Der vierte, der heisst “Gesicht”quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:52 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, en iedereen fijne facedagen!
legendarisch.quote:
Pinkelen bij Van Inkel?quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:19 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ben al klaar om te Van Inkelen zo
Ik denk dat we dan met redelijke zekerheid kunnen vaststellenquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:19 schreef Martinello het volgende:
Zou Gijs een kleurspoelinkje gebruiken, weinig grijs op zijn 55ste.
Er zit geen r in Gijsquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:19 schreef Martinello het volgende:
Die stoppels op z'n kin is hij wel vergeten te kleuren…quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:19 schreef Martinello het volgende:
Kan erger toch? Ik bedoel, als we even van een scenario uitgaan waarin je sowieso een stalker hebt, en er dan gekozen moet worden wie het is.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:19 schreef ok01 het volgende:
Ik zou doodsbang zijn als Gijs mij zou stalken
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheidquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan met redelijke zekerheid kunnen vaststellen
vier männer in einem schwarzen vanquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:17 schreef Martinello het volgende:
[..]
Der vierte, der heisst “Gesicht”
Luisterden..quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ow, jullie kijken tv.... wij luisterden radio.
Gijs zou dan bij alles wat ik zeg er doorheen lullenquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan erger toch? Ik bedoel, als we even van een scenario uitgaan waarin je sowieso een stalker hebt, en er dan gekozen moet worden wie het is.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:21 schreef ok01 het volgende:
[..]
Gijs zou dan bij alles wat ik zeg er doorheen lullen
Ideaal om nog even bij door te slapen…quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:22 schreef PzKpfw het volgende:
Wat vinden we trouwens (bij de reguliere programmering) van het ochtendprogramma van Desiree van der Heiden?
s Nachts radio luisteren? Ik ben toch geen trucker?quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:22 schreef PzKpfw het volgende:
Wat vinden we trouwens (bij de reguliere programmering) van het ochtendprogramma van Desiree van der Heiden?
Ik zet 'm zo om 12 uur uitquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
s Nachts radio luisteren? Ik ben toch geen trucker?
Ik vind het wel leukquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:22 schreef PzKpfw het volgende:
Tis maar hoe je het bekijktquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:24 schreef Strani het volgende:
Wat fijn trouwens dat Ruud op tijd terug is voor de Top 2000!
Keur bij de Top, dat zou wat geweest zijnquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:24 schreef Strani het volgende:
Dat. Al is het fijn dat het goed met hem gaat.quote:
Zonder meer waarquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat. Al is het fijn dat het goed met hem gaat.
gewoon vroeg gaan slapen, dan lukt datquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:25 schreef Strani het volgende:
Wel jammer dat ik straks in slaap zal vallen met Giel of Jeroen. Dat had ik liever met Emmely gedaan.
Na ieder nummer WAT GOOOOOED er doorheen gooien.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Keur bij de Top, dat zou wat geweest zijn
Ruud omringt zich het liefst met RTL Boulevard en Shownieuws types. Hij maakt wel leuke radio, beetje ambivalente gevoelens bij Ruud.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:24 schreef Strani het volgende:
Er zit niks anders op, vrees ik!quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
gewoon vroeg gaan slapen, dan lukt dat
De fluisterlijn is wel leuk.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk![]()
Ik luister wel half slaperig, dus echt een enorm goede referentiekader ben ik niet
Ik had eigenlijk niet verwacht dat ie nog lang bij radio 2 zou werken, had er op een gegeven moment echt geen zin meer in leek het wel. En toen werd ie ziek.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:26 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ruud omringt zich het liefst met RTL Boulevard en Shownieuws types. Hij maakt wel leuke radio, beetje ambivalente gevoelens bij Ruud.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
s Nachts radio luisteren? Ik ben toch geen trucker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |