Alleen maar liefde. Zou ook wel eens goed zijn voor Ferd.quote:
Eens kijken of-ie dinsdag bokchagrijnig is.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Alleen maar liefde. Zou ook wel eens goed zijn voor Ferd.
Ik wist niet dat een lockdown ook invloed heeft op het weer... Zo leer je toch elke dag weer wat.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:29 schreef capricia het volgende:
Door deze lockdown kunnen we wel eens een mooi voorjaar gaan krijgen.
Oh. Jij bent meer van het weer dan van de ellende van de ondernemers.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:31 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat een lockdown ook invloed heeft op het weer... Zo leer je toch elke dag weer wat.
Nee, maar virus verspreiding is van het seizoen afhankelijk en vooral het weer. Daar heeft deze lockdown totaal geen invloed in. Dus daarom vind ik het een onzin kreet om te roepen dat deze lockdown er voor zorgt dat we een mooi voorjaar krijgen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh. Jij bent meer van het weer dan van de ellende van de ondernemers.
Okay man.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:37 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Nee, maar virus verspreiding is van het seizoen afhankelijk en vooral het weer. Daar heeft deze lockdown totaal geen invloed in. Dus daarom vind ik het een onzin kreet om te roepen dat deze lockdown er voor zorgt dat we een mooi voorjaar krijgen.
Het gaat er vooral om wat de R dan wordt. En daar heeft deze lockdown inderdaad niets mee te maken.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:37 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Nee, maar virus verspreiding is van het seizoen afhankelijk en vooral het weer. Daar heeft deze lockdown totaal geen invloed in. Dus daarom vind ik het een onzin kreet om te roepen dat deze lockdown er voor zorgt dat we een mooi voorjaar krijgen.
Ik gun Hugo de mainstage van ASOTquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:00 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Sneijder![]()
En over 2 maanden gaat ASOT hier natuurlijk niet door.![]()
Ik juist wel, want het brengt juist weer wat vertrouwen terug in dat het dus toch blijkbaar wel zou moeten kunnen. Ondanks dat er nogal wat zure mensen zijn die denken dat je de zorg niet genoeg kunt opschalen om het leven weer normaal door te laten gaan.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:43 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar ergens ook weer wel.
No way. Door de huidige lockdown heb ik 0 hoop op ASOT in feb.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:41 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik gun Hugo de mainstage van ASOT![]()
Klopt en als nog is de vraag wat het doet met ziekenhuisopnames want als die laag is dan maakt dat niet zoveel uit. Maar afgelopen zomer met de dansen met janssen piek zag je eigenlijk al dat de verspreiding vooral binnen was. Een festival in Schotland weet ik me nog te herinneren van de zomer wat vooral buiten was waren ook amper besmettingen te vinden. Dus zodra mensen weer meer naar buiten gaan zal de R waarschijnlijk flink dalen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:40 schreef galantis het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om wat de R dan wordt. En daar heeft deze lockdown inderdaad niets mee te maken.
Leve de lockdownquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:29 schreef capricia het volgende:
Door deze lockdown kunnen we wel eens een mooi voorjaar gaan krijgen.
Ik ben (nog) stabiel op gewicht gelukkig.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:47 schreef gniffie het volgende:
Dat die lockdown nog ff mag duren. Ben 20 kg aangekomen sinds juli 2020
Spanje zelfde verhaal, ook overal kapjes en alsnog 100% toename.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:47 schreef Anton91 het volgende:
De cijfers van Italië vandaag zijn ook weerEn daar hebben ze altijd een mondkapjesplicht binnen gehad en nu ook weer buiten. In een week tijd +46% meer besmettingen.
MaAr MoNdKaPjeS zIjN hEt StErKsTe WaPeN tEgeN VeRsPreIdiNg!111 (Kan iemand misschien een linkje sturen van een studie naar mondkapjes?)
Landen laten gewoon zelfde patronen zien met of zonder mondkapjes.
Zoals V Dissel ooit eens zei, omliggende landen in Europa laten geen beter beeld zien (toen zij een mondkapjesplicht hadden en wij niet).quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:49 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Spanje zelfde verhaal, ook overal kapjes en alsnog 100% toename.
Alsof die kapjes op straat in de buitenlucht ook maar 0.000000000000001% toevoegen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:49 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Spanje zelfde verhaal, ook overal kapjes en alsnog 100% toename.
Ja, bij het eindigen van een lockdown breekt het mooie weer door.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:31 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat een lockdown ook invloed heeft op het weer... Zo leer je toch elke dag weer wat.
Misschien is dat de Zuid-Europese versie van “we moeten iets doen”.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:50 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Alsof die kapjes op straat in de buitenlucht ook maar 0.000000000000001% toevoegen.
Ik snap niet dat je een dergelijke maatregel kunt opleggen aan je volk. Pure minachting.
Laat sommige mensen hier dat maar niet horenquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:52 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Misschien is dat de Zuid-Europese versie van “we moeten iets doen”.
Wij zijn internationaal wel redelijk de uitzondering met dat wij (Nederland) nooit in mondkapjes hebben geloofd.
Sense of urgency creëren en dat soort tia-gerelateerde spuisels.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:50 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Alsof die kapjes op straat in de buitenlucht ook maar 0.000000000000001% toevoegen.
Ik snap niet dat je een dergelijke maatregel kunt opleggen aan je volk. Pure minachting.
Ben blij toe zeg. Mijne gutte.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:52 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Misschien is dat de Zuid-Europese versie van “we moeten iets doen”.
Wij zijn internationaal wel redelijk de uitzondering met dat wij (Nederland) nooit in mondkapjes hebben geloofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |