SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Paus Clemens I of Clemens Romanus (Rome, 1e eeuw - Chersonesos (Bosporuskoninkrijk, nu: Krim), 99 of 101) was een leider in het vroege christendom. Volgens de officiële lijst van pausen van het Vaticaan was hij paus van 88 of 92 tot 97.
Niks tegen goed voorspelquote:Op donderdag 23 december 2021 21:39 schreef Tagliano het volgende:
Dit potje is vrij vermoeiend
Voorspel
Niks tegen gķed voorspel inderdaad.quote:
Ik zag wel tietenquote:Op donderdag 23 december 2021 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alleen is dit geen goed voorspel
beter trainen op 501 finishes danquote:Op donderdag 23 december 2021 21:39 schreef The_Undertone het volgende:
Als je zo finisht, is het niet erg dat je gemiddelde gortig slecht is
Je hebt ook de componist 'Clemens non Papa'. Dit was geen wees, maar een aanduiding dat hij niet de Paus (non Papa) was.quote:
Er gaat hier ook regelmatig een autobom af.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
Is het bij jullie ook net oorlog buiten?
Voorspel wordt onderschat. Maar dit is zeer matig, ja.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:39 schreef Tagliano het volgende:
Dit potje is vrij vermoeiend
Voorspel
Denk dat de golddigger van Borland naar Lewy is overgestaptquote:Op donderdag 23 december 2021 21:40 schreef Szura het volgende:
Vriendin van Williams staat vanavond in de striptent denk ik
Wowquote:Op donderdag 23 december 2021 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
Lewy Williams heeft 9/11 niet meegemaakt.
Mwah, hij zat iets links van het midden.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt bullseye en je hebt bullseye maar dit is een hele mooie
Ja zijn verdiensten vallen beetje tegenquote:Op donderdag 23 december 2021 21:40 schreef Szura het volgende:
Vriendin van Williams staat vanavond in de striptent denk ik
Niet ALLE Duitsers waren Nazi.quote:Clemens Augustinus Emmanuel Joseph Pius Anthonius Hubertus Marie Graf[2] von Galen (16 March 1878 – 22 March 1946), better known as Clemens August Graf von Galen, was a German count, Bishop of Münster, and cardinal of the Catholic Church. During World War II, Galen led Catholic protests against Nazi euthanasia and denounced Gestapo lawlessness and the persecution of the Church in Nazi Germany.
Bij Clemens zit wel meer links van het midden.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mwah, hij zat iets links van het midden.
ja ik miste ook even wat zjak er nou ineens zo geweldig aan vondquote:Op donderdag 23 december 2021 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mwah, hij zat iets links van het midden.
quote:Op donderdag 23 december 2021 21:42 schreef De_Kraam het volgende:
Deze pot mag snel voorbij zijn. Wij willen RAYA.
quote:Op donderdag 23 december 2021 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik miste ook even wat zjak er nou ineens zo geweldig aan vond
quote:Op donderdag 23 december 2021 21:43 schreef Szura het volgende:
Ik hoor dat Straya zojuist een negendarter heeft gegooid op het ingooibord
#rodelpraatquote:Op donderdag 23 december 2021 21:43 schreef heywoodu het volgende:
Oh ik dacht dat dit set drie al was
Even verder rodelen kijken dan maar
was dat al begonnen?quote:Op donderdag 23 december 2021 21:45 schreef Szura het volgende:
Einde tijdperk-Amy Pieters ondertussen….
Mehquote:Op donderdag 23 december 2021 21:45 schreef Szura het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2021 21:45 schreef Szura het volgende:
nietquote:Op donderdag 23 december 2021 21:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Man Bijt Hond vraagt zich af: wanneer voelde u voor t laatst empathie voor een winkelwagen?
Huh wat?quote:Op donderdag 23 december 2021 21:45 schreef Szura het volgende:
Waar kunnen vrijwilligers zich meldenquote:Op donderdag 23 december 2021 21:46 schreef AllesKaputt het volgende:
Als ik aan de macht kom, komt er een speciaal tribunaal voor al die Postcodeloterij-types, en Gaston S. gaat als eerste tegen de muur (indien schuldig bevonden uiteraard).
pas maar op anders komt Clooney achter je aan met z’n advocaatquote:Op donderdag 23 december 2021 21:47 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Waar kunnen vrijwilligers zich melden
Schoolkrantvragen.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:48 schreef Tagliano het volgende:
Nentjes met een heel technisch verhaal
Maijer verder op totaal ander onderwerp
Maijer luistert echt nooit naar zijn gasten.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:48 schreef Tagliano het volgende:
Hij heeft gewoon geen idee wat ze zeggen. Dat is het echt.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Maijer luistert echt nooit naar zijn gasten.
Dat kan je Maijer niet kwalijk nemen, die snapt het nietquote:Op donderdag 23 december 2021 21:48 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2021 21:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hempel hypen. Roland kijkt nooit naar de tour. Stukje dagjesvolk dat t is
Dit moet 30 jaar oud ofzo zijnquote:Op donderdag 23 december 2021 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stukje antiek
Ziggo Ging.quote:
Ziggi Gonequote:
Liever een lange sessie. Dan komt dat dagjesvolk en moeten ze nog lang wachten. Mhuwhahahaha.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:51 schreef fetX het volgende:
Heel goed. Stoom maar door naar die 3-0.
1998, toen begonnen we pas met darts.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit moet 30 jaar oud ofzo zijn
Ik moet nog iets voor school doen dus nee.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Liever een lange sessie. Dan komt dat dagjesvolk en moeten ze nog lang wachten. Mhuwhahahaha.
Ziggy Stardust/Marleyquote:
1997quote:Op donderdag 23 december 2021 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit moet 30 jaar oud ofzo zijn
Ik moet nog heel veel voor school doen, maar ben er klaar mee, na de vakantie maar.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik moet nog iets voor school doen dus nee.
Ik heb wekelijkse doodlijnen. Maar 's nachts werk ik beter dan overdag, that's why.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet nog heel veel voor school doen, maar ben er klaar mee, na de vakantie maar.
En dat was een pijl gericht op de 20 die in de 1 ging. Keurig.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Biertje op de EENMILJOENSTE PIJL gegooid op het PDC WK
Zo'n lelijke worp.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:54 schreef Slobeend het volgende:
Lewy kan er echt helemaal niks van he.
@dagjesvolkquote:
Ga maar naar elke SC om te melden dat Barney zo speeltquote:
Krijg trek in een diagonaaltje.quote:
Hoe smaakt die? Fruitig, lichtbitter met zware afdronk?quote:Op donderdag 23 december 2021 22:00 schreef Doevelaer het volgende:
Tijd voor een Twents Honing Tripel
quote:Op donderdag 23 december 2021 21:58 schreef Mani89 het volgende:
Leuke Zjakhype weer, 43 gemiddeld. Doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler]♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op donderdag 23 december 2021 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]Wat gebeurt hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler]Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
maar maar maar... oke.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:00 schreef fetX het volgende:
Barney gaat winnen en een 9-darter gooien.
Ter info.
Zoet want honing, maar wel tripel. Lekker.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hoe smaakt die? Fruitig, lichtbitter met zware afdronk?
quote:Op donderdag 23 december 2021 22:00 schreef Doevelaer het volgende:
Tijd voor een Twents Honing Tripel
quote:De Twents Honing Tripel is het zwaarste bier uit de collectie van de Twentse Bierbrouwerij. Dit is vooral vanwege zijn hoge alcohol percentage die maar liefst 7% is. Ook staat het bier bekend om zijn doordrinkbaarheid.
quote:Dit is vooral vanwege zijn hoge alcohol percentage die maar liefst 7% is.
quote:maar liefst 7%
Oh dacht ikquote:
Dan ga ik kijken.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:00 schreef fetX het volgende:
Barney gaat winnen en een 9-darter gooien.
Ter info.
Licht hoppig met een zoetige afdronk van de honing.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
De milkshake smaakt naar chemische aardbeienquote:Op donderdag 23 december 2021 22:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Mooi, ik haat dartsquote:Op donderdag 23 december 2021 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dacht ikNou ja dan kun je wel weer gaan
Prima recensie.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:01 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zoet want honing, maar wel tripel. Lekker.
Ik heb hier twee Gulden Draken staan die daar rondjes omheen vliegenquote:
Waar woon je?quote:Op donderdag 23 december 2021 22:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit is een erg matig verhaal ja.
Moet zeggen dat hun eigen proeflokaal best leuk is.
Gulden Draak 9000 Quadrupelquote:Op donderdag 23 december 2021 22:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb hier twee Gulden Draken staan die daar rondjes omheen vliegen
Dit is prachtigquote:Op donderdag 23 december 2021 22:03 schreef De_Kraam het volgende:
JAAA EMOSJONEEL FILMPJE MET EEN CUVVER VAN OOG VAN DE TIJGER.
@:JOHANNES_VERMEER
quote:Op donderdag 23 december 2021 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]Wow Lewy Williams, hoe heeft dit kunnen gebeuren. Het grote talent Lewy Williams, gebaseerd op????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Die niet. Wel een Brewmeister en een Imperial Stoutquote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
Wat doet Raya daar eigenlijk. Hij was toch met pensioen?
Dagjesmens gespotquote:Op donderdag 23 december 2021 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
Nog ff HJ Grand Prestige ingeslagen voor komende week.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Die niet. Wel een Brewmeister en een Imperial Stout
Midden in Pathmos.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Midden in roombeek, stukje vuurwerk
Rocky kwam toch ook elke keer weer terug.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
Niet verder vertellen.quote:
Het leven heeft geen zin meer!quote:Op donderdag 23 december 2021 22:06 schreef Szura het volgende:
GEEN TWIJFEL
Benieuwd naar het interview straks
quote:Op donderdag 23 december 2021 22:07 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dan snap ik je verhaal over je buurvrouw ook ja.
Had gehoopt dat ie nu met een stukje radiatorfolie zou opkomenquote:
Dat heeft zo'n jongen toch niet nodigquote:Op donderdag 23 december 2021 22:08 schreef heywoodu het volgende:
Valt me nu pas op dat hij niet eens meer een bjinaam heeft
Ik vind het wel een leuk nummerquote:Op donderdag 23 december 2021 22:09 schreef Slobeend het volgende:
Nu de altijd vreselijke Cross opkomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |