Ideaal om nog even bij door te slapen…quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:22 schreef PzKpfw het volgende:
Wat vinden we trouwens (bij de reguliere programmering) van het ochtendprogramma van Desiree van der Heiden?
s Nachts radio luisteren? Ik ben toch geen trucker?quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:22 schreef PzKpfw het volgende:
Wat vinden we trouwens (bij de reguliere programmering) van het ochtendprogramma van Desiree van der Heiden?
Ik zet 'm zo om 12 uur uitquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
s Nachts radio luisteren? Ik ben toch geen trucker?
Ik vind het wel leukquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:22 schreef PzKpfw het volgende:
Tis maar hoe je het bekijktquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:24 schreef Strani het volgende:
Wat fijn trouwens dat Ruud op tijd terug is voor de Top 2000!
Keur bij de Top, dat zou wat geweest zijnquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:24 schreef Strani het volgende:
Dat. Al is het fijn dat het goed met hem gaat.quote:
Zonder meer waarquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat. Al is het fijn dat het goed met hem gaat.
gewoon vroeg gaan slapen, dan lukt datquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:25 schreef Strani het volgende:
Wel jammer dat ik straks in slaap zal vallen met Giel of Jeroen. Dat had ik liever met Emmely gedaan.
Na ieder nummer WAT GOOOOOED er doorheen gooien.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Keur bij de Top, dat zou wat geweest zijn
Ruud omringt zich het liefst met RTL Boulevard en Shownieuws types. Hij maakt wel leuke radio, beetje ambivalente gevoelens bij Ruud.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:24 schreef Strani het volgende:
Er zit niks anders op, vrees ik!quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
gewoon vroeg gaan slapen, dan lukt dat
De fluisterlijn is wel leuk.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk![]()
Ik luister wel half slaperig, dus echt een enorm goede referentiekader ben ik niet
Ik had eigenlijk niet verwacht dat ie nog lang bij radio 2 zou werken, had er op een gegeven moment echt geen zin meer in leek het wel. En toen werd ie ziek.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:26 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ruud omringt zich het liefst met RTL Boulevard en Shownieuws types. Hij maakt wel leuke radio, beetje ambivalente gevoelens bij Ruud.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
s Nachts radio luisteren? Ik ben toch geen trucker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |