Wat is gebeurd?quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:06 schreef Scrummie het volgende:
He Scrummie, wat ga jij doen op kerstavond? Oh niets, behalve een coronatest. Gaaaaan we weer.
Nja, 'klachten'. Eigenlijk op verzoek huisarts. Ging er naar toe, was beetje kortademig en hoge hartslag, maar geen koorts gemeten thuis. Dus daar koorts gemeten, en dus had ik koorts en dus moest ik maar afspraak maken. En dat doen we danquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:07 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ohjee, klachten of iemand in je omgeving besmet?
Dank ouwe reus.quote:
Zie hierbovenquote:
Sterkte.quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:06 schreef Scrummie het volgende:
He Scrummie, wat ga jij doen op kerstavond? Oh niets, behalve een coronatest. Gaaaaan we weer.
Sterkte, hopelijk is het geen corona.quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nja, 'klachten'. Eigenlijk op verzoek huisarts. Ging er naar toe, was beetje kortademig en hoge hartslag, maar geen koorts gemeten thuis. Dus daar koorts gemeten, en dus had ik koorts en dus moest ik maar afspraak maken. En dat doen we dan.
Af en toe is het jammer dat er niet echt een partij is die duidelijk tegen de Corona maatregelen is zonder dat ze meteen doordraaien in iets extreems zoals de PVV en FvD. Afgelopen jaar op de SP gestemd bij gebrek aan beter.quote:
Wat fijn voor hem. Ik vind het wat gevoelloos van hem, maar ok.quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:01 schreef nostra het volgende:
Gommers is in ieder geval een happy camper.Wel een beetje misplaatst, maar dat is mijn mening.
Eén interview:
[..]
Ja, dat soort onzin. Dat krijg je als iets wat makkelijk te meten is opeens tot doelstelling wordt verheven. Je kunt beter volle bossen hebben dan een vol Kruidvat.quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wordt weer genot in het voorjaar als burgemeesters in dolle paniek parken en bossen gaan afsluiten.
Volgens mij is dat wat ze altijd willen in Amsterdam bovenaan staan. 2e is vaak al niet goed genoeg daarzo dus dan doen ze het toch goed...quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:31 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Amsterdam heeft al maanden een twijfelachtige eer bovenaan of 2e te staan.
Sterkte buddy!quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nja, 'klachten'. Eigenlijk op verzoek huisarts. Ging er naar toe, was beetje kortademig en hoge hartslag, maar geen koorts gemeten thuis. Dus daar koorts gemeten, en dus had ik koorts en dus moest ik maar afspraak maken. En dat doen we dan.
[..]
Dank ouwe reus.
[..]
Zie hierboven.
Dat gaat echt helemaal niemand doen. Ik ben ook gewoon de deur uitgegaan terwijl m'n huisgenoot positief was.quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:44 schreef groenen het volgende:
lol, 10 dagen binnen zitten als je contact hebt gehad met iemand.
Dat gaat niemand doen, 5 dagen +test was nog behapbaar voor oa ZZP’ers etc.
Weer minder draagvlak om regels op te volgen, komen die gasten van het RIVM uit een ei?
Het is nog steeds 5 dagen + negatieve test.quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:44 schreef groenen het volgende:
Weer minder draagvlak om regels op te volgen, komen die gasten van het RIVM uit een ei?
Ja, en in plaats van minder testen, gaan we dus weer meer testen om "versneld" uit quarantaine proberen te komen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Het is nog steeds 5 dagen + negatieve test.
ik hoop zo dat het doorzet, delta eruit, omikron erin wat minder ziekenhuisopnames zou betekenen. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:48 schreef Pvt.Webster het volgende:
Daling zet door. 15 januari dus weer lekker versoepelen.
en dat is niet goed?quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:00 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja, en in plaats van minder testen, gaan we dus weer meer testen om "versneld" uit quarantaine proberen te komen.
Ik vraag mij af wat het gaat doen met de algemene testbereidheid.quote:
Die optie blijft gewoon bestaan, dit is de formele implementatie van de heringevoerde quarantaine voor gevaccineerde huisgenoten.quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:44 schreef groenen het volgende:
Hoe vaak ik al 'als ik niet test heb ik ook geen corona' heb gehoord...quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:02 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat het gaat doen met de algemene testbereidheid.
Meer testen = meer besmettingen. En dus ook meer paniek, gezien de hijgerigheid waarmee die cijfers steeds worden verkondigd.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:00 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja, en in plaats van minder testen, gaan we dus weer meer testen om "versneld" uit quarantaine proberen te komen.
NOG MEER REGELS MEER MEER MEER STRENGER NOG STRENGERquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:29 schreef Mondkapje het volgende:
De richtlijnen voor quarantaine na contact met een besmette persoon zijn verzwaard. Voortaan moet iedereen die nauw contact heeft gehad met een besmette persoon tien dagen in quarantaine, blijkt uit het vrijdag bijgewerkte protocol van het RIVM.
https://www.nu.nl/coronav(...)l#coral_talk_wrapper
Nee hè. Je gelooft het niet. In plaats van dat de lockdown wordt opgeheven, gooit men er nog een schepje bovenop.
Dan kun je nog beter mondkapjes buiten adviseren. Niemand gaat zichzelf tien dagen opsluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |