Ja geen idee, zullen we wel zien denk ik. Sneller en meer testen zie ik gee n problemen inquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:02 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat het gaat doen met de algemene testbereidheid.
Het is maar hoe je het interpreteerd denk ikquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Meer testen = meer besmettingen. En dus ook meer paniek, gezien de hijgerigheid waarmee die cijfers steeds worden verkondigd.
Al die getallen zorgen daar wel voor. Het enthousiasme waar vaak een nieuw record mee bekend wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:05 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het interpreteerd denk ikik zie in die verkondigingen weinig paniek hoor.
Lekker stapelen toch.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:03 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
NOG MEER REGELS MEER MEER MEER STRENGER NOG STRENGER
Goed om te weten dat er nog altijd mensen zijn die hier uitermate prima onder gedijen. Jammer dat het net de mensen zijn die relatief veel zeggenschap hebben. Lekker druk aan het werk zoals het hen uitkomt en heerlijk op o zo verantwoorde manier hun rust pakken. Ze doen misschien nog beste pogingen zich in te leven maar zullen nooit de pijn van de andere kant kunnen voelen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:01 schreef nostra het volgende:
Gommers is in ieder geval een happy camper.Wel een beetje misplaatst, maar dat is mijn mening.
Eén interview:
[..]
Door die sneltesten gaat het ook omlaag denk ik. Genoeg mensen die na zo'n zelftestpositief testen en klachten. Waarom zou je dan nog naar de GGD? Heel veel vinden het wel prima.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Meer testen = meer besmettingen. En dus ook meer paniek, gezien de hijgerigheid waarmee die cijfers steeds worden verkondigd.
Dit gaat wel verschil maken denk ik.quote:
Gelukkig hebben ze buiten mondkapjes op.quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:45 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Spanje bijna 80K
Oh well.
[ afbeelding ]
Dat gaat vast de aantallen met duizenden laten zakken ja.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:17 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze buiten mondkapjes op.
Dat denk ik ook. Uiteindelijk weet je toch wel wat de GGD gaat zeggen. Weinig nut om daar nog eens 'n afspraak te maken of elders te gaan betalen voor een PCR.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Door die sneltesten gaat het ook omlaag denk ik. Genoeg mensen die na zo'n zelftestpositief testen en klachten. Waarom zou je dan nog naar de GGD? Heel veel vinden het wel prima.
Voor het herstelbewijs/qr code denk ik.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Door die sneltesten gaat het ook omlaag denk ik. Genoeg mensen die na zo'n zelftestpositief testen en klachten. Waarom zou je dan nog naar de GGD? Heel veel vinden het wel prima.
Wat is 'nauw contact'? Aanraken, of gewoon korter dan anderhalve meter van die persoon verwijderd zijn?quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:29 schreef Mondkapje het volgende:
De richtlijnen voor quarantaine na contact met een besmette persoon zijn verzwaard. Voortaan moet iedereen die nauw contact heeft gehad met een besmette persoon tien dagen in quarantaine, blijkt uit het vrijdag bijgewerkte protocol van het RIVM.
https://www.nu.nl/coronav(...)l#coral_talk_wrapper
Nee hè. Je gelooft het niet. In plaats van dat de lockdown wordt opgeheven, gooit men er nog een schepje bovenop.
Dan kun je nog beter mondkapjes buiten adviseren. Niemand gaat zichzelf tien dagen opsluiten.
tenzij je gevaccineerd bentquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:21 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Voor het herstelbewijs/qr code denk ik.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:22 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Wat is 'nauw contact'? Aanraken, of gewoon korter dan anderhalve meter van die persoon verwijderd zijn?
https://lci.rivm.nl/COVID-19-bcoquote:Definitie contacten
Contacten worden onderscheiden in drie categorieën: 1. huisgenoten; 2. overige nauwe contacten; en 3. overige (niet nauwe) contacten.
Huisgenoten zijn contacten die in dezelfde woonomgeving leven en langdurig op minder dan 1,5 meter afstand contact hadden met de bevestigde persoon.
Als overige nauwe contacten worden beschouwd:
2a. Personen die in totaal (binnen 24 uur) langer dan 15 minuten op minder dan 1,5 meter afstand contact hadden met de bevestigde persoon tijdens diens besmettelijke periode. Personen die een melding vanuit de CoronaMelder-app hebben gekregen worden als overige nauwe contacten beschouwd. Voor vliegtuig-, bus- en treincontacten is verderop in dit protocol uitgewerkt wie van de passagiers en bemanningsleden voldoen aan de definitie overige nauwe contacten.
2b. In omstandigheden waarbij er een hoogrisicoblootstelling was van korter dan 15 minuten (bijvoorbeeld in het gezicht hoesten, of direct fysiek contact zoals zoenen) wordt deze persoon ook als ‘overig nauw contact’ beschouwd.
Als overige (niet nauwe) contacten worden beschouwd:
3a. Personen die langdurig contact (langer dan 15 minuten) hadden met de bevestigde persoon op meer dan 1,5 meter afstand in dezelfde ruimte, bijvoorbeeld op kantoor, in de klas of tijdens vergaderingen.
3b. Personen die op minder dan 1,5 meter contact hadden met de bevestigde persoon tijdens diens besmettelijke periode gedurende minder dan 15 minuten (waarbij geen sprake was van hoogrisicoblootstelling, zie 2b).
Niemand geeft toch nog een fuck om deze onzin tochquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:26 schreef zalkc het volgende:
[..]
[..]
https://lci.rivm.nl/COVID-19-bco
Ik vrees dat wanneer ze allemaal op dezelfde partij zouden stemmen met de verkiezingen je misschien nog de grootste partij kan worden.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:29 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Niemand geeft toch nog een fuck om deze onzin tochtoch?
Mja, het wordt in mijn ogen gewoon gepresenteerd als een feit. Niet te zwaar aan tillen denk ikquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Al die getallen zorgen daar wel voor. Het enthousiasme waar vaak een nieuw record mee bekend wordt gemaakt.
Eigenlijk is hij compleet niet goed bij zijn hoofd, wel vriendelijk, bijna lief zelfs.quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:01 schreef nostra het volgende:
Gommers is in ieder geval een happy camper.Wel een beetje misplaatst, maar dat is mijn mening.
Eén interview:
[..]
Betrapt! Je hebt een kerstborrel!!quote:
waarom is hij niet goed bij zijn hoofd dan?quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:33 schreef Za het volgende:
[..]
Eigenlijk is hij compleet niet goed bij zijn hoofd, wel vriendelijk, bijna lief zelfs.
Als komende week 80% vrij heeft zou het me niet verbazenquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:33 schreef DonDruiper het volgende:
Het ministerie had vrijaf vandaag zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |