abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 december 2021 @ 19:15:31 #26
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_202789351
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 19:03 schreef nostra het volgende:

[..]
Ja, besmettingent-2wk versus opnamest. Als wat Zwansen zegt klopt, zou je een discrepantie tussen het verloop van die twee in de loop van de tijd moeten zien toch?
Probleem is alleen dat we geen data van het aantal besmettingen hebben, alleen van het aantal positieve tests. Wat de verhouding tussen het aantal tests en het daadwerkelijk aantal besmette mensen is, is moeilijk precies te bepalen.
pi_202789375
quote:
Hahaha helemaal van het padje die lui.
pi_202789377
Iemand ervaring met de 2g plus regel in Duitsland?
We dachten een midweek CenterParcs daar maar alle binnen activiteiten zijn met 2g plus.

Is dat een zelftest of moet je een "sneltest" doen bij een officiële locatie?
pi_202789397
Oh wacht schijnbaar moeten kinderen ook nog in quarantaine voor 5 dagen.

Zucht, lekker centrale afspraken gemaakt Hugo
pi_202789400
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 december 2021 19:15 schreef Tijn het volgende:

[..]
Probleem is alleen dat we geen data van het aantal besmettingen hebben, alleen van het aantal positieve tests. Wat de verhouding tussen het aantal tests en het daadwerkelijk aantal besmette mensen is, is moeilijk precies te bepalen.
Maar is er aanleiding om aan te nemen dat die verhouding substantieel is veranderd? Sterker, ik zou eerder aannemen dat mensen zich nu minder snel laten testen (verslapping van urgentiegevoel, minder heftige verschijnselen, "iedereen is verkouden nu", zelftesten zijn gemeengoed) en het aantal niet-opgemerkte besmettingen dus relatief hoger ligt dan in het verleden, wat het effect (relatief minder opnames in verhouding tot het aantal besmettingen) alleen maar nog groter zou maken.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_202789402
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 19:18 schreef Kickinalfa het volgende:
Iemand ervaring met de 2g plus regel in Duitsland?
We dachten een midweek CenterParcs daar maar alle binnen activiteiten zijn met 2g plus.

Is dat een zelftest of moet je een "sneltest" doen bij een officiële locatie?
Dat laatste. Bij sommige locaties kun je ter plekke sneltesten. Binnen paar minuten heb je de uitslag.
pi_202789403
quote:
19s.gif Op vrijdag 24 december 2021 19:03 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Ja, besmettingen van datum X en opnames van datum X + 2 weken denk ik?
Hmm ik heb het nu niet eens 2 weken verschoven

wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202789405
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 19:22 schreef Kickinalfa het volgende:
Oh wacht schijnbaar moeten kinderen ook nog in quarantaine voor 5 dagen.

Zucht, lekker centrale afspraken gemaakt Hugo
Hugo is toch niet Duits? Althans, die maakte kleren.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_202789425
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 19:23 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Hmm ik heb het nu niet eens 2 weken verschoven

[ afbeelding ]
Thanks. Links is Dansen met Janssen neem ik aan, dus jong, dus nauwelijks opnames en tijdig voorkomen dat het door ging sijpelen naar hogere cohorten. Zomer zal aan de absolute aantallen en schaal liggen dat de twee zo dicht op elkaar liggen, december lijkt logisch?
pi_202789426
https://www.nu.nl/coronav(...)t-aan-te-passen.html

Deze al langs gekomen? Niet dat ik anders had verwacht, maar wel stiekem een beetje gehoopt.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_202789432
2G+ wordt de nieuwe strategie om iedereen aan de booster te krijgen.
pi_202789434
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 19:28 schreef josja het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)t-aan-te-passen.html

Deze al langs gekomen? Niet dat ik anders had verwacht, maar wel stiekem een beetje gehoopt.
Ja, Bonten zat gister bij Nieuwsuur dat al te verkondingen. Wat ik niet zo raar vind op dit moment ook.
pi_202789435
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 december 2021 19:28 schreef nostra het volgende:

[..]
Thanks. Links is Dansen met Janssen neem ik aan, dus jong, dus nauwelijks opnames en tijdig voorkomen dat het door ging sijpelen naar hogere cohorten. Zomer zal aan de absolute aantallen en schaal liggen dat de twee zo dicht op elkaar liggen, december lijkt logisch?
Ja schaal is wat grof, maar je ziet wel duidelijk de cases vs opnames. Maar wel opvallend dat ze nauwelijks verschoven gelijk lijken te bewegen.

Links is inderdaad dansen met Janssen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202789439
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 19:28 schreef josja het volgende:
Ook zegt een ziekenhuisopname niet per se iets over de ernst van de ziekte, aldus de experts.
Oh, moeder Maria. ;(
pi_202789441
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 december 2021 19:23 schreef nostra het volgende:

[..]
Hugo is toch niet Duits? Althans, die maakte kleren.
Volgens mij was Hugo / de EU er juist voor om centraal af te spreken wat de "inreis" regels waren.
pi_202789446
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 19:30 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Volgens mij was Hugo de EU er juist voor om centraal af te spreken wat de "inreis" regels waren.
Gezondheid is toch geen EU-dingetje. Doen landen zelf. Kan je wel anders willen, maar ja.
pi_202789468
OMT adviseert om huidige coronamaatregelen nog niet aan te passen

Zijn ze toch nog stiekem bij elkaar gekomen?
  vrijdag 24 december 2021 @ 19:35:51 #43
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_202789485
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 19:33 schreef _serial_ het volgende:

Ja, ze konden het kennelijk niet laten. Maar versoepelen, ho maar.
pi_202789496
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 18:38 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Dan zijn we er mooi snel vanaf. Je kunt maar 1x corona krijgen toch?
Née.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 24 december 2021 @ 19:37:03 #45
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_202789498
Dat zou trouwens wel een mooie move zijn geweest, om versoepelingen aan te raden. Voor- en tegenstanders in verbijstering achterlatend.
pi_202789499
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 19:33 schreef _serial_ het volgende:

Ik had ergens gelezen dat ze vandaag weer bij elkaar zouden komen.
pi_202789517
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 19:37 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Ik had ergens gelezen dat ze vandaag weer bij elkaar zouden komen.
Gezellig onder de kerstboom.
  vrijdag 24 december 2021 @ 19:41:41 #49
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_202789542
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 18:44 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Op een gegeven moment zijn de risicopatienten wel op.
Ja, er werd volgens de prognoses in oktober/november nog ongeveer een Romeins legioen aan IC-patiënten verwacht - ik meen iets van 3500-4800. Daar heb ik sindsdien niets meer over gehoord, en dat eindige getal strookt ook niet helemaal met de verwachtingen t.a.v. een leven met Corona op de lange termijn waarvoor kennelijk plannen worden gemaakt.
pi_202789544
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 19:38 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Gezellig onder de kerstboom.
Geen idee. Mij lijken het niet de gezelligste mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')