Amsterdam heeft al maanden een twijfelachtige eer bovenaan of 2e te staan.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In onze Omikronhoofdstad zitten de cijfers al weer een paar dagen in de lift.
Had je natuurlijk ook gewoon 3 weken geleden al kunnen regelen, als een normaal persoonquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:30 schreef _serial_ het volgende:
Ondertussen staan er hier bij de mediamarkt, 50 man in de rij om alsnog een kerstkado te scoren, wat ze door drukte van PostNL ook niet meer op tijd binnen konden krijgen, maar als de winkels open waren geweest prima gespreid door de gehele week hadden kunnen ophalen.
Samen krijgen we Corona onder controle
Genot.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:30 schreef _serial_ het volgende:
Ondertussen staan er hier bij de mediamarkt, 50 man in de rij om alsnog een kerstkado te scoren, wat ze door drukte van PostNL ook niet meer op tijd binnen konden krijgen, maar als de winkels open waren geweest prima gespreid door de gehele week hadden kunnen ophalen.
Alleen livestream dit jaar. Normaal 1000 man aanwezig op kerstavond, afgeladen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:27 schreef Mammietje het volgende:
Fijne kerstavond iedereen.![]()
Beetje afstand houden in de kerk, he?
het zijn smulpapen, altijd wat lekkers in huisquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die Limburgers zijn natuurlijk allemaal viesdikke obesitasfiguren door die bourgondische levensstijl. Zeeuwse boeren hebben door het zware werken veel weerstand opgebouwd en kunnen tegen een stootje.
Ja maar reisbewegingen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:30 schreef _serial_ het volgende:
Gelukkig loopt iedereen in de supermarkt vandaag. Of staat buiten in de rij voor de slagerquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:36 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja maar reisbewegingen.
Die hebben we nu alsnog, maar soit. Liep net door de binnenstad maar het is wel treurig hoor zo, zeker met dit weer.
Ja, ik woon er, daar word je echt niet vrolijk van inderdaad.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:36 schreef Spablauw214 het volgende:
Die hebben we nu alsnog, maar soit. Liep net door de binnenstad maar het is wel treurig hoor zo, zeker met dit weer.
Veel te logisch, overheid doet gewoon zo:quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:30 schreef _serial_ het volgende:
Leuk verhaal voor op LinkedIn. Kunnen wij m daarna hier posten:quote:
Dat sowieso, maar het ging me meer om het feit dat we in een behoorlijk harde lockdown zitten en daar de cijfers al weer aan het stijgen zijn. Dat lijkt me het omicroneffect, aangezien die daar al dominant is.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:31 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Amsterdam heeft al maanden een twijfelachtige eer bovenaan of 2e te staan.
quote:
Wel een mooi stukje tendens van deze tijd. Zelf geen verantwoordelijkheid nemen maar wel iemand anders er de schuld van willen geven.quote:
Ja en 9 van de 10 keer fake news. Geloof niet alles wat je op internet leestquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Wel een mooi stukje tendens van deze tijd. Zelf geen verantwoordelijkheid nemen maar wel iemand anders er de schuld van willen geven.
Haha, het is inderdaad te mooi om waar te zijn. Aan de andere kant verbaast niets mij meer tegenwoordig.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:46 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Today in things that didnt happened.
Het aantal deugers is erg hoog in deze tijden.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:48 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Haha, het is inderdaad te mooi om waar te zijn. Aan de andere kant verbaast niets mij meer tegenwoordig.
Hij twitterde er later zelf over: Ik was er niet bij natuurlijk, maar omdat wij ook wel eens zo’n mail hebben gehad geloof ik het direct.
En dan 100 serieuze reacties eronder ookquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:49 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Het aantal deugers is erg hoog in deze tijden.
Het aantal totale reisbewegingen is sowieso gedaald, anders hebben lockdowns nooit enig effect.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:36 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja maar reisbewegingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |