quote:Op maandag 27 december 2021 12:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
NFT's zonder link met een autoriteit in de echte wereld zijn waardeloos, zo te zien is dit een geinig project die dit aantoont en uitbuit.
Dat is waar het op neerkomt jaquote:
Heb op dit moment geen Bitcoinquote:Op maandag 27 december 2021 16:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk wel in sats.
@:aTypisch
Netjesquote:
Ik heb hem via chrono24 gekocht, wel nieuw. Vind alleen dit horloge mooi, daydate te groot voor mij en ik ga toch geen duikershorloge dragenquote:Op maandag 27 december 2021 21:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Netjes
Stond je op wachtlijst? Volgende een daydate? Of een sub?
5 jaarquote:Op maandag 27 december 2021 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Nog garantie? Hij loopt 2 weken achter
Staysafe broquote:Op maandag 27 december 2021 22:51 schreef Sureahcamidd het volgende:
[..]
Ik heb hem via chrono24 gekocht, wel nieuw. Vind alleen dit horloge mooi, daydate te groot voor mij en ik ga toch geen duikershorloge dragen.
[..]
5 jaar
quote:Vitalik Buterin: “If Eth fails to scale, then Eth deffinitely failed. If Eth succeeds at scalling, but it turns into something that’s centralized, then I think it also failed. If Eth succeeds at scalling and decentralization, but nothing interesting gets built on top of it then it also fails.”
Ik heb mijn PYR ook omgeruild voor SHIBquote:Op maandag 27 december 2021 19:14 schreef Sureahcamidd het volgende:
De top is in boys
mn neefje is aan de shiba
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4 year cycle
LFG!!
daar gaan al die gekke winstenquote:De Tweede Kamer wil daarom al lang een box 3-heffing op basis van het werkelijke rendement, maar invoering daarvan stuit al jaren op bezwaren over de uitvoerbaarheid. Deze zomer gaf Vijlbrief aan dat hij toch mogelijkheden ziet. Dat gaat echter nog wel even duren. Vijlbrief denkt dat het ’echt reëel’ is dat de nieuwe spaartaks er vanaf 1 januari 2025 ligt. „Het duurt geen decennium”, benoemt Vijlbrief het goede nieuws. „Het iets minder goede nieuws: het is er niet volgend jaar.”
Laat het eerst maar 2025 worden en de definitie bekend zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:24 schreef Sureahcamidd het volgende:
[..]
daar gaan al die gekke winsten, mocht crypto tegen die tijd niet fakt gaan dan is het wel de (r)overheid die je fakt
we zouden ook al vanaf 2017 gaan salderen op teruglevering van zonnepanelen. Dat gebeurt ook nog steeds niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:24 schreef Sureahcamidd het volgende:
[..]
daar gaan al die gekke winsten, mocht crypto tegen die tijd niet fakt gaan dan is het wel de (r)overheid die je fakt
Bijzonder. Bij verliezen komen ze nooit steunen. Ze kunnen beter gaan klagen over die negatieve rentes...quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:24 schreef Sureahcamidd het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |