SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Ik denk dat de helft van Nederland uberhaupt geen idee heeft wat de regels en adviesen zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat gaat echt helemaal niemand doen. Ik ben ook gewoon de deur uitgegaan terwijl m'n huisgenoot positief was.![]()
Chip als vervanging voor de qr-code.
https://www.france24.com/(...)-a-microchip-implant
"..the number of people who got microchips inserted under their skin rose: around 6,000 people in Sweden have so far had a chip inserted in their hands."![]()
Vind je het gek.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk dat de helft van Nederland uberhaupt geen idee heeft wat de regels en adviesen zijn.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Dan zijn we er mooi snel vanaf. Je kunt maar 1x corona krijgen toch?quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:37 schreef Za het volgende:
Hoogste aantal besmettingen wereldwijd ooit:
[ afbeelding ]![]()
Joh, al die troep verdwijnt straks met het schaamrood op de kaken in de bin, de boosters, de QR code, de pillen, all.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:37 schreef Jed1Gam het volgende:
https://www.france24.com/(...)-a-microchip-implant![]()
Nope. België is overigens nog erger met verschillende regels in Wallonië, Brussel en Vlaanderenquote:![]()
![]()
Jij welquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan zijn we er mooi snel vanaf. Je kunt maar 1x corona krijgen toch?![]()
Wow dit is echt een goed ideequote:Op vrijdag 24 december 2021 18:37 schreef Jed1Gam het volgende:
https://www.france24.com/(...)-a-microchip-implant
"..the number of people who got microchips inserted under their skin rose: around 6,000 people in Sweden have so far had a chip inserted in their hands."Gewoon direct bij de geboorte al doen
![]()
![]()
Vraagje; het aantal besmettingen is al enorm lang hoog. We zitten al 2 maanden lang op 5000+ en sinds 8 november zelfs dagelijks op 10.000+.
Toch daalt het aantal opnames behoorlijk de laatste dagen. Hoe kan dat eigenlijk? Is dat het boostereffect of mogelijk al het effect van omikron?![]()
Op een gegeven moment zijn de risicopatienten wel op.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:42 schreef Zwansen het volgende:
Vraagje; het aantal besmettingen is al enorm lang hoog. We zitten al 2 maanden lang op 5000+ en sinds 8 november zelfs dagelijks op 10.000+.
Toch daalt het aantal opnames behoorlijk de laatste dagen. Hoe kan dat eigenlijk? Is dat het boostereffect of mogelijk al het effect van omikron?![]()
De daling betreft alle leeftijden, dus staat los van boosters.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:42 schreef Zwansen het volgende:
Meestal zijn ziekenhuis opnames het gevolg van een besmetting 2 weken eerder. Dus als aan de "voordeur" de hoeveelheid besmettingen dalen, dalen ook de ziekenhuisopnames.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:42 schreef Zwansen het volgende:
Toch daalt het aantal opnames behoorlijk de laatste dagen. Hoe kan dat eigenlijk? Is dat het boostereffect of mogelijk al het effect van omikron?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Dit ligt natuurlijk ook aan de heftigheid van een variant en ook aan wie er besmet raken.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:54 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Meestal zijn ziekenhuis opnames het gevolg van een besmetting 2 weken eerder. Dus als aan de "voordeur" de hoeveelheid besmettingen dalen, dalen ook de ziekenhuisopnames.![]()
Kan jij met jouw data gemakkelijk een grafiekje plotten van die twee met twee weken lag ertussen?quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:54 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Meestal zijn ziekenhuis opnames het gevolg van een besmetting 2 weken eerder. Dus als aan de "voordeur" de hoeveelheid besmettingen dalen, dalen ook de ziekenhuisopnames.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Hoe bedoel je die? De besmettingen + opnames?quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:57 schreef nostra het volgende:
[..]
Kan jij met jouw data gemakkelijk een grafiekje plotten van die twee met twee weken lag ertussen?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Maar twee weken geleden zaten we nog op 20k besmettingen….quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:54 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Meestal zijn ziekenhuis opnames het gevolg van een besmetting 2 weken eerder. Dus als aan de "voordeur" de hoeveelheid besmettingen dalen, dalen ook de ziekenhuisopnames.![]()
Dubbel mondkapjesplichtquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:03 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
NOG MEER REGELS MEER MEER MEER STRENGER NOG STRENGER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)g-griekse-supermarktSteun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Ja, besmettingent-2wk versus opnamest. Als wat Zwansen zegt klopt, zou je een discrepantie tussen het verloop van die twee in de loop van de tijd moeten zien toch?quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:01 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je die? De besmettingen + opnames?When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Ja, besmettingen van datum X en opnames van datum X + 2 weken denk ik?quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:01 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je die? De besmettingen + opnames?![]()
In Peru moet dat op sommige plekken ookquote:Op vrijdag 24 december 2021 19:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dubbel mondkapjesplicht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)g-griekse-supermarkt![]()
![]()
Geen mondkapje, want je zit er met je vingers aan en besmet allerlei dingen/mensen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk dat de helft van Nederland uberhaupt geen idee heeft wat de regels en adviesen zijn.
Toch?crap in = crap out![]()
Een grote grapquote:Op vrijdag 24 december 2021 19:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
In Peru moet dat op sommige plekken ookSteun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Nederlanders zijn sowieso niet heel hygiënisch. Handen wassen na het pissen en voor je in de schaal met borrelhapjes graait, gebeurt in Nederland weinig ten opzichte van andere landen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen mondkapje, want je zit er met je vingers aan en besmet allerlei dingen/mensen.
Toch?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: