SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Salivili hipput tupput tapput ไppyt tipput hilijalleen
Waarom niet?quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan dus geen volle bingo krijgen
Jij verwacht dat ze maandag nog gaan zeggen dat Raymond in de oefenruimte alles gooide?quote:
Dat heeft hij zelf vooraf toch gezegd? Of telt ZIJN PAND niet als oefenruimte?quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij verwacht dat ze maandag nog gaan zeggen dat Raymond in de oefenruimte alles gooide?
Waarom is ie dan niet afgestreeptquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat heeft hij zelf vooraf toch gezegd? Of telt ZIJN PAND niet als oefenruimte?
Misschien vanwege de absentie van @maxi-mus? Of omdat we met een strenge jury te maken hebben @GurneyIsBestOke?quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom is ie dan niet afgestreept
Hier gaat iets mis.quote:De razendpopulaire Kim Huybrechts en Max Hopp hebben, net zoals Dirk van Duijvenbode, hun eigen Coated Brass Darts gekregen. Daarnaast is Bull's met een aantal mooie series flights gekomen, en zelfs een nieuw shirt! Neem snel even een kijkje, want het was teveel om alles in deze nieuwsbrief te proppen. 😉
Ik accepteer hem ook, dichterbij dat vakje kan je nauwelijks meer komen zoals hij het toen zeiquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien vanwege de absentie van @:maxi-mus? Of omdat we met een strenge jury te maken hebben @:Gurneyisbestoke?
Razendpopulair in huize Nieuwlaat, als t om Hopp gaat tenminstequote:
Wellicht tikfoutje, denk dat de stagiair hiermeequote:
bedoelde: razendmakendequote:De razendpopulaire Kim Huybrechts en Max Hopp hebben,
Takes one to know onequote:Op vrijdag 24 december 2021 20:44 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vind het maar een rare toneelspeler die barney
wat gaat die allemaal nog verzinnen om mar aandacht te krijgen
het is een kleine kleutertje
van een paar pijltjes missen wordt deze man depresief en nog meer bullshit
wat een act
Hij nnoet gewoon weer enveloppen rond gaan brengenquote:
Heel goed gezien, ouwe pik.quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is alleen over de 2e ronde denk ik?
Stukje zelfreflectie voor de kerst?quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:44 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vind het maar een rare toneelspeler die barney
wat gaat die allemaal nog verzinnen om mar aandacht te krijgen
het is een kleine kleutertje
van een paar pijltjes missen wordt deze man depresief en nog meer bullshit
wat een act
in plaats van al die bullshit moet hij gewoon zeggen ik ben gewoon niet goed genoeg meerquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stukje zelfreflectie voor de kerst?
Mocht je de kerst niet door kunnen komen, iets om te quizzen!quote:
Denk dat het virus met al die negativiteit direct doodslaat.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:49 schreef Grifte het volgende:
Ook het virus keert zich tegen Raymond
Wel fijn dat hij eindelijk weer positief is jaquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Denk dat het virus met al die negativiteit direct doodslaat.
En dat na een uitschakeling op het WK.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Wel fijn dat hij eindelijk weer positief is ja
Oei dit kan wel eens einde WK betekenen voor Voltage,quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:47 schreef Madhouse11 het volgende:
Barney heeft Kerona. Ben benieuwd wst dit voor Rab Krass betekent.
Sowieso apart dat er nog niemand positief zou hebben getest sinds het WK begonnen is.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:22 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Oei dit kan wel eens einde WK betekenen voor Voltage,
JAAA de return van ons aller MVDP!!!quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Zondag veldrijden en schaatsen. Hou vol.
[..]
JA niemand gelooft dat inderdaad, maar het is wel weer Barney ten voeten uit dat hij dan weer de 1e is,quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Sowieso apart dat er nog niemand positief zou hebben getest sinds het WK begonnen is.
Huh, dus hij kreeg de positieve uitslag precํes tussen het einde van de wedstrijd en het interviewwindow te horen, exact in die paar minuten?quote:Zodra hij positief testte heeft hij direct contact opgenomen met de PDC. "Ik heb met de bond gesproken over de situatie en ook met Rob Cross. Ik heb ook met mijn manager Ben de Kok contact gehad en hij adviseerde mij om direct naar mijn hotelkamer te gaan en geen interviews te geven."
Geen handje gegeven na afloop. Ook niet een knuffel zoals bij Telerquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:34 schreef DeeBee het volgende:
Heeft Rap Krass een GROOT probleem?
Alle darters met COVID sowieso linea recta naar de IC, die hebben standaard alle verzwarende aandoeningen.
Maar wel opkomen met een mondkapje in de eerste ronde,quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, dus hij kreeg de positieve uitslag precํes tussen het einde van de wedstrijd en het interviewwindow te horen, exact in die paar minuten?
Als dat niet zo is geef je hier dus toe dat je ๓f met een positieve test alsnog bent gaan spelen (en het hele toernooi een probleem heeft) ๓f dat je gewoon met een excuus komt. Tja.
Stukje kortademig.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:39 schreef Pino112 het volgende:
Wtf. Zoiets riep ik al tijdens de wedstrijd
Lijkt me verkeerd overgenomen uit z’n tweets. Hij ontwikkelde symptomen zegt ie en is toen meteen naar z’n hotel gegaan. Pas later dus positief getest.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, dus hij kreeg de positieve uitslag precํes tussen het einde van de wedstrijd en het interviewwindow te horen, exact in die paar minuten?
Als dat niet zo is geef je hier dus toe dat je ๓f met een positieve test alsnog bent gaan spelen (en het hele toernooi een probleem heeft) ๓f dat je gewoon met een excuus komt. Tja.
Idd free Barneyquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Lijkt me verkeerd overgenomen uit z’n tweets. Hij ontwikkelde symptomen zegt ie en is toen meteen naar z’n hotel gegaan. Pas later dus positief getest.
Had een bde, heftig.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:12 schreef De_Kraam het volgende:
Raybar hep keronaALTIJD TEGEN MIJ.
De Gies heeft geluk dat Barney geen interview wilde, anders was hij nu dood geweest.
De halve zaal na het weekend.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:24 schreef Nober het volgende:
Sowieso apart dat er nog niemand positief zou hebben getest sinds het WK begonnen is.
Weet je dat heel zeker?quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen handje gegeven na afloop. Ook niet een knuffel zoals bij Teler
Niet gezegd dat hij ook cojona heeft natuurlijk. Zal zijn tests wel in spanning afwachtenquote:
Zou het wat uitmaken?quote:
Zou Noppert het zelf willen? Zit je dan met gezelschapsdier van der Voort, mafkees Dirkie en bitterbal,frikandel, sateeee op een kamer. Bovendien niet zo heel verstandig met al dat corona geneuzel momenteel……quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zoals ik al voorspelde: geen Noppert welkom daar.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom hebben al deze gasten zo een groot hoofdquote:
Hij komt uit Friesland, is er nog meer aanleiding nodig om iemand niet uit te nodigen dan?quote:
Ik geef liever wat anders een grondige beurtquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Blijde dagen allen![]()
Mooie dag om het huis eens een grondige beurt te gaan geven.
Uitstekend ouwe reus. Slapen en eten als een kopie John Henderson.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Insgelijks! Hoe is t met Bobo?
Hoezo zit er bijna opquote:
Tja... ze hebben net geen syndroom van Downquote:
@maxi-musquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij komt uit Friesland, is er nog meer aanleiding nodig om iemand niet uit te nodigen dan?
quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij komt uit Friesland, is er nog meer aanleiding nodig om iemand niet uit te nodigen dan?
Je vergist je al snel in Friezen!quote:“Al heb ik me ook al schromelijk vergist in Nederlanders. Hoe noordelijker je gaat, hoe afstandelijker, dacht ik. Maar dat klopt dus helemaal niet. Ooit was ik voor de BinckBank Tour in Friesland, in Bolsward. Op vraag van koersdirecteur Rob Discart presenteerde ik er de ploegenvoorstelling. Wel, ik was zwaar onder de indruk. Zelden heb ik zoveel handtekeningen moeten zetten als die dag. Jos้ en ik geraakten amper terug in de wagen.”
Echt een warm bad ditquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
En Kleermaker.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2021 19:54 schreef Kopiko het volgende:
[..]
https://dartsnieuws.com/p(...)d-bij-pdc-toernooien
-De dartbord
-Hogere gemiddeldes
Ja wie niet.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:39 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ik geef liever wat anders een grondige beurt
Kleer ging met Arjan kerstavond vieren, meer past er ook niet in ้้n hotelkamertje.quote:
Naja, verschil met vorig jaar was dat toen Jim Williams niet mee deed en nu wel.quote:
Ze zouden eens zo'n lijstje met bouncers per speler moeten publiceren. Maar dat doen ze natuurlijk niet omdat er dan een paar hard uitgelachen wordenquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, verschil met vorig jaar was dat toen Jim Williams niet mee deed en nu wel.
Dat scheelt zo’n twintig bouncers
quote:
Geert Nentjes komt van Urkquote:Op zaterdag 25 december 2021 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat gaat interessant worden
Zijn er trouwens darters van wie bekend is dat ze bijvoorbeeld streng gelovig zijn?
Place your betsquote:Op zaterdag 25 december 2021 15:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hier gaan we zien wie er wappie is en wie niet bij de PDC
PDC stelt volledige vaccinatie verplicht voor Q-School
De wereldwijde dartorganisatie PDC heeft bekend gemaakt dat darters die mee willen doen aan het Europese Q-School toernooi volledig gevaccineerd moeten zijn. Het toernooi geeft darters zonder Tour Card de kans om er ้้n te bemachtigen, en wordt in het H+ Hotel in Niedernhausen gehouden van 9 tot 15 januari.
Toegang tot Q-School wordt alleen goedgekeurd als de deelnemer minstens 15 dagen voor het toernooi een tweede vaccinatie heeft ontvangen. Ook moeten de darters voor het betreden van de bubbel negatief getest zijn. De inschrijvingen waren al geopend, dus kunnen spelers zich willen terugtrekken het inschrijfgeld terug krijgen.
Money doesnt buy class wordt maar weer eens bewezen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:35 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Goeie genade.
Ah de hele familie Kras zometeen OMICRONNED door Strayaquote:Op zaterdag 25 december 2021 16:35 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Goeie genade.
Weten we zeker dat Arjan niet de vader is?quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:35 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Goeie genade.
Ik zie een kuiltje, dus ik geloof wel dat Rab zijn vader is.quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Weten we zeker dat Arjan niet de vader is?
Neem eens elk jaar hiervoor dat Taylor en Barney mee deden, dan heb je er al 21quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij de start van het WK 2022 hadden we volgens mij TWAALF (oud-)wereldkampioenen met samen 25 wereldtitels aan de oche.
• Steve Beaton (BDO: 1996)
• Raymond van Barneveld (BDO: 1998, 1999, 2003, 2005; PDC: 2007)
• Adrian Lewis (PDC: 2011, 2012)
• Stephen Bunting (BDO: 2014)
• Lisa Ashton (BDO: 2014, 2015, 2017, 2018)
• Michael van Gerwen (PDC: 2014, 2017, 2019)
• Scott Mitchell (BDO: 2015)
• Gary Anderson (PDC: 2015, 2016)
• Glen Durrant (BDO: 2017, 2018, 2019)
• Rob Cross (PDC: 2018)
• Peter Wright (PDC: 2020)
• Gerwyn Price (PDC: 2021)
Vraag 1: Mis ik nog iemand? Ah Scott Mitchellsorry doggo
![]()
Vraag 2: Is dit een record?
Ja dat record sloeg ook meer op het aantal wereldkampioenen natuurlijkquote:Op zaterdag 25 december 2021 17:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Neem eens elk jaar hiervoor dat Taylor en Barney mee deden, dan heb je er al 21
Vetzak. Ohnee zal vast en zeker iets ‘medisch’ zijn. Ik trek mijn bewoording terug.quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
wat is jullie probleem![]()
ik zie hier een toekomstige wereldkampioen
die jochie zit heel de dag pijltjes te gooien op zijn kamertje
hoe denken dat van gerwen en barney eruit zagen op die leeftijd?
Ik vind het een beetje onzinnig om zelfs Ashton mee te tellen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij de start van het WK 2022 hadden we volgens mij TWAALF (oud-)wereldkampioenen met samen 25 wereldtitels aan de oche.
• Steve Beaton (BDO: 1996)
• Raymond van Barneveld (BDO: 1998, 1999, 2003, 2005; PDC: 2007)
• Adrian Lewis (PDC: 2011, 2012)
• Stephen Bunting (BDO: 2014)
• Lisa Ashton (BDO: 2014, 2015, 2017, 2018)
• Michael van Gerwen (PDC: 2014, 2017, 2019)
• Scott Mitchell (BDO: 2015)
• Gary Anderson (PDC: 2015, 2016)
• Glen Durrant (BDO: 2017, 2018, 2019)
• Rob Cross (PDC: 2018)
• Peter Wright (PDC: 2020)
• Gerwyn Price (PDC: 2021)
Vraag 1: Mis ik nog iemand? Ah Scott Mitchellsorry doggo
![]()
Vraag 2: Is dit een record?
Ja, kun jij wel vindenquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:08 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje onzinnig om zelfs Ashton mee te tellen.
Vrouwen horen achter het fornuisquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, kun jij wel vindenMaar ze is nou eenmaal wereldkampioen geweest en ze begon aan dit toernooi.
Eigenlijk moet je de WDF World Cup dan ook meetellen. Dan heb je Sjef Smit, Jim Williams en nog 3x Van Barneveld.quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, kun jij wel vindenMaar ze is nou eenmaal wereldkampioen geweest en ze begon aan dit toernooi.
@MasterCaller lezen jullie mee?quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je de WDF World Cup dan ook meetellen. Dan heb je Sjef Smit, Jim Williams en nog 3x Van Barneveld.
Naja, de vijfde komt er ook aan zo te zienquote:Op zaterdag 25 december 2021 16:35 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Goeie genade.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:35 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Goeie genade.
Vrouwen horen in ons warme bad.quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vrouwen horen achter het fornuis
Ach laatste jaartje nog..quote:
Familie-dingen gedaan. Morgen lekker helemaal niks.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Hallo @:lonaa hoe is/was jouw kerst?
Waarom niet alleen een negatieve test?quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hier gaan we zien wie er wappie is en wie niet bij de PDC
PDC stelt volledige vaccinatie verplicht voor Q-School
De wereldwijde dartorganisatie PDC heeft bekend gemaakt dat darters die mee willen doen aan het Europese Q-School toernooi volledig gevaccineerd moeten zijn. Het toernooi geeft darters zonder Tour Card de kans om er ้้n te bemachtigen, en wordt in het H+ Hotel in Niedernhausen gehouden van 9 tot 15 januari.
Toegang tot Q-School wordt alleen goedgekeurd als de deelnemer minstens 15 dagen voor het toernooi een tweede vaccinatie heeft ontvangen. Ook moeten de darters voor het betreden van de bubbel negatief getest zijn. De inschrijvingen waren al geopend, dus kunnen spelers zich willen terugtrekken het inschrijfgeld terug krijgen.
Omdat dit de norm gaat worden overal en PDC daar alvast op voorsorteert? Met besmettingssnelheid van Omikron lijkt me dat een negatieve test al snel weer achterhaald kan zijnquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom niet alleen een negatieve test?
Ze vragen ondanks vaccinatie alsnog om een negatieve test.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat dit de norm gaat worden overal en PDC daar alvast op voorsorteert? Met besmettingssnelheid van Omikron lijkt me dat een negatieve test al snel weer achterhaald kan zijn
De darters zouden vooraan in rij moeten staan voor een booster...quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze vragen ondanks vaccinatie alsnog om een negatieve test.
En straks zeker ook nog verplicht boosteren elke vier maanden anders mag je niet meer meedoen.
Fijne norm zeg. Snel terug naar normaal gaan doen.
Bezigheidstherapie:quote:
Misschien kun je nog ff kijken naar je inzendingen voor de Nostradamus, net als vele anderen. Brengt je toch al snel weer 5 minuten verderquote:
Zeer zeker. Kerstavond en eerste kerstdag bij familie. Vandaag beetje wandelen en films kijkenquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Familie-dingen gedaan. Morgen lekker helemaal niks.Oh en zo naar bed
Heb je ook leuke dingen gedaan?
Afvallen zoals Humphries en Wattimena heeft meer zin dan vaccineren.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De darters zouden vooraan in rij moeten staan voor een booster...
#risicogroep
Het werkelijke spel heet HALVE IT.quote:Op zondag 26 december 2021 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bezigheidstherapie:
Kennen jullie het dartsspelletje "Zielepieten"?
Leuke tweet toch?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:18 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Lekker van die ranzige nepwimpers opplakken om een fotootje te maken.
Dat is dan gewoon net een ander spelletje hequote:Op zondag 26 december 2021 12:31 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het werkelijke spel heet HALVE IT.
Telkens drie pijlen voor (zoveel mogelijk):
12-13-14-dubbel
15-16-17-triple
18-19-20-bull
en tenslotte: met drie scorende pijlen PRECIES 41 gooien.
Bij nul-scores gaat je totaal inderdaad doormidden.
Heel mooi. Die leggen we direct in een London Bridge.quote:Op zondag 26 december 2021 13:41 schreef Zipportal het volgende:
@:Wereldgozer komt vanavond terug. @:de_boswachter
Stukje towerbridgen.quote:Op zondag 26 december 2021 14:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heel mooi. Die leggen we direct in een London Bridge.
@:poepz0r @:stancta
Nu @maxi-mus nogquote:Op zondag 26 december 2021 13:41 schreef Zipportal het volgende:
@:Wereldgozer komt vanavond terug. @:de_boswachter
Bedank deze twee nobuddies van het DRT forum maar.quote:Op zondag 26 december 2021 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
een half jaar? Dan moet je het wel heel bont gemaakt hebben
quote:Op zondag 26 december 2021 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is ongeveer terug bij de World Matchplay
@heywoodu er wordt geroddeld.quote:Op zondag 26 december 2021 17:08 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Bedank deze twee nobuddies van het DRT forum maar.
[ afbeelding ]
WANBELEID.
quote:Op zondag 26 december 2021 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Door iemand waarvan ik geen idee heb wie het is, ach en wee.quote:Op zondag 26 december 2021 19:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
@:heywoodu er wordt geroddeld.
Jezusquote:Op zondag 26 december 2021 16:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die mag een half jaar zitten. Altijd tegen hem.
Dat geeft eigenlijk alleen maar aan hoe weinig feeling je met dit subforum hebt makker.quote:Op zondag 26 december 2021 20:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Door iemand waarvan ik geen idee heb wie het is
Blijkbaar 70e op de postranglijst van dit jaar. Een Mickey Mansell, een Ryan Murray, een Matthew Edgar. Van harte welkom hoor, dat wel.quote:Op zondag 26 december 2021 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat geeft eigenlijk alleen maar aan hoe weinig feeling je met dit subforum hebt makker.
Kunnen we niet een paar users alleen unbannen voor DRT? Dan is hun focus ook gelijk goedquote:Op zondag 26 december 2021 20:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Door iemand waarvan ik geen idee heb wie het is, ach en wee.
Moment, eerst even darten kijken.quote:Op zondag 26 december 2021 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kunnen we niet een paar users alleen unbannen voor DRT? Dan is hun focus ook gelijk goed
Of een Cameron Menzies, die de hete chick van het topic doetquote:Op zondag 26 december 2021 20:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Blijkbaar 70e op de postranglijst van dit jaar. Een Mickey Mansell, een Ryan Murray, een Matthew Edgar. Van harte welkom hoor, dat wel.
Jeetje waarom zo lang en hoe weet je ditquote:Op zondag 26 december 2021 16:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kreeg laatst al gratie namens de koning. Nu dus alsnog die vorige ban volledig uitzitten en daarna de nieuwe.quote:Op zondag 26 december 2021 20:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jeetje waarom zo lang en hoe weet je dit
Echt lelijk dat Nathan die sleeve verder doorgetrokken heeftquote:
Stukje kerstgedachte allen?quote:Op zondag 26 december 2021 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Kreeg laatst al gratie namens de koning. Nu dus alsnog die vorige ban volledig uitzitten en daarna de nieuwe.
En dat alles vanwege een vrij amusant grapjequote:Op zondag 26 december 2021 20:30 schreef fetX het volgende:
Zonder @:maxi-mus en @:neef_wuppie zal het niet hetzelfde zijn.
ษrg jammer.
Kansloos inderdaad. Er zijn zoveel trollen of typetjes op FOK! en die mogen maar door blijven posten of krijgen een ban van hooguit een dag/week oid. Belachelijk, maar ik zal dit warme bad er verder niet mee vervuilen.quote:Op zondag 26 december 2021 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat alles vanwege een vrij amusant grapje
Is dit serieus?quote:Op zondag 26 december 2021 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het ging ook nergens over. Niemand werd ermee geraakt. Was gewoon leuk ludiek grapje.quote:Op zondag 26 december 2021 20:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Kansloos inderdaad. Er zijn zoveel trollen of typetjes op FOK! en die mogen maar door blijven posten of krijgen een ban van hooguit een dag/week oid. Belachelijk, maar ik zal dit warme bad er verder niet mee vervuilen.
Helemaal eens ouwe reus. Overtrokken gedoe.quote:Op zondag 26 december 2021 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het ging ook nergens over. Niemand werd ermee geraakt. Was gewoon leuk ludiek grapje.
Ook stuk logischer om even te DM'en of in topic te posten dat het effe minder kan. Het is geen kleuterklas hier
Toch vind ik het wel knap hoe makkelijk bans worden uitgedeeld, terwijl ik zelf nooit aan de beurt ben de laatste tijd.quote:Op zondag 26 december 2021 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het ging ook nergens over. Niemand werd ermee geraakt. Was gewoon leuk ludiek grapje.
Ook stuk logischer om even te DM'en of in topic te posten dat het effe minder kan. Het is geen kleuterklas hier
Je zou een vergelijking kunnen maken met een buurland van Zuid-Korea maar zover wil ik nog niet gaan!quote:Op zondag 26 december 2021 20:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Helemaal eens ouwe reus. Overtrokken gedoe.
Forum moderator @onlogisch werd door de mangel gehaald.quote:Op zondag 26 december 2021 20:47 schreef Mani89 het volgende:
Wat was de strekking van de grap dan? En jezus een half jaar, wij eisen opheldering.
Dat zou niet perse nieuw voor hem moeten zijnquote:Op zondag 26 december 2021 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Forum moderator @:onlogisch werd door de mangel gehaald.
Dat lijkt me altijd terecht. Wat een bagger-user is dat.quote:Op zondag 26 december 2021 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Forum moderator @:onlogisch werd door de mangel gehaald.
Laten we het vragen aan @GGMMquote:Op zondag 26 december 2021 21:10 schreef Tagliano het volgende:
Laten we onlogisch inruilen voor maxi-mus?
Iemand tegen
Ik ken geen onlogisch dus ja primaquote:Op zondag 26 december 2021 21:10 schreef Tagliano het volgende:
Laten we onlogisch inruilen voor maxi-mus?
Iemand tegen
Morgen wordt alles anders……..quote:Op zondag 26 december 2021 21:11 schreef heywoodu het volgende:
Je kan merken dat men zich verveelt zonder darten op TV.
Watquote:Op zondag 26 december 2021 16:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
KOEEEEEEEEEEEEEEEEERT.quote:Op zondag 26 december 2021 20:47 schreef Mani89 het volgende:
Wat was de strekking van de grap dan? En jezus een half jaar, wij eisen opheldering.
@tong80quote:Op zondag 26 december 2021 21:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wateen half jaar
Heeftie de man van ้้n van de Fa’s genaaid of wat?
Moeten niet al te veel posts komen, de servers roken alweer.quote:Op zondag 26 december 2021 21:26 schreef fetX het volgende:
Ze proberen DRT te verpesten.
Altijd tegen ons.
Je gaat anders flink tekeer makker. Rustig.quote:Op zondag 26 december 2021 20:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Kansloos inderdaad. Er zijn zoveel trollen of typetjes op FOK! en die mogen maar door blijven posten of krijgen een ban van hooguit een dag/week oid. Belachelijk, maar ik zal dit warme bad er verder niet mee vervuilen.
quote:Op zondag 26 december 2021 21:26 schreef fetX het volgende:
Ze proberen DRT te verpesten.
Altijd tegen ons.
Ik had toch wel verwacht dat je de meme zou kennenquote:Op zondag 26 december 2021 21:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je gaat anders flink tekeer makker. Rustig.
[..]
Heeft z'n vriendin geelzucht?quote:Op zondag 26 december 2021 20:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Echt lelijk dat Nathan die sleeve verder doorgetrokken heeftHij lijkt ook wel flink aangekomen of niet?
quote:Op zondag 26 december 2021 23:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Stukje herintreden
[ afbeelding ]
@:Zipportal @:Neef_Wuppie @:lenny_leonard @:fetx @:mani89
Dit is leuk. Welkom terug maat.quote:Op zondag 26 december 2021 23:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Stukje herintreden
[ afbeelding ]
En @Neef_Wuppie hoort er ook wel bijquote:Op zondag 26 december 2021 23:20 schreef engine het volgende:
Nu @:maxi-mus nog! DRT is niet compleet.
Zo te zien niet. Slagveldquote:Op zondag 26 december 2021 23:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En @:neef_wuppie hoort er ook wel bij
Of is die alweer terug
Niet getagged. Ontvriend.quote:Op zondag 26 december 2021 23:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Stukje herintreden
[ afbeelding ]
Welkom terug maatquote:Op zondag 26 december 2021 23:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Stukje herintreden
[ afbeelding ]
DAGJESMENSEDquote:Op zondag 26 december 2021 23:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waar is JrStile? Of hoe schrijf je dat.
Het WK win je in bed.quote:Op zondag 26 december 2021 23:24 schreef Wertha het volgende:
Darts wacht op niemand. Londen is nog ver.
Dan ga ik zo maar eens een wk'tje winnenquote:
Dit is geil. @RamboDirkquote:Op zondag 26 december 2021 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:poepz0r is een frikandel in de gang aan het gooien
DRT is een zelfrefulerend warm bad. Niemand leest terug wat hier gebeurt anders hadden de wappies hier allang niet meer mee mogen posten. Jammer dat er op Fok! ‘mods’ zijn die nog altijd een groter pikkie krijgen van prominente leden bannen dan van plaatjes van lekkere wijven kijken, dan ben je je puberale fase echt niet ontgroeidquote:Op zondag 26 december 2021 20:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Koert is wel een beetje de Hansie Hansie, maar dan zonder veel kennisquote:
Ach, een live dartsprogramma is tussen de wedstrijden door natuurlijk gewoon een kwestie van de tijd vullen met het weinige waar je het echt over kunt hebben, want in principe ben je na twee minuten wel zo'n beetje inhoudelijk klaar. Er gooien er twee wat pijltjes naar een bord en de een doet dat net wat anders en heeft net wat meer of minder bereikt en dan ben jer er wel zo'n beetje.quote:Op maandag 27 december 2021 07:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Koert is wel een beetje de Hansie Hansie, maar dan zonder veel kennisToch leuk dat ie niet helemaal verdwijnt
![]()
Ze hebben ook niet zoveel tijd, die breaks worden natuurlijk ook nog eens grotendeels gevuld met reclames voor Krasloten, Ring deurbellen en kutschimmelzalfquote:Op maandag 27 december 2021 07:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, een live dartsprogramma is tussen de wedstrijden door natuurlijk gewoon een kwestie van de tijd vullen met het weinige waar je het echt over kunt hebben, want in principe ben je na twee minuten wel zo'n beetje inhoudelijk klaar. Er gooien er twee wat pijltjes naar een bord en de een doet dat net wat anders en heeft net wat meer of minder bereikt en dan ben jer er wel zo'n beetje.
Hij is gelukkig in staat dat op een leuke manier te doen en neemt het ook allemaal niet zo serieus, zoals het hoort. Marcel probeert er steeds serieuze analyses over los te krijgen, alsof er honderdduizend strategische facetten zijn enzo, en neemt het veel te serieus allemaal, en ook dat komt nooit echt lekker uit de verf
Ja, en Koert begrijpt dat je in die tijd tussendoor gewoon even wat slap moet ouwehoeren, want echt serieus analyseren is toch zinloos, maar dat is precies wat Marcel w้l probeert te doenquote:Op maandag 27 december 2021 08:05 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Ze hebben ook niet zoveel tijd, die breaks worden natuurlijk ook nog eens grotendeels gevuld met reclames voor Krasloten, Ring deurbellen en kutschimmelzalf
Marcel is dan ook altijd al een geval apart geweest, Hopen dat die niet mee gaat naar Viaplayquote:Op maandag 27 december 2021 08:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, en Koert begrijpt dat je in die tijd tussendoor gewoon even wat slap moet ouwehoeren, want echt serieus analyseren is toch zinloos, maar dat is precies wat Marcel w้l probeert te doen
Pijnlijk.
Eerder een Smith openingsmiddagquote:Op maandag 27 december 2021 09:25 schreef Nober het volgende:
Derde ronde (First to 4):
Maandag 27 december 13.30 uur
Ross Smith v Dirk van Duijvenbode
Michael Smith v William O'Connor
Florian Hempel v Raymond Smith
HOLLANDSE OPENINGSMIDDAG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BoJoGodquote:Op maandag 27 december 2021 09:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
M้t publiek zo te lezen. Nog geen restricties in UK genot
BORING BORING TABLES
Standsquote:Op maandag 27 december 2021 09:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
M้t publiek zo te lezen. Nog geen restricties in UK genot
BORING BORING TABLES
Welke zak Smiths trek jij open?quote:Op maandag 27 december 2021 09:32 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Eerder een Smith openingsmiddag
https://nos.nl/artikel/24(...)ed-rond-het-dartbordquote:“Dat ze me uit mijn spel halen, mag me gewoon niet meer gebeuren. Daar draai ik inmiddels lang genoeg voor mee."
~Vincent van der Voort, 2021
quote:Op maandag 27 december 2021 10:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
FEEEHEEED THE STAAAAANDSSSS
quote:Op maandag 27 december 2021 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)ed-rond-het-dartbord
Hahaha
Dopinggebruikquote:Op maandag 27 december 2021 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)ed-rond-het-dartbord
Hahaha
Smissgod. Na Barney mijn favoriete speler. Maar dat heeft meer met zijn manier van gooien te maken. Net als Tankstationgod overigens.quote:Op maandag 27 december 2021 09:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb wel duidelijke favorieten vanmiddag en daar zit maar 1 Smith bij.
Ik ben tegen racisme.quote:Op maandag 27 december 2021 11:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou ja, ik sla ze niet direct af. Alleen die van bowa en poepzor sla ik wel liever over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |