Klopt. De opstanding wordt gevierdquote:Op vrijdag 24 december 2021 11:42 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
De kruisiging wordt sowieso niet gevierd
Ik ga ervan uit dat je hier een woordje bent vergeten?quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:58 schreef Mondkapje het volgende:
Hij zegt ook goede dingen in het interview maar dat Rutte voor zichzelf gekozen heeft omdat hij niet opstapte, dat is dan weer zo'n vooringenomen conclusie.
Ik zou ook niet opstappen als het land je als nr 1 kiest en een dozijn journalisten en kamerleden je wil weghebben. Motie van wantrouwen, dan moet je maar anders ga je niet.
Als je dat niet begrijpt, schat je jezelf te hoog in als journalist.
Tja, ik zal eerlijk zijn, de enige reden waarom ik nu een booster zou halen is om die QR/coronacheck actueel te houden. Niet omdat ik hem om medische redenen nodig heb of zo. Ik val niet in een risicogroep en mijn vaccinatie is sinds begin augustus ingegaan, dat is pas 4,5 maand geleden. Geen idee waarom ik dan nu alweer een booster nodig zou hebben voor mijn gezondheid eerlijk gezegd. Laat staan nog weer een booster straks ergens in het voorjaar.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat is ook wat wij gaan doen hier. In februari is de tweede prik voor ons zes maanden geleden, dus we kunnen nog wel even vooruit met de huidige vinkjes. Nieuwe booster haal ik pas wanneer het echt moet voor iets; zal wel neerkomen op het voorjaar om in de zomermaanden weer op vakantie te kunnen.
Toch wel erg triest; voor veel mensen is het enkel noodzakelijk om zo’n booster te halen omdat dat moet voor je vinkjede medische onderbouwing voor eindeloze boosters verdwijnt een beetje; helemaal bij gezonde jongeren. En ook het laatste voorzichtig positieve nieuws dat omicron gelukkig minder ernstig lijkt te zijn.
Welke en waar?quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:03 schreef THEFXR het volgende:
tot hoe laat zijn de supers vandaag open?
Dit is inderdaad wat er vanaf het begin is gezegt maar binenkort wordt duidelijk dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:28 schreef Megumi het volgende:
[..]
Zo slim zijn virussen niet. Die hebben geen kennis van hoe vaccins werken. En het is precies omgekeerd. Virussen muteren vooral in een ongevaccineerde populatie. Of in een drager die immuun is.
Vanuit jouw optiek wellicht.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat je hier een woordje bent vergeten?
jij hebt een glazen bol?quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:06 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wat er vanaf het begin is gezegt maar binenkort wordt duidelijk dat dat niet zo is.
Hij stelt dat Rutte niet voor zichzelf heeft gekozen...quote:
Ik denk dat het tijdens die befaamde tribunalen bekend wordt gemaakt.quote:
Yup, precies hetzelfde hier.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tja, ik zal eerlijk zijn, de enige reden waarom ik nu een booster zou halen is om die QR/coronacheck actueel te houden. Niet omdat ik hem om medische redenen nodig heb of zo. Ik val niet in een risicogroep en mijn vaccinatie is sinds begin augustus ingegaan, dat is pas 4,5 maand geleden. Geen idee waarom ik dan nu alweer een booster nodig zou hebben voor mijn gezondheid eerlijk gezegd. Laat staan nog weer een booster straks ergens in het voorjaar.
"Maar nu dacht ik te kunnen zien dat hij, voor het eerst, echt voor zichzelf koos. En da’s lelijk."quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij stelt dat Rutte niet voor zichzelf heeft gekozen...
quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:11 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Afzuigkap aan mensen!
de meeste risicogroepen en zorgverleners zijn zelfs nog niet opgeroepen .....quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tja, ik zal eerlijk zijn, de enige reden waarom ik nu een booster zou halen is om die QR/coronacheck actueel te houden. Niet omdat ik hem om medische redenen nodig heb of zo. Ik val niet in een risicogroep en mijn vaccinatie is sinds begin augustus ingegaan, dat is pas 4,5 maand geleden. Geen idee waarom ik dan nu alweer een booster nodig zou hebben voor mijn gezondheid eerlijk gezegd. Laat staan nog weer een booster straks ergens in het voorjaar.
Ah dat stukje, ik bedoelde het stukje daaronder. My bad.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:11 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
"Maar nu dacht ik te kunnen zien dat hij, voor het eerst, echt voor zichzelf koos. En da’s lelijk."
https://www.volkskrant.nl(...)n-verhalen~b90a9046/
godver.....dit word steeds droevigerquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:11 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Afzuigkap aan mensen!
Haven't we all.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:13 schreef Predator40 het volgende:
[..]
de meeste risicogroepen en zorgverleners zijn zelfs nog niet opgeroepen .....
hugo en consorten hebben er weer een grote teringzooi van gemaakt.
nee, tevens zijn wij maar 2de rangs burgers he......quote:
Moet die stok er niet onder een andere hoek in?quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:11 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Afzuigkap aan mensen!
Nee dit is wetenschap.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:06 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wat er vanaf het begin is gezegt maar binenkort wordt duidelijk dat dat niet zo is.
Jij misschien, ik ben gewoon een burger. Die de afgelopen twee jaar dingen best ook beter had kunnen doen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:15 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nee, tevens zijn wij maar 2de rangs burgers he......
Virussen muteren bij elke replicatie, ongeacht of iemand (on)gevaccineerd is.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:19 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Virussen muteren juist in de gevaccineerde populatie om het vaccin te omzeilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer omstandigheden voor het virus 'moeilijker' worden, zal het virus onontkoombaar evolueren in een versie die het wel zal doen voortbestaan."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |