Ja, iedereen leeft door, je verwacht het niet. Kwam er wel warme lucht uit de afvoer van de afzuigkappen?quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:33 schreef DonDruiper het volgende:
Net een blokje met de hond gedaan.. zeker 10 huizen vol gezien
Ben ergens wel benieuwd naar de woonkamers van de beleidsmakers, inclusief OMT leden. En hoe ze dat geregeld hebben.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:33 schreef DonDruiper het volgende:
Net een blokje met de hond gedaan.. zeker 10 huizen vol gezien
Ik wil dit niet zien.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:05 schreef _serial_ het volgende:
Ondertussen in afgeladen club in UK
https://fb.watch/a5U8M2o6GM/
Ik mis het
Nee ik ook niet, maar ergens ook weer wel.quote:
Ja, dat zou ik ook wel eens willen zien. Dat daar nog geen paparazzi op is afgesprongen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ben ergens wel benieuwd naar de woonkamers van de beleidsmakers, inclusief OMT leden. En hoe ze dat geregeld hebben.
Arme Ferd zou een hartaanval krijgen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:43 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar ergens ook weer wel.
Ze slikken daar soms ook drugs.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Arme Ferd zou een hartaanval krijgen.
Een lockdown vertraagt de golf en zorgt dus juist dat het langer duurt voordat we hier uit zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Die doen geen lockdown kennelijk.
Wij zijn dan sws sneller uit deze golf.
Boosteren, met een miljoen per week.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een lockdown vertraagt de golf en zorgt dus juist dat het langer duurt voordat we hier uit zijn.
Ideaal zou zijn als we nu in januari de Omrikon golf over ons heen kunnen laten komen zonder hoge ziekenhuiscijfers dankzij de boosters en daarna weer volledig openquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Boosteren, met een miljoen per week.![]()
Het geeft wel weg wat een domme onzin dat “nieuwe normaal” is. Overal waar het kan gaat men zsm terug naar hoe het was, maar hier gaan we filosoferen over allerlei zaken aanpassen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:43 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar ergens ook weer wel.
Om in maart weer op slot te kunnen omdat de boosters alweer zijn uitgewerkt bij de mensen die als eerste aan de beurt warenquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ideaal zou zijn als we nu in januari de Omrikon golf over ons heen kunnen laten komen zonder hoge ziekenhuiscijfers dankzij de boosters en daarna weer volledig open
Juist. Dit lijkt me het beste scenario. En dan zo het voorjaar inrollen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ideaal zou zijn als we nu in januari de Omrikon golf over ons heen kunnen laten komen zonder hoge ziekenhuiscijfers dankzij de boosters en daarna weer volledig open
Ja is gewoon dezelfde curve een paar weken opgeschoven.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat wij qua curve voor lopen op bv Zuid Europa; die dalen over een paar weken ook wel weer verwacht ik.
Jij ziet het glas echt half leeg hè.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Om in maart weer op slot te kunnen omdat de boosters alweer zijn uitgewerkt bij de mensen die als eerste aan de beurt waren
Nee dan komt de griepgolfquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Om in maart weer op slot te kunnen omdat de boosters alweer zijn uitgewerkt bij de mensen die als eerste aan de beurt waren
quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij ziet het glas echt half leeg hè.
Trotse pauwen, die vinden het fantastisch deze tijd.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ben ergens wel benieuwd naar de woonkamers van de beleidsmakers, inclusief OMT leden. En hoe ze dat geregeld hebben.
Sneijderquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:05 schreef _serial_ het volgende:
Ik mis het
Amen. Woest ben ik hier om.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:59 schreef Kickinalfa het volgende:
Tering wat ben ik zuur.
Eindelijk vakantie en dan moeten die droplullen alles wat leuk/plezier is sluiten of verbieden.
Om vervolgens weer maanden thuis te werken voor Jan Lul.
Aanpassen, kijken naar wat wel kan!quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:59 schreef Kickinalfa het volgende:
Tering wat ben ik zuur.
Eindelijk vakantie en dan moeten die droplullen alles wat leuk/plezier is sluiten of verbieden.
Om vervolgens weer maanden thuis te werken voor Jan Lul.
Wel heel fijn om te zien dat er nog landen zijn die dit gewoon toelaten. Gaat gewoon weer overal gebeuren straks.quote:
Godverdomme lekker man.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:05 schreef _serial_ het volgende:
Ik mis het
Brexit was toch geen slecht idee.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:05 schreef _serial_ het volgende:
Ik mis het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |