf zijn toch wel echt geweldige albums voor mij.
En ja ik ben overduidelijk niet objectief, dat weet ik
Ik vind het meestal best aardig en heb ze op festivals regelmatig gezien. Niets mis mee, maar het raakt me niet.quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik vind het album waar dit nummer vandaan komt eerlijk gezegd ook wel beduidend minder, maar Rated R en Songs for the Deaf zijn toch wel echt geweldige albums voor mij.
En ja ik ben overduidelijk niet objectief, dat weet ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |