Eerst de Ikea-meubels tochquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Echte liefde is je eerste concert samen overleven
Oeh, welke, ouwe reus?quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik zit lekker aan een glas whisky
Eensch, maar Cream ook.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:44 schreef Koen66 het volgende:
wat staat Long Train Running achterlijk laag eigenlijk
Je eerste festival (tentje opzetten) is nog meer echte liefdequote:Op vrijdag 24 december 2021 23:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Echte liefde is je eerste concert samen overleven
Je gaat vanzelf aan de zuip met dit slappe gekletsquote:
Had eigenlijk nog even een fles whisky of rum willen halen. Ach, kan van de week nog wel.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik zit lekker aan een glas whisky
idd, vooral het sociale aspect gaat me waarschijnlijk moeilijk af.quote:
zo dan! Ruzie bij het tentZEILquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je eerste festival (tentje opzetten) is nog meer echte liefde
Verschiillende lekkere Whiskey's in de aanbieding bij Gall&Gallquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had eigenlijk nog even een fles whisky of rum willen halen. Ach, kan van de week nog wel.
Je maakt een grapje?quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:48 schreef PippenScottie het volgende:
Er bestaan gewoon Doritos met guacamole smaak, voor heel luie mensen.
En heb je een duidelijk plan voor wanneer blijkt dat het niet kan?quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:46 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb twee biertjes voor morgen gekocht, na anderhalf jaar geen alcohol probeer ik het weer en ga ik kijken of ik sociaal drinker kan worden
Hmmm.wel meer tijd om te typen..quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:48 schreef PippenScottie het volgende:
Sidonia en freaky bedoel je denk ik?quote:
Etalage-kanaal en onderweg ordinaire radio-app, is nog FM gok ik?quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe gaan we luisteren/kijken jongens, zijn er nog mensen die FM luisteren?
Want dan loop ik weer achter
Ik zag hem vanmiddag bij Jumbo staan voor maar 89 cent. Ik dacht die kan ik voor dat geld weleens meenemen.quote:
Ze moeten de tijd volmaken geloof ikquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:49 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zet net NPO 3 aan. Waarom zit Ruud de Wild te huilen en gaat het over 9/11?
gewoon weer stoppen, simpel.dan ben ik een geval eens verslaafd altijd verslaafd. Maar ik heb er wel vertrouwen in. Afkicken geeft je veel wilskrachtquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:49 schreef Strani het volgende:
[..]
En heb je een duidelijk plan voor wanneer blijkt dat het niet kan?
New York Minutequote:Op vrijdag 24 december 2021 23:49 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zet net NPO 3 aan. Waarom zit Ruud de Wild te huilen en gaat het over 9/11?
App is gewoon internet denk ik?quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Etalage-kanaal en onderweg ordinaire radio-app, is nog FM gok ik?
Bohh die is wel goed jaquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Lekker glaasje Glenfiddich momenteel.
Goed bezigquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
gewoon weer stoppen, simpel.dan ben ik een geval eens verslaafd altijd verslaafd. Maar ik heb er wel vertrouwen in. Afkicken geeft je veel wilskracht
Verrassend zeg. Proost.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik trek nog even een halve liter HJ open voor de gelegenheid.
Ja hij is wel prima hoor, ik zit lekker snobistisch te doenquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zag hem vanmiddag bij Jumbo staan voor maar 89 cent. Ik dacht die kan ik voor dat geld weleens meenemen.
Wij hebben een kast van 2 bij 2 overleefdquote:
Dit klinkt niet direct ontzettend smakelijk.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:48 schreef PippenScottie het volgende:
Nou, wil je dat we je tegen het einde van de week vragen of het gelukt is? Gewoon als check?quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
gewoon weer stoppen, simpel.dan ben ik een geval eens verslaafd altijd verslaafd. Maar ik heb er wel vertrouwen in. Afkicken geeft je veel wilskracht
Heb genoeg in huis om erg dronken te wordenquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja hij is wel prima hoor, ik zit lekker snobistisch te doen
Dat mag hoor. Ik heb een Lowlander Ginger & Lime Leaf. Ik ben van de botanicals.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja hij is wel prima hoor, ik zit lekker snobistisch te doen
wie?quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:51 schreef Evenstar het volgende:
Zo leuk om dezelfde namen weer terug te zien hier
Kyran hier voor diegenen die het nog steeds hebben gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |