abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202784025
POWER

GLORY

NEDERLAND IS VAN DE NEDERLANDERS!!!!

WIJ ZWICHTEN NIET

twitter

Wat een volk.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  vrijdag 24 december 2021 @ 11:08:54 #127
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_202784042
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 10:57 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Drie jaren zelfs. Goed bezig :)
Nog maar 30 jaar in te halen w/
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_202784046
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 11:07 schreef nostra het volgende:
POWER

GLORY

NEDERLAND IS VAN DE NEDERLANDERS!!!!

WIJ ZWICHTEN NIET

[ twitter ]

Wat een volk.
Wat is dit nou weer :')
  vrijdag 24 december 2021 @ 11:09:27 #129
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_202784049
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 10:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Zo'n kamp inrichten is heel duur. Beetje commercieel denken en de investering terug verdienen.
En hevige concurrentie met de asielzoekers branche.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  vrijdag 24 december 2021 @ 11:09:59 #130
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_202784054
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 11:04 schreef Megumi het volgende:

[..]
Op zich als je iets tegen het virus zou willen doen dan moet je wereldwijd vaccineren en dat gaat nooit lukken.
Ik mis een beetje het zicht op hoe het in minder georganiseerde buitenlanden vergaat. Wat me wel opviel is dat na het afdoen van de zorg voor armere landen via het niet al te soepel lopende covaxx programma, het vooral ieder voor zich lijkt. Aangevoerd door patser lijstjes van welk EU land het snelst de meeste boosters in eigen volk weet te zetten. Prima dat dat loopt en kan, maar als het maar zo beperkte werking heeft, is het inderdaad een illusie dat we overal ter wereld een 6 maands herhalingsprogramma in de lucht krijgen. (voor hen die dat willen)
Sui cuique mores fingunt fortunam
  vrijdag 24 december 2021 @ 11:11:39 #131
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_202784079
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 10:58 schreef GemMagic het volgende:

[..]
Nu gaan we ofwel weer semantisch discusseren danwel de waarheid ommasseren. Het mag allemaal, maar in feite is er tijden lang gedaan alsof alle transmissie verwijtbaar was aan de ongevaccineerden en het vaccin de reductie zo ver zou beperken dat je het vooral voor een ander moest nemen. Nu weten we beter. Je neemt het voor je zelf. Als dat aansluit op je eigen medische omstandigheden.
Onderzoek wees ook uit dat een gevaccineerde en een geteste ongevaccineerde evenveel risico op verspreiding gaven voor de Delta variant. Met omicron kan dat wel de prullenbak in inderdaad, maar dat zegt niet dat het voor delta niet gewoon waar was.
pi_202784083
In België hebben ze gelukkig wat kersttips gegeven.

Dus niet lachen en buiten zingen en alleen knuffelen met een mondmasker op....
pi_202784087
En is het OMT inmiddels met spoed bijeen geroepen om versoepeling van de maatregelen te bespreken?
Alpha kenny one
  vrijdag 24 december 2021 @ 11:12:12 #134
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202784089
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 11:06 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dat was juist een van de definities van vaccins:

''iemand actief onvatbaar maken tegen bepaalde ziekteverwekkers, waartegen het lichaam zelf antistoffen kan maken''

''Een vaccin of entstof is een middel dat, na toediening of inenting, mens of dier min of meer langdurig beschermt tegen een infectieziekte''

''het in of onder de huid brengen van een willekeurig vaccin om een kunstmatige immuniteit te verkrijgen''
Min of meer inderdaad. Bepaalde vaccins bieden langdurige bescherming andere weer niet. Daarnaast is het zelfs een soort van oorlog. Want virussen kunnen muteren en bacteriën kunnen resistent worden. En doen dat razendsnel.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202784098
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 11:11 schreef ipa84 het volgende:
[ afbeelding ]
_O- _O-
Alpha kenny one
pi_202784107
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 11:09 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Wat is dit nou weer :')
Blijkbaar één of ander coronaprotest de 2e. Het kan blijkbaar niet normaal.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_202784108
quote:
[ afbeelding ]
:') :') :') :')
pi_202784110
quote:
[ afbeelding ]
Huh dit doen we toch alleen in Nederland?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_202784133
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 11:13 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Huh dit doen we toch alleen in Nederland?
België is veel komische geweest in hun tips. Vorig jaar was het advies daar nog om de glazen te nummeren zodat niemand uit per ongeluk uit het verkeerde glas konden drinken.
pi_202784138
quote:
[ afbeelding ]
Ah, de ambtenaren in Vlamenland zijn net zo wereldvreemd als hier.
pi_202784149
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 11:13 schreef nostra het volgende:

[..]
Blijkbaar één of ander coronaprotest de 2e. Het kan blijkbaar niet normaal.
Jammer dit. Dat NL het zo beroerd doet in vergelijking met andere landen en men dat probeert te compenseren met lockdowns en plannen voor een dystopische covidmaatschappij is wat mij betreft wel een protestje waard, maar dat zal wel teveel nuance zijn voor deze strijders.
I'll give you something to do
pi_202784162
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 10:56 schreef singha het volgende:

[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)rprik-inplannen.html

1968,1969 en 1970 dus 50+ bijna klaar
Ik ben echt #viesmad
Probeer de hele tijd in te loggen om boosterprik te plannen maar DigiD ligt eruit, al vanaf 06:00 uur vanochtend. Krijg telkens scherm met: er is langer dan 15 minuten geen activiteit geweest....
4 browsers, cookies verwijderd en 2 telefoons geprobeerd.
Woest ben ik, behoor tot verhoogd risiscogroep en mocht nu ineens niet eerder vaccinetren dan op leeftijd.
Even op Fok! gal spuwen :r :r :r
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
  Moderator vrijdag 24 december 2021 @ 11:18:00 #143
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202784168
Ik vind kerst ook niet om te lachen.

Hallo, Jezus is aan het kruis genageld rond deze tijd he.

Die arme man is gruwelijk omgebracht, en hoe vieren wij dat?? Door ons al lachend vol te vreten en klem te zuipen.

Sadistisch volk dat we zijn :+
  vrijdag 24 december 2021 @ 11:19:08 #144
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_202784183
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 11:12 schreef Megumi het volgende:

[..]
Min of meer inderdaad. Bepaalde vaccins bieden langdurige bescherming andere weer niet. Daarnaast is het zelfs een soort van oorlog. Want virussen kunnen muteren en bacteriën kunnen resistent worden. En doen dat razendsnel.
Virussen muteren juist in de gevaccineerde populatie om het vaccin te omzeilen.
To BG or not to BG!
pi_202784206
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 11:18 schreef dick_laurent het volgende:

Die arme man is gruwelijk omgebracht, en hoe vieren wij dat?? Door ons al lachend vol te vreten en klem te zuipen.

Ik zou de bijbel nog een keer lezen. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 24 december 2021 @ 11:21:45 #146
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_202784211
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 11:17 schreef verita het volgende:

[..]
Ik ben echt #viesmad
Probeer de hele tijd in te loggen om boosterprik te plannen maar DigiD ligt eruit, al vanaf 06:00 uur vanochtend. Krijg telkens scherm met: er is langer dan 15 minuten geen activiteit geweest....
4 browsers, cookies verwijderd en 2 telefoons geprobeerd.
Woest ben ik, behoor tot verhoogd risiscogroep en mocht nu ineens niet eerder vaccinetren dan op leeftijd.
Even op Fok! gal spuwen :r :r :r
klopt logius ligt er even uit
https://www.logius.nl/storing-en-onderhoud

Er is momenteel ook wel veel aan de hand omtrent log4j. De KVK ligt er ook dit weekend uit, maar dat is gepland
  Moderator vrijdag 24 december 2021 @ 11:23:31 #147
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202784233
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 11:21 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik zou de bijbel nog een keer lezen. :P
Ohja, Jezus leeft. Je hebt gelijk. My bad :@
pi_202784237
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 11:19 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ze muteren vooral veel in mensen met een verzwakt immuunsysteem. Daar krijgen ze de kans om langdurig te muteren omdat het bij deze mensen lang duurt voordat het lichaam het virus opruimt. Zo zijn de Delta en Omikron variant naar alle waarschijnlijkheid ontstaan. Ook voordat de eerste vaccinatie ooit was gezet waren er al mutaties.
  vrijdag 24 december 2021 @ 11:24:39 #149
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_202784248
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 11:19 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Nee,

Als het niet in een gevaccineerde kan komen kan het niet daar muteren. Virussen zijn niet bewust vaccins aan het omzeilen.

Een virus kan wel succesvoller zich verspreiden als het ook een (deel) van de gevaccineerden kan besmetten op zo'n manier dat ook gevaccineerden het kunnen verspreiden op zo'n manier dat de R0 boven de 1 uitkomt.
  vrijdag 24 december 2021 @ 11:25:11 #150
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202784255
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 11:18 schreef dick_laurent het volgende:

Zong mijn dochter dus hard in de klas van haar katholieke school _O- _O- O+

Ipv drie koningen komen er tegenwoordig drie vaccinaties tot je :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')