Zeker dit jaar nog doen, de koers blijft onder de 50k omdat exchanges anders te veel verlies pakken op eindejaarsopties. In januari maar weer eens parabolisch gaanquote:
Ik verwacht niet zo laag, toevallig had ik nog met mijn collegas over rond de piek, en toen was mjin inschatting 42K, wat dus aardig lijkt te gaan kloppen.quote:
Domeinnamen zijn vrij zinloos, vroeger was dat qua SEO nog interessant, nu niet meer, tenzij je buiten internet om je URL wilt promoten is het redelijk zinloos.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:30 schreef Plots het volgende:
Hebben mensen hier een .eth domeinnaam? Zoja, waarom? Kost 160 USD p/j momenteel.
Belastingdienst gaat huilie huilie doenquote:Op woensdag 29 december 2021 15:07 schreef PicoMMP het volgende:
Beter gaan we in januari naar de maan
en dan niet weer zo ellendig veel terugvallen zoals nu weer. Ik weet misschien niet veel van de markt nog af, maar heb het idee dat de markt op elke scheet reageert.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:07 schreef PicoMMP het volgende:
Dit dus. Altcoins vangen nu rake klappen - In principe zouden ze allemaal minimaal kunnen verdubbelen volgend jaar.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:07 schreef PicoMMP het volgende:
Alsof je iets opgeeft aan de belastingdienst. Zien ze toch niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Belastingdienst gaat huilie huilie doen
Er zijn genoeg mensen die crypto gewoon als serieuse belegging zien, en dit netjes onder brengen en daar belasting over betalen. Overigens is vermogensbelasting niet zo heel erg hoog, sterker nog het is een stuk lager dan inflatiequote:Op woensdag 29 december 2021 15:58 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Alsof je iets opgeeft aan de belastingdienst. Zien ze toch niet.
Oh dat is niet zo duur. Slechts 1/2 tx-feequote:Op woensdag 29 december 2021 14:30 schreef Plots het volgende:
Hebben mensen hier een .eth domeinnaam? Zoja, waarom? Kost 160 USD p/j momenteel.
Inderdaad die overboekingen naar je RaboRegenboog-rekening ziet de fiscus niks vanquote:Op woensdag 29 december 2021 15:58 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Als je een paar tientjes hebt niet maar als je nog eens een huis wilt kopen van je crypto kun je beter wat historie opbouwenquote:Op woensdag 29 december 2021 15:58 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer hieroverquote:Op woensdag 29 december 2021 18:59 schreef Isdatzo het volgende:
In dat kader: https://www.gasdao.org/
Oh gratis wantrouw ikquote:Op woensdag 29 december 2021 19:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gratis tokens als je meer dan $1559 aan gas fees hebt laten verdampen.
Maar je hebt wel je wallet moeten verbinden. En dan weet je nooit waar je toestemming voor geeftquote:Op woensdag 29 december 2021 19:49 schreef Isdatzo het volgende:
Nee, groot gelijk hoor. Ik ook, maar is wel legit en ik heb m'n tokens al binnen. Komt dat middelgroot subtropisch eiland toch nog goed dit jaar.
Net alsof we allemaal Solidity kunnenquote:Op woensdag 29 december 2021 20:34 schreef Isdatzo het volgende:
Je kan het contract gewoon bekijken. Dan weet je precies waar je aan toe bent. Zijn ook geen duizenden regels code of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |