74quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:10 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik ben van 80, wat is jouw bouwjaar?
Laten we nog maar even wachten tot wat dieper in de nacht.quote:
Vaker de panfluit gebruikenquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Arcade Fire, wat moeten die in godsnaam doen om wel fatsoenlijk in die lijst te komen
Zatquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Er waren nog meer steekwoorden?
Jij toch weer?quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:10 schreef PippenScottie het volgende:
Welke Fokkers worden zoomers dit jaar?
Zal mijn laptop er weer eens bijpakken.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:10 schreef PippenScottie het volgende:
en dat iedereen dan maar dronk omdat het toch al ingeschonken wasquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat was het zeker...Het was legendarisch. Helemaal omdat hij het in het begin helemaal niet meer zei.
Ik ben nog steeds overtuigd dat hij gewoon meelasquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat was het zeker...Het was legendarisch. Helemaal omdat hij het in het begin helemaal niet meer zei.
nee, maar ik weet wel een leuk feitje over een fluitdeuntje van ene Otis Redding...quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat nummer schijnt naakt ingezongen te zijn...
Iemand die daar meer over weet?
Ik zit eraan te denkenquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:10 schreef PippenScottie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |