abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202787608
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 16:28 schreef eentwee het volgende:

[..]
Terechte klacht. Ook weer overgewaaid uit Amerika. Nu zitten we allemaal met 3 van die "feestmalen" opgescheept. Kerst :r "Feestweek" :r "de decembermaand" :r Blij als het weer januari is.

Fijne feestdagen allemaal ;) *;
Kerstavond bestaat al sinds mensheugenis. Wat ik pas walgelijk vind? 3e kerstdag :r

Rot op. Het bestaat niet eens.
pi_202787609
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 december 2021 15:32 schreef Tijn het volgende:

[..]
Had je natuurlijk ook gewoon 3 weken geleden al kunnen regelen, als een normaal persoon B-)
Elk fucking jaar weer heb ik tig klanten die heel kort voor de Sint en/of vlak voor Kerst extra aandringen of hun bestelling alsjeblieft zo snel mogelijk en liefst vandaag nog verstuurd kan worden, want ja is een cadeautje en moet er op tijd zijn enzo. Je weet toch het hele jaar door wanneer de feestdagen zijn denk ik dan...
pi_202787621
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 16:32 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Kerstavond bestaat al sinds mensheugenis. Wat ik pas walgelijk vind? 3e kerstdag :r

Net zulke commerciele onzin als Black Friday.
  Moderator vrijdag 24 december 2021 @ 16:33:40 #229
5428 crew  miss_sly
pi_202787631
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 16:28 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dit is toch al een tijdje het beleid?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_202787632
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 16:30 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het mantra is meer reisbewegingen = meer besmettingen.

Door alles te sluiten en het advies te geven om thuis te blijven forceren ze minder verplaatsingen en dat zou moeten leiden tot minder besmettingen.
Dat vind ik wat simpel gedacht van Rutte & co. Reisbewegingen is denk ik vooral makkelijk te meten. Maar het zou geen doel op zich moeten zijn.

Mensen gaan toch wel naar buiten. En als er maar weinig plekken zijn waar ze terecht kunnen, dan wordt het daar drukker.
  Moderator vrijdag 24 december 2021 @ 16:37:08 #231
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202787664
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 16:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Black Friday lijkt mij als ondernemer hét ideale moment om dat model van een a twee jaar geleden nu voor 8% korting te slijten aan een horde mongolen die denken dat ze "een topdeal scoren!" :D
pi_202787674
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 16:32 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Op kerstavond ga je met je zondige gristenhol op een houten bank in de kerk zitten en over mensen roddelen die je de rest van het jaar niet in de kerk hebt gezien. Niet een copieus familiediner organiseren. Als je met 3e kerstdag de 26e bedoelt dan zijn we het eens. Dat mogen ze van mij ook afschaffen ja.
pi_202787720
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 16:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dit is toch al een tijdje het beleid?
er was onderscheid tussen non en gevaccineerd te zijn
pi_202787753
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 16:28 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Wil je nog dat mensen zich laten testen zou je zeggen?
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  vrijdag 24 december 2021 @ 16:43:37 #235
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202787761
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 16:33 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat vind ik wat simpel gedacht van Rutte & co. Reisbewegingen is denk ik vooral makkelijk te meten. Maar het zou geen doel op zich moeten zijn.

Mensen gaan toch wel naar buiten. En als er maar weinig plekken zijn waar ze terecht kunnen, dan wordt het daar drukker.
Wordt weer genot in het voorjaar als burgemeesters in dolle paniek parken en bossen gaan afsluiten.
  vrijdag 24 december 2021 @ 16:49:09 #236
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_202787799
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 16:23 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Wel kerstavond. :Y :P
De avond voor iets is geen ding B-)
pi_202787805
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 december 2021 16:49 schreef Tijn het volgende:

[..]
De avond voor iets is geen ding B-)
Vier jij oudjaarsavond ook niet op 30 december dan? :o
pi_202787810
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 16:37 schreef eentwee het volgende:

[..]
Op kerstavond ga je met je zondige gristenhol op een houten bank in de kerk zitten en over mensen roddelen die je de rest van het jaar niet in de kerk hebt gezien.
Ik kom als belijdend christen met enige regelmaat in de kerk (al dan niet met zondig hol) maar deze observatie herken ik niet echt :P

Ik voel ook niet de behoefte om de aanwezigheid van anderen te bespreken, je zit er toch voor jezelf en iedereen met zijn eigen overweging.
pi_202787817
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 16:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ja of Halloween, of Valentijnsdag. Uit de VS overgewaaide bullshit.
  vrijdag 24 december 2021 @ 16:51:52 #240
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202787824
Ik lees nu pas over die kerkdiensten zonder QR voor 650 man in Barneveld :')
pi_202787831
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 16:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geen woorden voor.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202787845
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 16:52 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Geen woorden voor.
En ik snap het echt hè. Van die lui. Dat die behoefte er is.

Maar iedereen wil terug naar hoe het was. Alleen dat kan nu niet. Dus stop met misbruik maken van het recht op godsdienst en trap gewoon je livestream aan.
pi_202787863
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 16:54 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
En ik snap het echt hè. Van die lui. Dat die behoefte er is.

Maar iedereen wil terug naar hoe het was. Alleen dat kan nu niet. Dus stop met misbruik maken van het recht op godsdienst en trap gewoon je livestream aan.
Ja ik zou ook het liefste in een dampende club staan en ik begrijp echt dat het "eventjes" niet kan, en dat respecteer ik ook wel, maar midden een lockdown waar iedereen thuis zit, kan ik dit gewoon echt niet begrijpen.
  vrijdag 24 december 2021 @ 16:58:40 #244
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_202787881
quote:
Die mensen willen heel bewust dichter bij onze lieve Heer zijn.
Zou voor de zekerheid de koster selecteren op een positieve zelftest en elke rij langs laten gaan.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_202787908
Gommers is in ieder geval een happy camper. :) Wel een beetje misplaatst, maar dat is mijn mening.

Eén interview:

quote:
Zijn bijnaam is ’de nationale knuffelbeer in witte jas’. Wat blijkt? Ic-baas Diederik Gommers vindt zichzelf helemaal niet zo aaibaar. „Ik kan best een kort lontje hebben.” Een gesprek met de voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care over volle ziekenhuizen en een tweede coronakerst in lockdown.
Klokslag half zes zit Diederik Gommers (57) klaar achter zijn computer in het Erasmus MC in Rotterdam. Een interview via Teams, wel zo veilig in deze tijd van de oprukkende omikronvariant. „Ik heb net alles overgedragen aan de avonddienst.”

Gommers, in het dagelijks leven hoofd van de ic van het Erasmus MC, draait afwisselend kliniek- en managementweken. „Nu heb ik een kliniekweek.” Om zes uur staat hij op. Ontbijt met een glas latte macchiato. Rijdt om zeven uur weg uit Wijngaarden en parkeert rond half acht in Rotterdam - thuisbasis van zijn voetbalclub Feyenoord. Om kwart voor acht staat hij in witte doktersjas en op Zweedse klompen op de afdeling. Zit hij in de avondploeg, dan werkt hij van vier uur ’s middags tot halfnegen de volgende ochtend.

Wanneer is het nou klaar met de pandemie? Je zou er moedeloos van worden. Toch? „Ik heb de tijd van mijn leven. Heb het echt naar mijn zin”, zegt hij stralend. „Maar dat klinkt zo gek”, beseft hij. „Omdat zoveel mensen ellende hebben meegemaakt en ondernemers door de maatregelen misschien in de financiële problemen zijn gekomen. Maar zelf heb ik een heel bijzondere tijd achter de rug.”

Gommers leeft in de hoogste versnelling; van intensive care, naar overleg in het Catshuis, naar een tv-studio. „Ik heb heel veel mensen ontmoet, geleerd hoe de politiek werkt en ben nog nooit zoveel in contact geweest met de media. Ik ben voor zoveel uitdagingen komen te staan, waarbij ik op mijn tenen moest lopen. Ik heb fouten gemaakt, uitglijers begaan. Maar daar heb ik enorm veel van geleerd. Voor mij is het echt een ongelooflijke periode. Iedere keer als ik denk ’nou weet ik wel hoe het werkt’, gebeurt er weer iets spannends.”

Ei kwijt
Hij zit graag aan de knoppen, kan niet tegen verveling en kijkt naar ’het hele plaatje’. Ook vakinhoudelijk kan hij zijn ei kwijt, omdat corona een longvirus is en beademing helemaal zijn ’ding’. „Mooier gaat het niet meer worden, vanuit mijn vak gezien.”

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  vrijdag 24 december 2021 @ 17:02:31 #246
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_202787914
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_202787940
quote:
Ja mooi he, kunnen ze gewoon doen zonder dat ze kritiek krijgen van Hugo enz..
  vrijdag 24 december 2021 @ 17:06:13 #248
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_202787947
He Scrummie, wat ga jij doen op kerstavond? Oh niets, behalve een coronatest. Gaaaaan we weer.
pi_202787957
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 17:06 schreef Scrummie het volgende:
He Scrummie, wat ga jij doen op kerstavond? Oh niets, behalve een coronatest. Gaaaaan we weer.
Ohjee, klachten of iemand in je omgeving besmet?
pi_202787965
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 17:06 schreef Scrummie het volgende:
Sterkte maat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')